pondelok, 6. júla 2015

spotrebované jún

Ďalší mesiac za nami a je tu spotrebované. Tento mesiac sa mi podarilo spotrebovať až 16ks a viac ( keby členovia domácnosti nezačali hneď vyhadzovať prázdne obaly) a viac menej sú to niektoré miniatúrky.

 Čistiace navlhčené utierky od essence boli najhoršie aké som kedy mala. Neuveriteľne ma po nich štípala pleť, tak som ich využila na utieranie prachu. Chcela som lacnejšiu náhradu za garnier, ale zbytočne vyhodené peniaze. Riasenka od maybelline za mňa najväčší objav roka a môj total must have! Do konca života budem už len na nej fičať a iné doma ani nechcem. Balzám od biodermy bol super, krásne voňal, hydratoval a stál okolo 4€, takže nič závratné.


Čistiaci gél od oriflamu na mastnú pleť som mala asi 3 roky a konečne som sa dokopala ho minúť, keďže záruku mal do 7/2015. Nič mi s pleťou nespravil, takže ho nepotrebujem. Píling od balei s vôňou indického čaju bol super, jemne vypílingoval, krásne voňal a nevysušoval. Starý asi 2 roky, keďže sme ich ponakupovali kedysi do zásoby. Vzorka telového masla bola veľkosťou akurát. Vystačilo mi na jedno použitie, takže nemôžem hodnotiť z dlhodobého hľadiska hydratačne a vôňa mi bola nepríjemná, taká umelá.


Levanduľové mlieko do kúpeľa na nohy nebolo ničím wau zvláštne, len to pekne napenilo a rozvoňalo. Nepotrebujem kupovať zase. Šampón od aussie žiaden zázrak, pekne to voňalo aj sa docela leskli vlasy, ale nič za čo by som potrebovala dávať 6€ vo veľkom balení. Utajený šampón a okamžitá starostlivosť boli super, len sa ťažko vytláčali z balenia. Nádherne hebké jemné vlasy, prevoňané ( garnier fructis goodbye damage).

Šampón dove jednička, milujem ♥.. sprchový gél palmolive nádherne voňal, nevysušoval a stál ma 1€. Čo viac si želať? Balea pásiky na nos neurobili nič, len mi všetky chĺpky povytrhali až som plakala. Škoda peňazí. Make up rimmel match perfection je asi jeden z najlepších na trhu. Doteraz mi sedeli všetky makeupy od rimmel, tak neviem prečo som sa vrhla na dermacol :(

Moje najobľúbenejšie žiletky a budem ich kupovať stále dokolečka dokola. Článok tu. A nejaká no name čierna ceruzka na oči z môjho mládí, kedy som si myslela aká som sexi s čiernymi orámovanými očami :D


Čo sa podarilo spotrebovať Vám? :)


P.S. ak by ste mali nejaká záujem sa ísť dať nalíčiť do Trenčína oficiálnou vizážistkou Maybelline ( samozrejme zadarmo ) v stredu 8.7.2015 o 10:30 ozvite sa mi na mail mona.recenzie@gmail.com alebo na facebooku / instagrame ( proste bárskde)


Prajem krásny zvyšok teplého dňa ♥

8 komentárov:

  1. Pofičíme na řasence od Maybelline společně. :-) Šampon a kondicioner goodbye damage je skvělá dvojka. Taky jsem je mohla vyzkoušet a byla jsem dost spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma teší ! :) tá riasenka sedí skoro každému a som zvedavá aj na tú vodeodolnú verziu :)

      Odstrániť
  2. šampón Dove som si pred nedávnom kúpila, takže som rada, keď píšeš, že ho miluješ tak musí byť dobrý :D a do toho TN by som aj mohla ísť aj chcela, ale stále má byť také teplo, že by sa mi ani nechcelo :D
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže má pršať, takže také parno nebude :) ako chceš :) rada by som ťa spoznala :)

      Odstrániť
  3. Tú riasenku by som mala asi už konečne vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz bude v GA čo sa chystá, tak sa zapoj a možno vyhráš :)

      Odstrániť
  4. Rimmel makeup je skvělý taky ho ráda používám :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/mini-haul-outfit.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie ceruzky na oči som mávala doma aj ja :D Bolo to jedna z mála a za dobrú cenu na tú dobu. A na tú riasenku si robím už nejaký ten týždeň zálusk a po tvojom ohlase si ju asi predsa len kúpim, takže vďaka za tip ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks