utorok, 7. júla 2015

Novinky N°6

Včera spotrebované a dnes novinky. Noviniek tu máme za tento mesiac požehnane a na celý júl ( možno aj august) som si dala nakupovaciu stopku, takže o mesiac tu žiadne novinky nebudú. Mám zásobu asi na pol roka a krémov na dva roky, keďže teraz keď nejaký vytiahnem mal trvanlivosť do 2013 a čo mi iné ostáva ako mazať si s ním telo / hodiť do koša. Niečo ušetrím a hlavne pomíňam zásoby, lebo vždy keď si kúpim niečo nové, tak to načaté ostane ležať. Máte to tiež tak?


 Milujem penové mydlá dettol a keďže boli v DMku dlhodobo cenovo znížené, poputovali ku mne ďalšie 2ks. Nádherne voňajú, nevysušujú, krásne vyzerajú. Cena cca 2,60€

Z ebayu som si objednala dva obaly na telefón ( Sony xperia E) len mi bohužiaľ prišli na Sony xperiu E1 dual, čo je iný rozmer, iné tlačidlá na boku a tým pádom nesedia výrezy a mobil mi z neho vypadáva. Neviem čo s nimi, každý ma stál 1 dolár.

Stačí sa ešte rozpisovať viac o tom, ako milujem sprcháče palmolive? Celoživotná láska. Cena za toto veľké balenie bola 3€. Teraz mám zásobu sprchových gélov asi na rok :D

Šampón, kondicionér a maska ešte asi z apríla, čo som vyhrala u Markétky na blogu, len ku mne sa dostali na fotenie až teraz :)

L´OREAL sunkiss jelly chcem vyskúšať, nakoľko sa mi páči ombré a chcem ho na leto zase. Cena bola 4,69€ v akcii v DMku. Ďalší sprcháč a tentokrát zo sekcie dermacol írska káva, ktorý vonia nádherne ako karamel. Ja kávu nemám rada, ale toto je božská vôňa. Tak isto kúpený aj mangový, len je teraz mimo mňa :) Cena 1,39€ v DM a mangový 1,14€ v tescu :)

Balea krém na nohy. Nebudem nič viac hovoriť, obľúbila si ho aj maminka, takže sa míňa závratnou rýchlosťou a kúpila som do zásoby :) BB bronzer od miss sporty som vyhrala a ešte neskúšala. Možno dám do GA a možno vyskúšam, uvidíme :))

Fixa na pery NYC pecka a prosím pekne len za 0,74€ !! To je fakt must have, ktorý musíte mať a to povinne. Nádherne vonia, pomocou aplikátora fixy si presne vykontúrujete obrysy pier a ľahko aj vyfarbíte a drží mi to na perách celý deň aj počas jedla a pitia. Lak čo svieti v tme essence kupovaý bez toho, aby som vedela že svieti a na noc fajn, keď všade tma a vidíte len vaše nechty :D Gélový lak essence kupovaný po zamilovanosti s jeho červeným kolegom, len tento mi bohužiaľ tak dobre nedrží ako červený a neviem kde je chyba. Asi to záleží kus od kusu. Modrý lak miss sporty som taktiež vyhrala, neskúšala a asi poputuje do GA :)

Och opäť láska. Len ma to utvrdzuje ako milujem rimmel. Nádherne pigmentovaný, ľahko sa nanáša, niečo aj vydrží ( nie extrémne) a nie je ani lepivý. Cena okolo 3€.

+ DM box, pedispin, žiletky a atď atď ale to bohužiaľ nie je pri mne, takže to nie je na fotkách :) Takže pribudlo mi toho požehnane a jedinou mojou úlohou je všetko spotrebovať :)

A stále platí možnosť sa ísť dať zajtra zadarmo nalíčiť do Trenčína oficálnou vizážistkou Maybelline :) Ak by ste mali záujem tak koment, správa na fb, instagrame, bárskde :) 


Prajem krásny zvyšok dňa ♥

9 komentárov:

  1. Irská káva od Dermacolu je naprosto úžasná záležitost, tu vůni jsem si zamilovala a hodně spokojená jsem i se Sunkiss Jelly, tak snad budeš taky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) len nakoniec neviem či ho použijem :) uvidím :D

      Odstrániť
  2. Dove sampon a kondicioner bych si rad poridila.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super věci! Zesvětlovač od lorealu jsem si taky pořídila a už testuji :)

    Květinová voda Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty obaly jsou rozkošné :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/mini-haul-outfit.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super vecičky, jelly mám aj ja a som veľmi spokojná, dokonca si ľudia tú zmenu na mne všímmaju, i keď ja nie :D
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj tak to si potom poprosím článok o tom ;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks