utorok, 14. júla 2015

lash sensational

Už štyri mesiace sa neviem dopracovať k plnohodnotnému článku o tomto zázraku. Používam už druhé balenie riasenky a zďaleka nie posledné. Keď som videla tie názory na ňu a hlavne fotky, okamžite som si po ňu bežala, hoci som vedela že na moje riasy skoro nič nefunguje dokonalo. Až pokým som nevyskúšala túto bohyňu.

Maybelline princíp obalov má ten istý, len obmieňa farbu ( niekedy) a názov. Táto si vyslúžila krásnu strieborno-ružovú, čo je podľa mňa nádherná farba. Kefke som zo začiatku neverila, ale prekvapila. Je v tvare banánika, kde niektoré štetinky sú kratšie ( skvelé na spodné mihalnice a zahustenie) a dlhšie na prečesanie a predĺženie. Mne koľkokrát sa stačí vyhrať iba s tými malinkými a mihalnice mám ako mrkacia panenka :))

S riasenkou sa mi pracovala od začiatku super, čiže som nemusela čakať kým trošku vyschne. Neopadáva, nedrolí, nesmrdí. Pre niekoho menšie mínus je, že sa horšie odličuje micelárkou, ale dvofázový hravo odlíči. Ani po troch mesiacoch nebola vyschnutá, ale kvôli očným problémom čo mám od malička som ju radšej vymenila a používam druhú.



A to je prosím pekne len JEDNA vrstva. Myslím si, že fotky vravia za všetko prečo ju tak milujem :))

Cena je cca 8-9€ ale v akcii sa dá zohnať aj za 6€ alebo 7€. Chceli by ste jednu v GA? :)

Aká riasenka je pre Vás najlepšia? Vyskúšali ste už túto? ☺

37 komentárov:

  1. Páni tak tuhle řasenku jsem ještě nevyzkoušela, ale co se objevila v drogerii tak na ni čtu samou chválu (no vypadá to že kuponek do DM nakonec využiju na slevu na tuhle řasenku :D)! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite aspoň vyskúšaj :) sadla zatiaľ každému v mojom okolí :)

      Odstrániť
  2. Dělá krásné řasy! :3 Rozhodně bych ji ráda viděla v GA :) Snad ji budeš mít i pro ČR :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to vážně skvělá řasenka a teď ji dokonce začali dělat i vodě-odolnou:) Dost podobná jí je Scandaleyes Xtream od Rimmel kterou používám teď a ta je taky parádní!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej som pozerala že teraz sa začali robiť riasenky na jedno kopyto :D ... ale nepotrebujem už nové skúšať, hlavne keď týchto mám doma asi 5 :D

      Odstrániť
  4. Wau, tak tu musím mít, dělá opravdu krásné řasy .. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/vybarvi-se-3-burgundy.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. táto riasenka na naučila sa pravidelne líčiť :))

      Odstrániť
  5. Tahle řasenka je prostě nejlepší! Používám jenom tuhle!:-)
    http://knizni-koutek-podivinky.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. waw, super efekt :-) mala som nedavno tuto od Maybelline, ale asi som s nou nevedela zaobchadzat :-D osobne nedam dopustit na Wonderlash z Oriflameu...ale v poslednej dobe pouzivam od Alverde - False Lashes, ktora sa na Wonderlash celkom dotahuje :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno že vedela, ale nebola taká super na tvoje mihalničky :) wonderlashku som mala aj ja, asi 6x :D a čím ďalej bola bohužiaľ nedostačujúca, ako keby menili zloženie alebo čo

      Odstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Akorát potřebuji nějakou novou řasenku a nejspíš koupím tuto:)

    http://dencaurbankova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak potom si na mňa spomeň a daj mi spätnú väzbu ako ti vyhovuje :)

      Odstrániť
  9. je skvelá, určite si ju kúpim, keď dopotrebujem všetky čo mám :D
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež ich mám asi 12 načatých :D ale pôjdu het :D

      Odstrániť
  10. Tahle řasenka je dobrá, dala jsem ji mamce k narozeninám a je s ní taky spokojená. :)

    http://karollifee.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma teší :) touto riasenkou spravili chybu, že už žiadnu ini si nekúpim :D

      Odstrániť
  11. Tak to je úžasný rozdíl :) moje nejoblíbenější řasenka je jednoznačně od Bourjois s koulema, taková ta stříbrná, pak mám ještě železnou zásobu vcelku, až dopotřebuji, kouknu na tuhle, protože ta má samé super recenze, giveaway o tuto řasenku by se mi tedy rozhodně líbila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. riasenku od bourjois som ešte nemala a pár ma ich lákalo, možno niekedy časom vyskúšam :)

      Odstrániť
  12. No táto riasenka ma moooc láka po všetkých tých ódach a na Tvojich riasach vyzerá ozaj dobre. Len čo, keď ju momentálne samozrejme nepotrebujem! ;D
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ešte som zabudla :D Moja NAJ bola taká obojstranná od Astoru, ktorá sa už, ako inak, nevyrába. Tú zatiaľ netromflo nič...
      saveonbeauty

      Odstrániť
    2. ále čo by si nepotrebovala :P správna beauty blogerka by mala mať všetko a skúsiť všetko nie ? :) jedna riasenka hore dole :)

      Odstrániť
    3. To je vlastne pravda!!! :D Teraz niekedy bude akcia v 101tke na Maybelline značku, tak uvidím ;)
      saveonbeauty

      Odstrániť
    4. teraz bola v DMku, ale či ešte platí neviem :)

      Odstrániť
    5. Tak som neodolala :D
      A zatiaľ prvé dojmy super, akurát aplikovala som ju v horúčke, tak som sa na výsledok mohla nie celkom sústrediť :D
      ANTIgiveaway

      Odstrániť
  13. Můžu jen potvrdit, že tato řasenka je naprosto dokonalá. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už len aby cena bola 2€ a bude to všetko dokonalé :D

      Odstrániť
  14. Tak to je super, slyším na ni samou chválu, asi budu muset podlehnout :-)
    GA samozřejmně ANO. Taky mám na blogu.......

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Páni :O To je naozaj niečo! Už dlhšie sa odhodlávam kúpiť si nejakú poriadnu riasenku, ktorá naozaj splní to, čo o nej reklamy nasľubujú. No a myslím, že práve som našla jednoznačnú favoritku :) Aj keď kefka ma prvým dojmom trošičku odradila, výsledný efekt je predsa len prekvapujúci. Určite by bolo super, ak by si sa rozhodla venovať túto dokonalosť aj do GA.
    Kristy Mignonne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8 rokov som hľadala dokonalú riasenku a konečne prišla :) snáď bude vyhovovať aj tebe :)

      Odstrániť
  16. Řasenky od Maybelline jsou dokonalé, takže věřím, že tahle taky :)

    Gold Tattoos

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala som jednu a bola oničom :) táto to vynahradila :)

      Odstrániť
  17. Túto riasenku som ešte nevyskúšala ale vyzerá byť naozaj super!
    SajaFrey Pozývam ťa na svoj blog, na ktorom momentálne prebieha aj GIVEAWAY.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. No páni, koukám, že tobě udělala krásné řasy :)

    Everything about my life

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks