štvrtok, 30. júla 2015

favoriti za júl

Po dvoch týždňoch sme tu pri ďalšom článku. Som poriadne oddýchnutá a veľa nápadov na články. Leto je už vo svojej polke a chcem vám ukázať niektoré veci, bez ktorých by som sa už nezaobišla v týchto horúčavách. 


 S príchodom leta sa mi vysúšajú vlasy aj pleť. Pleť som mávala mastnejšiu, no poslednú dobu som ako sušienka a tak k tomu prispôsobujem aj starostlivosť. Na vlasy som si obľúbila práve túto lacnú masku od Kallosu za približne 1.30€, čo je naozaj smiešna suma. Umyjem vlasy a nanesiem ju na uterákom mierne presušené. Zamotám do drdolu a mám to na hlavne aj hodinu a následne umyjem. Vlasy sú hebké, jemné a prevoňané tou maskou, hoci nejako extra mi nevonia. Musím sa pozrieť po iných vôňach ( čokoláda, banán, čučoriedka  ♥ )


Tvár sa snažím hydratovať čo najviac a k tomu mám pár pomocníkov. Tvár vyčistím klasicky biodermáckym gélom / pílingom od Himalayi a nanesiem masku. Poslednú dobu som si zamilovala túto od Nivei, je hutná ako jogurt, žiadna výrazná parfemácia, dobre sa nanáša a moja pleť si nesťažuje. Nanášam ju v hrubej vrstve a po cca 20 minútach mám jej na pleti málo, moja pleť si ju žiada a „pije“. Následne už len nanesiem hydrabio sérum, čo už mám v treťom balení, takže by sa patrilo napísať o ňom pár slov. A na pery klasika balzám a momentálne fičím na vanilkovom od EOSu.


Slnko páli, kúpaliská otvorené a samozrejme nesmú chýbať plavky. Tieto sú moje najobľúbenejšie, majú už cca 3 roky a sú z Gatu. Hoci som nosila aj iné, ale vždy sa vrátim k týmto kvôli opáleniu a môžem si dať k nim ľubovoľný spodok, najčastejšie však čierny. Tým že mám pomerne tmavé vlasy, rýchlo ich mám horúce a nepotrebujem si zavariť na úpal. Preto som sa dala na klobúčiky a tento ružový mi ide fajnovo k okuliarom. Chcela by som ešte nejaký klasický slamený, neviete o nejakom niekde?? :))) 

Bez čoho by ste si vy nevedeli predstaviť svoje leto? Ako trávite voľné chvíľky? :))

6 komentárov:

  1. tu pleťovou masku od nivey jsem už taky několikrát měla a stěžovat si rozhodně nemůžu, vyhovovala mi a určitě si jí ještě několikrát koupím :). a po klobouku se zkus podívat v CaA nebo v HM, v létě tam slamáky mívají :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ak budem mať cestu, určite sa pozriem :)

      Odstrániť
  2. Taky přemýšlím nad nějakou maskou, jen nevím jakou vybrat :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. záleží od typu pleti a potom už len hľadať a skúšať :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. ďakujem :) jeden z mála typov, čo mi sedí ( aspoň dúfam :D )

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks