piatok, 31. júla 2015

☼ augustová giveaway ☼

Leto je v plnom prúde a mne sa zoskupili veci, ktoré nevyužijem, resp. nemám čas ich použiť. Niektoré mám 2x a zbytočne by mi tu stáli, tak sa s vami o ne podelím, presnejšie s jednou z Vás :)


Súťaží sa o 
Riasenku miss sporty ( Možno prihodím aj iné, alebo si tie ďalšie nechám na ďalšiu GA? Dajte vedieť! :))
Čierne linky vo fixe miss sporty
Hydratačná maska Nivea ( môj novú objav)
Odstraňovač nechtovej kožtičky sally hansen
+ metalické tetovania, sú na ceste ku mne 

Podmienky sú jednoduchéPovinné --> sledovať ma cez GFC
za komentár navyše --> sledovať ma na facebooku
                                  sledovať ma na instagrame
                                  zdieľať verejne túto súťaž a dať link

Dokopy teda môžete mať minimálne 4 komentáre :)

Súťaž potrvá od 31.7.2015 do 31.8.2015 do 12:00 


Maily písať môžete, ale nemusíte. Je to na Vás :)
Každej želám veľa šťastia :)

69 komentárov:

  1. GFC - Christina Majcikova
    Mimochodom máš vážne krásny blog! :O

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    fb Barborka Perháčová

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jéé, super giwka! :)
    gfc: Ľúbezná
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zdieľam tu: https://www.facebook.com/lubeznablog/posts/541456876007879

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gfc slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fb Irenka Slováková
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. A sdilim na Fb stránce Elegantandfashion :)
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. FB: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Adéla Něničková
    ada.nenickova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. FB: Adél Něničková
    ada.nenickova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC:Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sdílím - https://plus.google.com/114038359467541295997/posts/F4JmhMAnkYN

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Gfc jako Miska
    misa.pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC Netty Vanity
    netty.vanity@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sledujem cez GFC ako Nat :-)
    natalia.gazova(zavinac)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. tú špirálu od ms som akurát nedávno spotrebovala a mala som ju vážne rada, takže ma potešilo, že je jednou z cien. pekná giveaway. :)
    gfc: julls

    OdpovedaťOdstrániť
  20. zdieľam na google+: https://plus.google.com/109555504271134080726/posts/JFkRVsCabbP

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC: Saja Frey
    ssajus@azet.sk
    tvoj blog som objavila len nedávno a je krásny a tvojimi blogger tips si mi veľmi pomohla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Sledujem ťa na GFC ako Katarína Sládečková

    sladeckova219@gmail.com

    Tvoj blog som objavila len vďaka blogerskému stretnutiu a je naozaj super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Sledujem ťa i na FB ako Katka Sladká

    :) sladeckova219@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. FB Kath Veri Zarubanová
    verza12@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC: Nikuš Semancová
    mail: nikussem@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Sledujem cez GFC ako Dany Čuks ^_^
    danycuks@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Sledujem na insta ako cukylowski
    mail:danycuks@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Sledujem na FB ako Daniela Čukylová :)
    mail: danycuks@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Krásna giveaway! :)
    Cez GFC sledujem ako Ev.

    Jedna malá GA sa koná aj u mňa na blogu a ja by som bola nesmierne rada, ak by si sa zapojila :)

    Giveaway-> http://hellomynameisev.blogspot.sk/2015/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  32. GFC: Peťuška
    práve som narazila na tvoj blog a vyzerá naozaj dobre, takže sa idem ďalej začítať... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. GFC Betty Behanova
    betty.behanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. GFC: Soňa Profantová
    sonka3819@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. GFC - Barunka Hájků
    BaraHajkova105@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. FB - Barunka Hájková
    BaraHajkova105@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. IG - @barunka_hajku
    BaraHajkova105@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Sdileno na mém fb profilu - Barunka Hájková
    BaraHajkova105@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks