piatok, 12. júna 2015

Sunny ☼

Slniečko nás obšťastňuje posledných 10 dní naozaj ukážkovo a treba si ho naplno užiť, pretože nevieme, aké nás čaká leto. Ako si ho užívate?? Mňa ešte čakajú posledné dve skúšky a snáď štátnice, tak sa mi to hádam podarí :)) No prišla som na pár dní k rodičom a vrhla som sa chytať bronz na záhradku a nemôže chýbať ochrana pred ním.


Výšku SPF mením podľa nálady, podľa času kedy sa opaľujem a podľa toho, či som vyliezla prvý krát na slniečko alebo som už chytila nejaký ten bronz. Som vďačná za to, že nemusím mať ochranný faktor vyšší ako 30 a nespáli ma takmer nikdy ( ďakujem za gény od bulharskej babičky ♥ ). Už SPF 30 je na mňa dosť vysoký, ale treba si chrániť zdravie. Čo sa týka nanášania, je to 50 na 50. Vyhovuje mi ako rozprašovač, tak aj klasická tuba. 

Na opaľovanie používam 5 opaľovacích prípravkov. Suchý olej od Biodermy (SPF 30 a nádherne sladučká vôňa), balea kokosový opaľovák ( SPF 20), astrid olej ( SPF 10), bioderma na tvár ( SPF 30) a balea tyčinka na pery + na znamienka u mňa ( SPF50). Ešte sa mi nestalo aby som sa spálila, opálila do červena alebo ma niečo svrbelo. Tyčinka na pery je jednoducho skvelá, pretože ak si ju náhodou zabudnem dať, po chvíľke mám vysušené pery a ako keby sa mi sťahujú. Keď ich mám natreté, nič také nehrozí. Opálim sa naozaj za chvíľku ( po hodine vidím rozdiel ), takže natierať sa naozaj oplatí a zhnednete aj natreté. Radšej budem chodiť belšia, ale zdravšia. Vaša pokožka si zapamätá každé spálenie a neskôr Vám to všetko vráti aj v podobe suchej pokožky a vrások ( viem o čom hovorím )... ach moja hlúpa mladosť keď som nemala za potreby sa natierať. Žiaden zo spomínaných výrobkov nemal priame stretnutie s plavkami, ale keď som natretá nezafarbili ani lehátko. Ceny sa pohybujú od cca 3€ ( balea) až po 20€ ( Bioderma). 







Už som dokonca videla aj test opaľovacích prípravkov, kde Cien a Balea predbehli Biodermu, takže musíte zvážiť, do čoho investujete peniažky. Ja som si nekupovala vôbec biodermu, olej som dostala od nich ešte minulý rok ako ospravedlnenie za nedoručenú výhru a krém na tvár bol darom.


Čo používate na opaľovanie Vy? Chránite sa pred slnkom? ☺

4 komentáre:

  1. Teda, tomu říkám pečlivá ochrana před sluníčkem. Dříve jsem taky nic nepoužívala, ale teď když se jdu opalovat nebo někam k vodě, tak se už poctivě mažu. Ale přijde mi, že s krémem se prostě tak dobře neopálím.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak rýchlejšie sa človek opáli bez krému, ale s krémom to ide pekne do hneda a opálenie dlhšie vydrží :)

      Odstrániť
  2. Ja sa nikdy neopaľujem bez opaľovacieho prípravku, proste si myslím, že zdravie musí a je určite vždy na prvom mieste, nižší faktor ako 20 som na sebe asi nikdy nemala, najčastejšie používam faktor 30, ale keď je extrémne horúco a veľmi prudké slnko tak vytiahnem aj 50, hoci to sa hodí skôr k moru, ale tak predsa len ako píšeš, radšej byť bledšia, ale chránená a zdravá ako mať problémy a jazvy kvôli vybratým znamienkam, Spáliť sa viem na ramenách, inde veľmi nie, dnes je veľmi horúco a tiež sa idem opaľovať aj plávať, tak dúfam, že 50 ma ochráni. A vidíš, balzam na pery nemám len obyčajný, to by sa mi hodilo. O tom teste opaľovákov som počula, až som bola prekvapená, že Bioderma to nevyhrala a najhoršie vraj dopadol Astrid. A z konzistencií uprednosťujem niečo ľahké, nech nie som taká lepkavá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež bola dnes na zlatých pieskoch a postačovala 30tka :) ale už za sebou mám pár minútiek na slnku tento rok :) dosť ma prekvapilo koľko ľudí tam používalo biodermu :) podľa mňa pokojne stačí aj tá balea, čo vyšla v teste na popredných priečkach :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks