sobota, 30. mája 2015

Spotrebované apríl

No trošku oneskorene, po mesiaci Vám ukážem čo sa mi podarilo spotrebovať v apríli. Fotky mám nafotené dávnejšie, len trebalo dodať popis k výrobkom a ten tu bude. 


Telové mlieko garnier bolo super, krásne voňalo, hydratovalo. Kupované bolo x rokov dozadu a ešte tam trošku je ale ide preč kvôli expirácii. Nič čo by som si potrebovala kúpiť znova, hoci bolo fajn. Krém na ruky oriflame ( v strede) bol jeden z najlepších krémov na ruky, aké sa mi podarilo mať. minutý je už dávnejšie, len som si ho šetrila, že snáď tam ešte niečo bude, ale nebude. Neviem či sa dá ešte zohnať, ale ďalšej kúpe by som sa nebránila. Naopak ďalší krém od oriflame 6 rokov starý z vianočnej limitky pomaranč klinčeky mi smrdí, bolí ma z tej vône hlava, je tekútý, nehydratuje no proste odpad. Dokopy som ho použila párkrát a odvtedy ostal v kúpeľni, no je čas na vyhadzov, pretože je asi 4 roky po dátume spotreby ( :D )... Nikdy nekúpim.


Hydrabio riche mám ešte v zásobe a som tomu rada. Na pleť nepoužívam žiadny iný krém ako od Biodermy, ale keby som si ho mala kúpiť sama, tak nekúpim už len kvôli tej cene. To už radšej o polku lacnejší atoderm nutritive a ten mi príde ešte o niečo lepší. Zlupovacia maska oriflame bola taká oničom. Žiadne nečistoty mi nestiahla, vlastne nič mi s pleťou nespravila. Jediný fajn bol ten zlupovací efekt, kedy som si pripadala ako had. Už nekúpim.

Keď som robievala oriflame poradkyňu "musela" som všetko vyskúšať a tak mám v zásobe x týchto vajíčok. Karamelové mám zas minuté, pekne voňalo a na pery bolo super. Jediná nevýhoda je plná cena a že musíte pchať prsty/ tyčinku dovnútra a nie je to hygienické. Lak na nechty bol priesvitný a taký priemerný. Stál pár centov vo výpredaji v 101tke, len rýchlo zhustol a zožltol. Už ho nekúpim, pretože som ho nikde nevidela. Riasenka wonder lash tú mám rada, mala som aj vodeodolnú, klasickú fialovú, túto a mnoho mnoho iných. Má super plastovú kefku a rozčešete s ňou každú mihalničku. No našla som moju top riasenku, čiže už nekúpim.


Ústna voda bola fajn, stála málo, mala som po nej svieži dych a neštípala tak, ako listerine sensitive ( fuj to je kentus :D ). Nebránila by som sa ďalšej kúpe.

Čo sa podarilo spotrebovať Vám? Vyskúšali ste niečo z mojich minutých výrobkov?

krásny zvyšok soboty želám ♥

22 komentárov:

  1. Ten krém z oriflame fakt strašne smrdí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej, nechala som sa zlákať že bol za 1€ :D

      Odstrániť
  2. http://aduliksun.blogspot.sk/2015/05/giveaway-za-30-000-pozreti-na-blogu.html :) ----- Pozývam vás na GIVEAWAY u mňa na blogu :)

    Garnier som mala aj ja ... :) Bol dobrý ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bol, ale nič prečo by som si ho potrebovala kúpiť zas :)

      Odstrániť
  3. Zazracný kelímek od Oriflame já miluji :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nic z těchto produktů jsem nezkoušela. Řasenku od Oriflame (ne konkrétně tuto) jsem měla už docela dávno a byla fakt super. Myslím, že právě řasenky Oriflame umí :)

    Radu - Soutěž o KupKosmetiku Box

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej, už som mala viacero riaseniek a boli super :)

      Odstrániť
  5. Nic z těchto produktů jsem nezkoušela. Řasenku od Oriflame (ne konkrétně tuto) jsem měla už docela dávno a byla fakt super. Myslím, že právě řasenky Oriflame umí :)

    Radu - Soutěž o KupKosmetiku Box

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vajíčka od oriflame mi istého času veľmi vyhovovali :). Teraz už mám iných favoritov, ale myslím, že by som ich mohla znova vyskúšať :D :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja mám iných favoritov, ale je mi ich ľúto vyhodiť plné :)

      Odstrániť
  7. Tu vůni hřebíčku bych si asi ani nekoupila. Tuším, že jsem měla kdysi s příměsi hřebíčku bělící pudr na zuby a nesnesla jsem tu chuť ani vůni. :-D A tu řasenku wonder lash taky budu mít ve spotřebovaných produktech, taky takovou světle fialovou, ale já ji našla zapadnutou a už jsem zapomněla jaká vůbec byla. No, zkoušet ji už raději nebudu, byla zapadnutá docela dlouho. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no po záruke by som si už ani ja nedala :D

      Odstrániť
  8. oriflame masky sú o ničom asi všetky, ale ten krém od Biodermy ma celkom zaujal :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten krém stoji cca 20€ čo mi príde dosť :(

      Odstrániť
  9. Ja Oriflame ako taký veľmi nemusím :) ale to karamelové vajíčko by som brala, len je málo v katalógoch a za tú cenu viem mať niečo lepšie a lacnejšie :) enjoy little cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja mam kokosove vajičko...ked su pery v zlom stave je to super ale to zlozenie hruuza:/
    Cosmetics addiction

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to ano, nič prírodné, všetko chémia :(

      Odstrániť
  11. Tu slupovací masku Oriflame jsem měla taky. Nic moc s tebou neudělá, ale sloupnout si celej obličej je fakt sranda. Měla jsem jí ráda jen kvůli tomu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj bývalý frajer mal ten efekt rád a maskoval kade chodil :D

      Odstrániť
  12. Mléka od Granier jsou super, s nimi jsem vždy maximálně spokojená, protože používám krémy na tělo skoro každý den, tak vždy potřebuju něco, co dobře hydratuje :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks