piatok, 15. mája 2015

plavky z ebaya

Už dlhšie som sa pohrávala s myšlienkou zaobstarania si plaviek triangl. Len keď som zbadala tie ceny a poznám samú seba, že potrebujem striedať plavky a nevydržala by som v jedných x rokov, tak mi to prišlo zbytočné. Preto som začala hľadať na ebay a až ma prekvapilo, koľko napodobenín sa tam dá nájsť :)) Či už trojuholníčkové, takéto podprsenkové alebo len taký pásik ( aj na tie mám zálusk).


Nevedela som akú mám zvoliť farbu, či už túto, tmavšiu ružovú, mint, bielu, žltú, oranžovú... a nakoniec som sa rozhodla prekvapivo pre ružovú :)) Dobre vyznie na opálenom tele takáto bledučká farba. Zvolila som si veľkosť S ( bohužiaľ sa to nedá zvoliť jednotlivo, ale komplet na celé plavky). Počkala som cca dva týždne a už boli u mňa, hoci neviem ako zabalené, keďže mi ich mamuša prihodila k darčeku k meninám.

Originál plavky sú z neoprénu, čo je taký tvrdší materiál a používa sa na potápačské obleky. Je v tom dosť teplo, ale nie je cítiť studenú vodu. Tieto plavky sú z klasickej "plavkoviny" a som tom rada, pretože ich môžem hocijako skladať a držia svoj tvar a "nezlomia sa " ako originál. Stáli ma 6 dolárov, čo si myslím je ako zadarmo :)


Na spodku plaviek bola taká klasická nálepka ako býva aj v obchodoch. Vrch je poriadne vystužený chvalabohu aj bohužiaľ. Vďaka vystuženiu mám prsia ako bohyňa a bohužiaľ preto, lebo vrch je mi trošku menší. Na obvod mi to sedí dokonale a nič ma neťahá a ani nemám voľné.
Moje miery a teda aj pre plavky +/- pár cm:
prsia : 87cm
pod prsiami: 64cm
boky: 88cm

Veľké plus vidím v ramienkach, ktoré sa dajú skracovať a predlžovať. Taktiež sú z materiálu, ktorý pevne drží a nešmýka sa z Vás ako na podprsenke.


Zapínanie je plastové a moc dobre nedrží, takže niekto urobí šmyk a máte vrch rozopnutý. No napriek tomu všetko drží tak ako má ( nosila som ju miesto podprsenky ako záťaž :)).


Ja som určite spokojná, ako s kvalitou, cenou, farbou, tak aj celkovým dojmom. Trošku ma hnevá veľké vystuženie a labilné zapínanie. No už teraz viem, že si objednám ďalšie :))

Ak by niekoho zaujímalo, mám ich presne od tohto predajcu :))

Páčia sa Vám tieto plavky, či idú mimo Vás? :)

39 komentárov:

  1. Ahoj, chci se jen zeptat. Tyhle plavky si chci už hodně dlouho objednat ale bojím se rozměrů a tak. S touto cenou bych to klidne riskla, jen se chci zeptat jak je to s poštovným a za jak dlouho ti to došlo :) Případně kdyby se ti chtělo, napsat mi rozměry toho S :)
    Děkuju moc ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Prišli mi za dva týždne a poštovné bolo zadarmo :) a miery sú v článku, presne mne sedia takže také sú miery :) spodok je elastický, takže sa pekne natiahne. Ak nie sú na postave tak obvod spodku je cca 68cm, ale ja mám boky skoro 90 a krásne mi sedia :) takže by som sa skôr riadila mojimi mierami ako tých plaviek :) a obvod zapínania podprsenky je 64cm :)

      Odstrániť
    2. Děkuju za odpověď. No boky mám kolem 100 cm tak snad to nějak natáhnu :D M by mi bylo nahoře velké. Tak snad to bude sedět :D :)

      Odstrániť
    3. snáď budú a keď nie predáš :)

      Odstrániť
  2. Ahoj, plavky su parádne :) Ja som si asi pred rokom objednala z ebay tiež plavky také isté len oranžové ale ja som si objednala az XLko a za 12€, no samozrejme vybrala som si úplne zle císlo. :D A v plavkach som sa topila :D Ale rýchlo som ich aj predala, kedze taketo plavky sú teraz trendy :) Ale chcela som sa opýtať, lebo asi si vyskúšam objednať z tvojho overeného linku, či číslovanie S sedí aj na naše S. Lebo väčšinou sa stane, že Sko je niekedy až XXS pri čínskych rozmeroch :) Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som sa bála že mi budú malé, pretože vieme aké je menšie číslovanie tam u nich :) ja mám tu u nás vrch S a spodok XS, pretože som chudá a toto mi ku podivu sedí celé :)

      Odstrániť
  3. Plavky se mi líbí, už jsem na ně několikrát koukala. I ta barvička je moc hezká :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) privítala by som plavky každej farby :D

      Odstrániť
  4. Plavky se mi líbí, už jsem na ně několikrát koukala. I ta barvička je moc hezká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne plavky, tiež som si ich už pozerala na ebayi ale váhala som, ja nosím xs, neviem či by mi sadli. No určite za tú cenu sa oplatili! :)
    https://thebrunettesaladsblog.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já si teď objednala podobné z Aliexpress, akorát jsem po delší úvaze vsadila na dražší kousek (17$), prodejce má skvělá hodnocení a spoustu objednávek, plavky by měly být opravdu z neoprenu. Myslím, že klasická plavkovina je super, jenom jsem se bála, aby nebyl spodek po namočení průhledný, když si objednám levné. Tyhle ale vypadají moc hezky, nad růžovými jsem uvažovala, ale nakonec jsem si vybrala bílo-oranžovo-růžové a už se na ně moc těším a modlím se, aby mi seděly :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nevyzerá že by boli priesvitne :) a mne sa zdá aj tých 17 dosť, keďže ja musím mať v kuse nejaké plavky iné :)

      Odstrániť
  7. Uvažuji nad bílými ale pořád nejsem rozhodnutá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja by som sa bála že by "zašli" ale na opálenej postave musia byť super :)

      Odstrániť
  8. Jsou pěkné, ale hezká by byla fotka rovnou na postavě ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) a ja viem, len som sa nemala kde odfotiť a nemal ma kto odfotiť :) a o zrkadlo by to nebolo ono :D

      Odstrániť
  9. Tiež nad týmito plavkami uvažujem už dlho, no myslím že za tú cenu mi nestoja. Každopádne hľadať na ebay bol skvelý nápad, takže určite tam niečo popozerám aj ja :)
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sú naozaj krásne :) určite ti svedčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz som belšia ako vápno, takže počkám trošku na leto :D

      Odstrániť
  11. krrásný plavky, ten styl se mi moc líbí :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vyzerajú super, ja by som šla asi do žltých alebo tyrkysových, možno aj oranžových :) Inak v New Yorkeri som teraz videla celkom dobré napodobeniny Trianglu presne z toho neoprénu, tak sa po nich mrkni ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a zrovna včera som bola v NY ale nepozrela som sa na plavky zrovna :) ďakujem pozriem :)

      Odstrániť
  13. Mne sa strasne pacia a ako spomina Niki vyssie maju ich v NY tak rozmyslam, ze si ich vezmem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som na ne pozerala v NY a kvalitou mi prídu že nič moc za 15€ :) to už radšej naozaj z toho ebaya, hoci sa čaká minimálne týždeň :)

      Odstrániť
  14. Jsem asi jediný člověk, kterému se tyto plavky nelíbí :D

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:) Budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. každý ma iný vkus a mne sa tiež kopec veci nepáči :)

      Odstrániť
  15. Ahoj!:) hrozně jsem nad těma plavkama z eBay přemýšlela, ale nemůžu se pořád rozhodnout, mohla by jsi mi dát prosím odkaz, kde jsi je přímo koupila ty?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to priamo v článku ten link na konci, http://www.ebay.com/itm/231507672587?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=530760759020&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT :)

      Odstrániť
  16. jsou moc pěkné a myslela bych si, že jsou to pravé Triangl :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada :D hoci sa netajím tým že nie sú original :)

      Odstrániť
  17. Veľmi pekné plavky :) Určite v nich vyzeráš super :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY :) a ešte jednu moju práve prebiehajúcu GIVEAWAY č.2

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no už ich ani nenosím, pretože sa mi akosi zväčšili prsia a už mi je vrch malý :( :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks