štvrtok, 2. apríla 2015

What´s in my bag ?

Tentokrát prinášam aj ja článok o obsahu mojej kabelky. Najprv som rozmýšľala či ho vôbec publikovať pretože obsah nie je moc dievčenský ( ako voňavka, púdre a podobne), ale skôr je to trošku poňaté školsky, pretože sa mi obsah nemení ani cez prázdniny.




Fotka nie je moc vábna, no nemala som na akú plochu rozložiť tie veci :

1. Dáždnik - v tomto počasí je to priam nutnosť a ja mám smolu, že ak ho nemám pri sebe ma stretne lejak :) Inak posledné dni ma pobavil vtip : Viete aká je výhoda letného času ? ... môžeme sa o hodinu dlhšie sákovať :D
2.Papiere a sudoku - sudoku proste potrebujem buď na cestovanie alebo na nudné prednášky a papiere to jednoducho potrebujem :) 
3. Peňaženka + mobil ( ktorý nie je na fotke) - asi nemusím vysvetlovať
4. Krém na ruky - na zimu nutnosť, nemám rada pocit vysušených rúk
5. Sluchátka - na počúvanie hudby a pozeranie videí
6. Antibakteriálny gél na ruky - to má skoro každá v kabelke, pretože som háklivá na čisté ruky ( zase nemyslím tak chorobne), ale raz za čas potrebujem očistiť ruky od baktérii
7. peračník - do školy nutnosť 
8. vreckovky + navlhčené vreckovky - nádcha číha na každom rohu a ja smrkám každú chvíľu 
9. spinkovač - nutnosť do školy :)
10. diár - keďže sa dostávam do veku, kde musím mať na pamäti veľa vecí, potrebujem na zapisovanie vecí diár, ale zase nezapisujem si tam hlúposti ako 7.00 raňajky, 18.00 sprcha a podobne :D to nepochopím :D
11. kalkulačka - nevyjadrujem sa, každodenná nutnosť 
12. EOSY- nosím ich pre istotu až 4, pretože som na nich mierne závislá a potrebujem mať neustále niečo na perách :) .. o eosy si môžete zasúťažiť aj v aktuálnej giveaway :)

+ klúče a pár ženských vecí, ale to na fotku dávať nebudem :)

a na záver kabelka, ktorá musí znášať ťažkú váhu + jedlo a pitie :D Nejedna kabelka sa už odtrhla pod ťažkou váhou čo nosím, ale keď to všetko využijem ... 

Čo nosíte v kabelke Vy? :) Čo máme spoločné a naopak niečo čo vy potrebujete za nutnosť a ja to tam nemám? :)

29 komentárov:

  1. Skvelý článok, ja mam v kabelke vždy kozmetickú taštičku z mojími S.O.S vecami, bez antibakteriálneho gélu a vlhčených obrúskov z domu do toho nebezpečného sveta nevychádzam, tým som medzi kamarátmi známa :) Another.day.with.Hana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) antibakteriálny gél je potreba, to nosí viacero ľudí ako si tak všímam :)

      Odstrániť
  2. Já sem nosila do práce kabelku, ale musela jsem ji vyměnit za batoh, neboť jsem 1) začla mít problémy se zády
    2) nosím si domů notebook, který je docela těžký a do kabelky se nevejde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nad takým batôžkom som rozmýšľala už aj ja, len je ťažké nájsť nejaký pekný slušný a pevný, aby mi uniesol aj notebook a zároveň bol aj priestranný na všetky veci do školy :)

      Odstrániť
  3. Tak ta peněženka je super moc se mi líbí :) Já nosím v kabelce HLAVNĚ kapesníky balzám na rty, telefon, klíče, peněženku a nějaké věrnostní karty + někdy vlhčené ubrousky a krém .. to podle toho jak mám velkou kabelku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) mám ju už dva roky je z oriflamu a drži :) som s ňou nadmieru spokojná :) v podstate tam nosíš to čo ja ( len ja s vecami do školy :D )

      Odstrániť
    2. To je fakt :D Ale strašně mě štve že do ní nenarvu všecko co bych potřebovala :D (mám spíš menší kabelky) To je pak něco rozhodnout se co nepotřebuji když potřebuji vše!! :D

      Odstrániť
    3. jednoduché riešenie :D dôvod na novú veľkú kabelku :) :D

      Odstrániť
  4. Veľmi sa mi páči tvoja kabelka a peňaženka :) Nosím podobné veci ako ty :)
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ooo to som rada že je niekto taký ako ja :)

      Odstrániť
  5. Pěkný článek :). Já kabelky moc nenosím (do školy upřednostňuju batoh), ale když už, tak do ní hodím všechno co potřebuju, což je hlavně mobil, peněženka, sluchátka, tužky, jídlo a pití, takže podobně jako ty :).
    BE YOU

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Och, áno, konečne človek, ktorý so sebou všade berie ako zásobu hygienických, tak i navlhčených vreckoviek :D
    No keď sa tak pozerám, akosi toho nosím ešte viac. Moji spolužiaci si zvykli na to, že mám pri sebe všetko, no už ani ja neviem vyjsť z bytu bez mnohých vecí ako sú lieky, sponky, gumičky, okuliare (slnečné i dioptrické, obe v puzdre) nabíjačka na mobil spolu so slúchadlami a somariny ako lepiaca páska či farbičky :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to poznám tých spolužiakov " Moniiii, máš toto ?? ... Moniiii máš hento?? :D ...." a sakra ja to vždy mám :D občas si myslím že tá kabelka nemá dno koľko tam je vecí :) pastelky občas mám aj ja keď ich potrebujem v škole :D

      Odstrániť
  7. Ja v nej nosim vreckovky, nejaky balzam, paralen od bolesti, penazenku kluce doklady, karticku do prace pero, zuvacky tie musia byt, tampon keby nahodou, cukriky ak by som velmi vyhladla a ani neviem kopec veci, niekedy nechapem na co mi to vsetko je.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já nosím ještě kosmetickou taštičku v kabelce a v ní vše potřebné. :-) Ale jak koukám, tak kosmetiku taky nosíš, jen volně uloženou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z tej kozmetiky mám len minimum ( krém a balzamy na pery ) a tie mám len tak pohodené :) nepotrebujem na to nič :D

      Odstrániť
  9. Mame to dost podobne :-) U mne nesmi chybet taky nejaky ten Ibalgin a naplasti a samozrejme zvykacky, spoluzaci vzdy vedi za kym jit :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten ibalgin mám aj ja, aj náplasti :D aj utierky na okuliare :D

      Odstrániť
  10. mám velmi rada tento typ článkov :) a v kabelke nosím cca to čo ty :D inak máš peknú kabelku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kabelku máš veľmi peknú :) Ale moment... až 4 eosy? :D:D

    Pozývam ťa na moju !!!Giveaway!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ... hmmm no 4 :D a na ceste je už šiesty :D

      Odstrániť
  12. Mám moc ráda články tohoto typu :) Btw 4 eosy? Závaží zdar! :D

    My Make-up Store

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no už 6 :( :D a neni to až také ťažké :D

      Odstrániť
  13. Téda tolik eosů :o mi by bohatě stačil jeden :D :D :D
    Btw. máš moc pěkný diář :3
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks