štvrtok, 16. apríla 2015

Dove pure care dry oil

Ahojte,

ak ste čítali pár mojich predchádzajúcich článkov, isto ste zaznamenali práve túto dvojku na vlasy. Omielala som u v novinkách aj obľúbencoch a spomeniem ju ešte raz a to v samostatnom článku, pretože oba výrobky si to zaslúžia. Ide o šampón a kondicionér určený práve na suché vlasy, poškodené a trošku im vracia život. Ja som si ich kúpila na základne pozitívnych recenzií na blogoch a každý ma vyšiel 3€ ( uplatnená 25% zľava v DM, inak 4,09€).



Musím podotknúť že majú krásne tubičky, ktoré sú ozdobou na poličke v kúpeľni. Bielo-zlatá kombinácia vo mne evokuje luxus a takéto tubičky sú vítané, pretože z nich vytlačím naozaj všetko. Šampón má také olejové zafarbenie a výborne pení. Bála som sa, že mi bude zbytočne zaťažovať vlasy a rýchlejšie sa mastiť ( umývam, resp. umývala som každý druhý deň). Omyl dámi a páni ! Tento šampón zabezpečil, že vlasy aj na tretí deň mám stále svieže a vitálne a zvládli by aj 4. deň, len pre pocit čistých vlasov už zmývam. Oba výrobky majú takú jemnú, sviežu vôňu.


Kondicionér je hutnejší a po nanesení drží vo vlasoch. Mám bohužiaľ také masky / kondicionéry, ktoré sú tekutejšie a normálne mi stekajú z vlasov. On drží a spraví z mojich vlasov jemné a poslušné. Nie je z tých, ktoré ich "ulížu" a sú len obalené silikónmi a splihnuté ako ošťaná slama. Naozaj mám pocit že mám vlasy jemnejšie, hebkejšie, menej elektrizujú a sú také živšie. Vôňu moc dlho necítiť na vlasoch, čo je trošku škoda. Oba majú 250ml čo vystačí na nejaký čas. Ja už používam pravidelne mesiac a pol a som niekde v polke. Nechám už len vypovedať fotky ak by ste sa zaujímali o zloženie a popis výrobku.







A musím sa normálne pochváliť ☺ Okrem toho že som vyhrala v súťaži s maybelline tú najlepšiu riasenku Lash sensational, ja som dokonca vyhrala celkovo tú prvú cenu a to líčenie mňa a mojich 4 kamarátok profesionálnymi vizážistami Maybelline. Neuveriteľne sa teším a keď sa podarí, bude článok z reportu.

Vyskúšali ste túto sadu od Dove? ☺

Želám krásny zvyšok dňa ♥

22 komentárov:

  1. Měla jsem z této řady stejné obavy, a tak jsem ji ještě nevyzkoušela. Ale pokud je to tak, jak píšeš a nezatěžuje, tak až mi dojde šampon, tak tuhle řadu zkusím :)
    My Make-up Store - GA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskúšaj a daj mi vedieť ako ti vyhovuje :) ja som s ňou naozaj nesmierne spokojná :)

      Odstrániť
  2. Sada vypadá moc hezky a gratuluji k výhře, těším se na fotky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to bych taky mohla zkusit šampon už mi dochází a podle recenze za to stojí mám suché a jemné :) A kondicionér vypadá moooc dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moje vlasy si nesťažujú, tak snáď ani tvoje by sa nesťažovali :)

      Odstrániť
    2. Vyzkouším ho teď dodělávám Kallos :)

      Odstrániť
    3. aké sú tie od kallos ? ja mám masku a príde mi že nič moc :/ a všetci ako si to chvália

      Odstrániť
    4. Má šampon silk nebo jak to je ten růžoví litrový a masku mám keratinovou tu modrou a ta je super ..tu ti určitě doporučuji vyzkoušet:) A pak mám taky banán a ještě několik dalších a ty jsou taky dobré

      Odstrániť
    5. dobre tak skúsim keď domíňam aspoň časť zásob :) lebo mám plné poličky :D

      Odstrániť
    6. já mám plné poličky ale sprchových gelů ty nespotřebuji snad ani za rok :D

      Odstrániť
    7. sprchové gély sa míňajú rýchlo ( aspoň u mňa :D ) ... teda kým ich nemám 5 otvorených, čo aj mávam :D

      Odstrániť
    8. já mám zásobu v koupelně a taky v šuplíku jako ani to nechci počítat :D Jenže to se nedá vlezu do obchodu a vždy mě zaujme nějaký nový se super vůní a nebo mě zlákají na nějaké akce :D

      Odstrániť
    9. to poznám :D už rok sa chystám na dermacol sprcháče, no stále odolávam že až keď spotrebujem nejaké iné :D len medzitým si dokúpim vždy iné :( :D

      Odstrániť
    10. No :D právě!! :D:D Ty Dermacol tam už taky mám delší dobu :D

      Odstrániť
    11. len neviem ktorú vôňu :) láka má aj mango, melón, hrozno a limetka :D ananás+kokos :D

      Odstrániť
    12. mango mě taky láká ale to jsem zatím nekoupila mám tu ty hrozny s limetkou a třešeň :)

      Odstrániť
  4. Vyzerá to zaujímavo, ja som mala raz olejový kondicionér od Dove a ten bol skvelý.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak jsem si taky pořídila tenhle šampon a kondicionér. Dneska jsem ho poprvé použila a musím říct, že je to naprostá bomba. Mám po něm tak super vlasy, jako jsem neměla hodně dlouho. Zkusím to ještě párkrát použít a pak poreferuju víc. Ještě, že potřebuju mít všechno, co máš ty :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale no :D to ďakujem :))) snáď ti to bude aj naďalej super slúžiť ako mne :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks