nedeľa, 19. apríla 2015

DIY domáci dezodorant

A je to tu. Dostali sme sa do bodu, kedy nestíham nič. Čaká ma posledných 5 dní školy, 14 dní sústredenie, skúškové, odovzdávanie bakalárky, štátnice. Všetko sa mi naraz akosi rúca a ja mám pocit že nestíham. Preto nie je toľko času na blog a musím vyťahovať uložené články spred nejakého času. Vyžrebovanie giveaway ma taktiež čaká, len je cca 200 komentárov a každý musím prepísať zvlášť na papier, pretože niektoré dievčatá splnili všetko a dali len jeden komentár a majú rovnakú šancu ako tie, čo napísali 4 komentáre a potom by nesedelo číslovanie. Len mi nechajte chvíľku čas prosím a všetkého sa dočkáte :))



Dnes to bude o výrobe domáceho dezodorantu. Tiež Vás už nebaví počúvať o tom, aký je hliník nezdravý a čo spôsobuje? Ak áno, ľahko si pripravíte tento výrobok doma a postačia Vám 3-5 surovín, podľa toho, aký ho chcete mať. Ja som si vyrobila (teda maminke) pomocou 4 a to :

Kokosový olej (2 PL)
Bambucké maslo (2 PL)
Jedlá soda (1 ČL)
Kukuričný škrob (1 ČL)

Do väčšieho hrnca som si naliala vriacu vodu a doňho som dala menší kastrólik, v ktorom som nechala rozpustiť bambucké maslo a kokosový olej. Po rozpustení som pridala jedlú sodu a škrob. Riadne som miešala, aby nevznikli hrudky a všetko sa krásne spojilo. Výslednú zmes som preliala do vydezinfikovanej nárobky ( od bambuckého masla ) a dala stuhnúť do chladničky, pretože pri tých našich 26°C by nám to doma nestuhlo :))

Kto nechce, nemusí použiť bambucké maslo, no potom by to ľahšie tuhlo najmä teraz v tomto počasí. A komu vadí kokosová vôňa, môže použiť pár kvapiek nejakej silice ( napr. levanduľa :) )



Ak ste ho niekto skúšali alebo vyskúšate dajte mi vedieť :)

Krásny zvyšok dňa prajem ♥

23 komentárov:

  1. Tak toto je velmi zajímavé. Bohužel nevyzkouším, protože nemám potřebné věci. Počkám na někoho, kdo vyzkouší a podělí se o zkušenosti. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na nete sa dá nájsť mnoho recenzií už na hotové takéto dezodoranty :)

      Odstrániť
  2. vyzerá to super, a čítala som už nejaké recenzie aj, v škole držím palce! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zajímavý nápad, vidím to poprvé, opravdu to potom funguje jako deodorant? :)
    BE YOU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. poteniu to nezabráni lebo to nie je antiperspirant, ale necítila som žiadne nežiaduce vône :)

      Odstrániť
  4. Je to zajímavé ale taky by mě zajímalo jestli je účinný a zabrání pocení :D Zkusila bych ho také vyrobit ale jestli to nezabrání pocení tak je pro mě zbytečný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie nie poteniu nezabráni :) to je dezodorant a nie antiperspirant :) to už pomôže jedine drogéria :)

      Odstrániť
    2. Po aktualizování čtu v předešlém kom. že ne :D Tak to není nic pro mě .. ale je to super nápad :)

      Odstrániť
    3. tak je to trošku prírodnejšie a potrebovala som minúť bambucké maslo :D

      Odstrániť
    4. :D tak to jo :D Dobrý nápad jak se něčeho zbavit a udělat z toho něco nového :D

      Odstrániť
    5. aspoň sa to nepokazí a zväčším si prehľad domácej kozmetiky :D

      Odstrániť
  5. Podobná alchymistka se ze mě stává, když přijdu na nějakou super extra vlasovou kúru :D. Jinak s tou školou to mám taky dost nabitý, přijde mi, že tenhle semestr šíleně rychle uběhl a já vůbec nic nestíhám. Zejtra nebo v úterý se snad ale dostanu na poštu a pošlu ti ten Dove oxygen moisture, abys měla na zkouškové pořádně objemné vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neuveriteľne rýchlo letí, na jednej strane ma to teší že končím so školou a na druhe strane prichádza na rad samostatnosť :) a ďakujem :) to neponáhľa, keď budeš mať čas pošli :)

      Odstrániť
  6. Zaujímavé. V budúcnosti by som to rada vyskúšala. A v škole držím palce, aj mňa tento týždeň čakajú samé písomky. :/ Zároveň by som ťa chcela pozvať na moju Jarnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu. :)

    LeušLifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale cenovo vyjdu lacnejšie dezzodoranty v drogérii, toto je skôr pre milovníkov domácej kozmetiky :)

      Odstrániť
  7. Wow, tak to slyším prvně a přijde mi to vážně super! Je hrozně zajímavý, co všechno se dá takhle lehce doma vytvořit! :)
    A moc ti držím palce ať všechno zvládneš!
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super nápad, už dlhšie uvažujem o domácom deodorante, mám doma všetko potrebné...Zaujímalo by ma, či na oblečení nezanecháva nejaké škvrny?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne nezanecháva :) ale musím podotknúť že ja sa moc nepotím, resp. vôbec :) až keď je vonku asi tak 40°C :)

      Odstrániť
  9. Zrovna mi došel deodorant, tak že bych si ho vyrobila? :D Docela mě to láká :) Narazila jsem na tvůj blog náhodou a moc se mi líbí. :) Budu moc ráda, když se mrkneš na můj blog a pokud tě i zaujme, tak se můžeš případně stát čtenářkou. Po dosažení čísla 110 pravidelných čtenářů chystám velkou giveaway, tak ať ti neuteče :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak sa veľa potíš tak neodporúčam a radšej stav na antiperspirant z drogérie :) nezabraňuje to poteniu :) a ďakujem krásne :) idem pozrieť tvoj blog :)

      Odstrániť
  10. Musím to vyskúšať :). Ja si rada sama vyrábam lip scrub, balzam alebo rúž, ale toto som ešte neskúšala :). Už sa teším aký bude :).
    http://zerilicosmetic.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks