sobota, 21. marca 2015

toaletná voda Adidas za pár centov

Krásnu sobotu Vám prajem ♥,

dnes by som Vám chcela predstaviť túto krásnu voňavú sladučkú toaletnú vodu, ktorá cenou nezruinuje vašu peňaženku, ale pošteklí noštek prekrásnou vôňou. Ide o toaletnú vodu Adidas get ready, ktorú som zakúpila tu.



Ide o limitovanú edíciu vytvorenú v roku 2014 a má zachytávať podstatu Brazílie.

Hlava: vodný melón, grenadína, pomaranč
Srdce: ľalia, cukrová trstina
Základ: pižmo, jantár, céder

Je dostupná v dvoch veľkostiach a to 30ml za 3,35€ a 50ml za 3,83€ ( tá cena ♥ !! ). Bola som v jednom nemenovanom obchode, kde predávajú tieto toaletky a dezodoranty a cena toaletky 10€ v akcii a dezodorant tak tých 5-6€ a tu za 2,59€ za 150ml. Tá cena ma riadne prekvapila a hodila som ju do košíka. Vôňa prišla zabalená ešte v papierovej škatuľke, ale tú som odložila. Bola krásne farebná, mix zelenej, ružovej a žltej tuším.


Má dobrú stabilitu, nepadá a ľahko sa nanáša vďaka rozprašovaču. Tým že to je toaletná voda a nie parfém tak výdrž nie je nejaká závratná, ale pár hodín na mne dá. Ak nič nerobím a nikam nejdem, tak občas zacítim závan na oblečení aj na druhý deň keď ho ovoniam a za tú cenu to je proste bomba!



Ja mám 50ml a teraz nepoužívam inú vôňu okrem tejto. Je sladunká, ale nie nejak extrémne keďže má v sebe aj kvetinové tóny. Vonia aj maminke a ocinovi a to máme zvyčajne odlišný vkus na vône. Za mňa je to super vôňa na túto jar a keď sa mi minie, buď siahnem po nej alebo skúsim iné Adidas vône ( možno vykúpim všetky za tú cenu :D ).


Aká vôňa je vaša najobľúbenejšia? Máte rady vône Adidas? :)

Prajem krásny zvyšok slnečného dňa ♥

19 komentárov:

  1. Škoda, že zatím nikdo ještě nevymyslel, aby přes internet (počítač/notebook/mobil/tablet,..) šla cítit vůně parfémů, tělových mlék apod. :D Každopádně skvělá recenze! :) Věřím, že toaletka voní krásně :)
    https://janetsonrisa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podľa mňa aj toho sa raz ľudstvo dočká a snáď ešte počas môjho života, mohlo by to byť super :)
      ďakujem a vonia skvelo :)

      Odstrániť
    2. Myslím, že s tím může přijít buď Apple nebo Google :D

      Odstrániť
    3. uvidíme :) ale keby sa ti niekde dalo ovoňaj Adidas vône, mňa ešte žiadna nesklamala :)

      Odstrániť
  2. Naprosto s tebou souhlasím, vůně Manufaktury jsou úžasné, ale za tu cenu se dá sehnat opravdu ve stejné kvalitě levnější produkt :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale tak každému sedí niečo iné a tú manufaktúru si kúpi :)

      Odstrániť
  3. Mám tyto vůně strašně ráda. Od Adidasu mám fruity rhytm a taky velmi pěkně voní. :-)

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. medzi tou a touto som sa rozhodovala a vybrala som si farebnejši obal :D ale aj tá si ku mne nájde cestu niekedy :)

      Odstrániť
    2. Jsem s ní moc spokojená a nejsou drahé. :-) Taky si někdy vybírám podle hezčího obalu. :-D

      Odstrániť
    3. obaly sú lákavé :D čím farebnejšie / ružovejšie tým lepšie :D

      Odstrániť
  4. Vyzerá veľmi dobre a určite aj skvele vonia. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno :) ak sa ti podarí skús ju niekde ovoňať :)

      Odstrániť
  5. Ja mám Get ready! sprchový gél a vonia naozaj krásne :)

    http://the-monica.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám takú malú 30 ml ružovú, tuším to je fruit sensation a tiež mi veľmi vonia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno :) aj tú chcem raz skúsiť :) zatiaľ som mala len túto, žltú a zelenú :)

      Odstrániť
  7. Tak za tú cenu si môžeš kúpiť fakt všetky a budeš mať vždy na výber ;)
    Kedysi som Adidas používala strašne často, i keď som skôr siahala po modrej a ružovej verzii.
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dúfam, že sa nikto nenahnevá, ale mne pripadá vôňa tejto toaletnej vody príliš sladká a doslova z nej cítiť aj tú nízku cenu. Mám doma presne tú istú, ale už po prvom streknutí som vedela, že to nie je moja „šálka kávy“. A to sladké vône obľubujem! Avšak, 100 ľudí, sto chutí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prečo by sa mal niekto hnevať? :) Každému vonia niečo iné. Ja sama vyhľadávam sladké ovocné vône a napr. mňa odpudzujú korenisté a ružové vône :) Každý sme iný a to je super :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks