nedeľa, 1. marca 2015

Tip : Ako si nainštalovať predvolenú šablónu

Nie ste tak zdatné vo vytvorení si vlastného dizajnu na blog? Páči sa Vám nejaká iná a chceli by ste ju ? Nudia Vás prednastavené šablóny čo ponúka blogger? Ak sú vaše odpovede áno, tak dnes Vám ukážem návod, ako si jednoducho nainštalujete predvolenú. Stačí keď navštívite webovú stránku http://www.mybloggerthemes.com/ alebo si zadáte do googlu free blogger templates a ono Vám to nájde. Preklikáte sa na ľubovolnú šablónu, ktorá Vám padla do oka napr. táto.



Pod obrázkom kliknete na download theme a stiahne sa zararovaný súbor. Dáte si ho niekde rozbaliť a vykukne sa Vás súbor s koncovkou XML ( pri každej téme to môže byť inak ). Pôjdete do bloggera do šablóny a kliknete na záloha / obnovenie.



Dáte všetko odoslať a máte hotovo. Šablóna sa nachádza na Vašom blogu. Už sa len môžete vyhrať so širkami panelov, farbou a podobne.

Páčil sa Vám dnešný tip? Ak by ste mali o akýkoľvek iný tip záujem dajte mi vedieť.

Krásny zvyšok dňa ♥

P.S. najnovšie ma môžete nájsť už aj na asku a bola by som veľmi rada, ak by ste za mňa hlasovali v slovenskej blogerke roka ♥

31 komentárov:

  1. Skvelý príspevok, len sa trochu obávam, či sa do stiahnutej šablóny dajú robiť nejaké zmeny, nejaké nastavenia a tak, skúsenosti s tým síce nemám, ale čo-to som už v bloggeri upravovať chcela a nie vždy to šlo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aké zmeny napríklad ? :) ja som si vo svojom tiež porobila zmeny, poupravovala som všeličo :)

      Odstrániť
    2. nie vo všetkých sa to dá :) Napr. tú čo ja mám teraz, v tej sa nedajú spraviť nijaké zmeny :(

      Odstrániť
    3. joooj to som nevedela :/ ja som si v mojej spravila a upravila podľa seba :) som sa pohrala s HTML kódmi a s rozložením a hravo to šlo :)

      Odstrániť
  2. To je super, já pořád upravovala jenom těch pár šablon, co bylo na výběr v bloggeru. Až budu mít čas, zkusím si nějakou najít a trošku si jí poštelovat :) Jinak zahlasováno, držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak by si chcela s niečím pomôcť daj vedieť :) a ďakujem krásne ♥ hoci nemám šancu pri toľkých bloggerkách čo majú stovky odberateliek :)

      Odstrániť
    2. děkuju za nabídku, uvidím, jak moc marná budu :D. To je škoda, myslím, že v dnešní době se už skoro vše točí jen kolem blogů, které mají "miliony" odběratelek, takže je přesně dané, kdo bude blogerkou roku, koho si firmy vyberou na testování atd., tyto blogy jsou už ale kolikrát pořád o tom samém a v některých případech se objevují i dost neobjektivní recenze. Na pozadí pak zůstávají podle mě hodně dobré blogy, o kterých bohužel moc lidí neví. Ty spolu s biankacosmetics jste moje nejoblíbenější slovenské blogerky :)

      Odstrániť
    3. tak ale zase niektoré blogerky si to zaslúžia :) naozaj tvrdo makajú na blogu už pár rokov a ich snaha sa cení :) nepochopím to, že keď otvorím nejaký blog má dokopy napísaných 20 článkov a cez 800 odberateľov :D to akože wtf? :D ja som za prvý polrok mala asi 6 :D :D :D ...a zas je to tak že keď si človek otvorí blog a vidí že má malo čitateľov tak ho hneď zavre, lebo si myslí že je nekvalitný :) hold je to začarovaný kruh :) ....a ďakujeeeem krásne ♥ ♥ ♥ tuším som sa do teba zamilovala :D

      Odstrániť
    4. Chystám článek: Mladší/ méně známé blogy, které stojí za to číst...kde bych napsala o těch, které ráda čtu, ale nejsou tak v popředí, jako blogy, které mají přesně jak říkáš 20 článků, které hltá 800 odběratelů. Bohužel s mým počtem odběratelů to nebude až takový převrat :D

      Odstrániť
    5. keď publikuješ články skús ich "spamovať :D " do tých blogových skupín a to sa ti dvihne sledovanosť neboj sa :) mne tak pribudlo aj pár čitateľov a naďabila som tam na pár blogov, ktoré sa dajú čítať :) ale naozaj len na pár :D pretože to je zväčša o celebritách a knižkách ( čo ja nemusím :) )

      Odstrániť
    6. Už jsem na ně koukala, ale nějak jsem na to neměla odvahu :D Ale asi to hecnu, protože mám kolikrát pocit, že se mi článek povedl a pak vidím, že o něj skoro nikdo nezavadil :D

      Odstrániť
    7. uvidíš že sa ti dvihne :) a poznám ten pocit keď sa naozaj snažím a nič skoro žiadna odozva a nejaký článok čo len tak napíšem z dlhej chvíle ( napr. čo neznášam na iných blogoch ) a rekordná sledovanosť a komentovanie :D :D

      Odstrániť
  3. Jeee, to je super, jdu tam kouknout. :-)
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak by si chcela s niečím pomôcť daj vedieť :)

      Odstrániť
    2. Nemám blog dlouho, jen pár dní, ale zkusila jsem si vybrat jednu šablonu a nainstalovat. I jsem si s ní trochu pohrála a jsem s ní spokojená. Ale teď jsem zjistila, že mi to v příspěvcích změnilo vzhled fotky. Už nejsou hezky všechny stejně velké a zarovnané tak jak to bylo předtím. Ale jedna je jiná než druhá. Nevím, zda mi rozumíš, ale kdyby ano, tak dá se s tím něco udělat?

      http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

      Odstrániť
    3. Tak už je všechno v pořádku. Pohrála jsem si s html kodem a obrázky už nejsou tak velké. Ale i tak díky za ochotu pomoct. A díky za článek, konečně mám vzhled takový, který se mi líbí. :-)

      Odstrániť
    4. ty si aká šikula, kým ja spím tak si si vymakáš blog :)

      Odstrániť
  4. nemam blog dlho ale tie kody html mi robia doteraz problem a neviem si s nimi rada nevedela by si mi poradit? :)
    DAKUJEM
    http://notes-personnelles.blogspot.sk/2014/09/baby-lips.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no skús, len neviem či to budem vedieť :) zase taký majster nie som ( resp. nie som najster :D ) ak chceš, mi napíš správu na fb :)

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, mám jeden dotaz. Našla jsem si šablonu a nastavila si ji na blog, ale mám problém s menu stránky. Zůstalo mi tam to z té šablony, moje zmizelo a nejde mi to upravit. Mohla bys mi prosím poradit co s tím? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj :) to už budeš mať buď v rozložení blogu alebo sa potom pohrať v HTML :)

      Odstrániť
    2. V rozložení to nemám, tak se asi budu muset vrthnout na to HTML. Děkuji za radu :)

      Odstrániť
    3. najlepšie by si mala, ak by si zrovna tú časť toho predvoleného menu v HTML vymazala a založíš si sama menu už jednoducho v tom rozložení :))

      Odstrániť
    4. No..pokusím se, snad se to povede, díky :))

      Odstrániť
    5. ak nie daj vedieť, nejako by sme sa na to spolu "pozreli" :))

      Odstrániť
    6. dobře :)) už jsem to našla, takže dobrý, moc děkuju! :)

      Odstrániť
    7. Ahoj, mam taky problem. Stiahla som si šablónu a snažila som sa ju nahrať na blogger akože mi to išlo a ukazovalo mi to, že šablóna je nahrata, ale napriek tomu ostávala ta stará. Sama si tu písala, že tam treba v niečom rozbaliť, ale mne to nejde lebo žiaden program nemám... A sťahovať nechcem,keďže môj PC je dosť zavireny... Skúšala som to druhým spôsobom výmenou HTML adresy a tam mi zas písalo že prvý riadok nieje povolený či čo... Naozaj som už veľmi zúfalá a potrebujem pomoc, prosím

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks