štvrtok, 26. marca 2015

riasenka party mania na žiadnu party

Minulé leto som videla skoro na každom blogu práve recenziu na túto špirálu. Žhavá novinka, neónovo ružový obal a klasická kefka. To ma prinútilo si práve túto party maniu hodiť do nákupného košíka a vysoliť za ňu 7€. Prvé použitie sklamanie .. príliš mokrá, zlepovala riasy a nepáčil sa mi finálny výsledok.

Druhý pokus taký istý, ... tretí taký istý ... tak som ju odložila a používala iné, ktoré mi viac vyhovovali. Keď som prvý raz zbadala kefku, myslela som si wau ! tá mi bude vyhovovať, pretože tento typ štetiniek mi vyhovuje a mala som už niekoľko riaseniek, ktoré boli famózne a presne na tento štýl. Jediné čo ma zaujalo na tej riasenke je asi len ten obal. Teraz som sa k nej vrátila po polroku, čo bola hodená v košíku a dala jej ďalšiu šancu. Predsa len mala čas trošku uschnúť a zmeniť ten jej efekt.


Lenže efekt "wau" sa nedostavil a nemalo cenu sem ani dávať fotku rias, pretože nič s nimi táto riasenka nespravila len obalila čiernou farbou. Ani zahustenie, ani predĺženie, proste nič. Tu sa presne ukazuje akí sme my ľudia iní.

Vyskúšali ste túto riasenku? Ktorá je vaša naj? :)

Krásny zvyšok dňa ♥

P.S. ak ste sa ešte nezapojili do GA, tak sa zapojte :) ceny si vyberáte podľa seba :)

18 komentárov:

  1. Já používám řasenku od Gabriella Salvete...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od GS som mala iba jednu a bola vcelku fajn, ale nepresvedčila ma na ďalšiu kúpu :)

      Odstrániť
  2. Řasenky od Dermacol jsem ještě ani nezkoušela a ani nebudu :D jak tak čtu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak každému vyhovuje niečo iné, ale mne bohužiaľ nesadla zatiaľ žiadna dermacol :(

      Odstrániť
    2. Já mám moc ráda ty od Miss sporty za málo korun jsou super moje stálice jsou ale Maybellin mám už tak 5 :)

      Odstrániť
    3. aj miss sporty aj maybelline vedia riasenky :) jediná riasenka od maybelline čo mi nesadla bola taká ružovo zelená, tá bola fakt otrasná :)

      Odstrániť
    4. Tu jsem nezkoušela ale měla jsem růžovo-černou několikrát, žlutou a modrou a všecky ok :)

      Odstrániť
    5. tak tú ružovo zelenú ani neskúšaj :) je z nich najlacnejšia ale najhoršia :)

      Odstrániť
  3. Nezkousela jsem, ja mam rada rasenky od Miss Sporty, mozna se to nezda, ale jejich rasenky mi prijdou moc fajn plus za super cenu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne s tebou súhlasím :) od miss sporty som mala už 4 a s každou som bola spokojná ! :)

      Odstrániť
  4. Tuto řasenku jsem ještě nezkoušela a asi ani nebudu. Já byla velmi spokojená s řasenkou od oriflamu. Ale teď jsem si koupila od Rimmelu a ta taky na nějaké natáčení nebo zvětšování objemu není. Ale mě vyhovuje, neslepuje a řasy hezky zvýrazní, jak píšeš ty "obalí černou barvou" :-D

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od oriflame bola super taká zelená ( už sa nevyrába), potom taká fialová že môžeš naniesť viacero vrstiev bez zlepenia a klasická wonder lash :)

      Odstrániť
    2. Já měla právě tu zelenou. Včera jsem ji vyhodila. Měla jsem ji strašně dlouho. Ale teď je v katalogu oriflame jedna nová řasenka, tak jestli bude sousedka objednávat, tak si ji asi vezmu a vyzkouším. :-)

      Odstrániť
    3. ja už oriflame moc nesledujem, takže neviem aká je nová :) tak snáď dobre poslúži :)

      Odstrániť
  5. Ja som si ju chcela kúpiť ,no radšej sa obzriem po inej :)
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skús novú maybelline :) za mňa je mega !! a to ju mám len pár dní :) a hneď som si ju zamilovala :)

      Odstrániť
  6. Já jsem měla řasenku Imperial Length & Volume a ta byla super. Řasy doopravdy prodloužila i zahustila, má taky takový klasický hustý kartáček. Měla jsem ji moc ráda, ale je normálně dost předražená, asi jako ta tvoje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neoplatí sa veľa investovať do riaseniek, pretože je to všetko len o kefke :) len treba nájsť tú správnu :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks