pondelok, 30. marca 2015

obľúbenci za marec

Novinky za marec už boli a tento krát to budú obľúbenci. O pár dní sa tu budú nachádzať aj spotrebovanci a obľúbené filmy čo som pozrela. Tentokrát mám obľúbených vecí až až. Skoro všetko je nové okrem jednej veci a k nej som sa musela vrátiť prísunom jari ( hoci dnes a včera to tak nevyzeralo.)



 Snáď vám ešte neleziem na nervy s touto dvojkou, ale keď ona je taká super! Doteraz to najlepšie čo moje vlasy stretli. Napríklad mi predĺžili umytie vlasov o 2 dni, čiže krásne 4 dni si s nimi nemusím nič robiť ( jupíí ☺ ). Sú krásne lesklé, pôsobia zdravo a voňajú aj dva dni po umytí.


K telovému spreju som sa rozhodla vrátiť, keďže nastala jar a toto je nádherne sladučká vôňa. Neviem čím to je, ale na tele ju cítim dlhšie ako v zime. Už dá aj niekoľko hodín a nie len pár minút ako v zime ( ??). Nádherný obal, nádherná vôňa, nádherný obsah 250ml a akurát výdrž na telový sprej. Riasenka to je kapitola sama o sebe, pretože som asi našla tú pravú, ku ktorej sa budem stále vracať. Tuším som nečítala ešte ani jednu recenziu, ktorá by sa niesla v negatívnom duchu. Oddelí ( vôbec nezlepí), stačí mi jedna vrstva, zhustí, predĺží, neopadáva a stojí pod 10€ ... super nie? :D




Priznávam...som závislá na produktoch na pery. Len za tento mesiac mi ich pribudlo ďalších 7. Asi by som sa mala krotiť, pretože ich mám určite už aj cez 40-50 čo ja nemám šancu spotrebovať. Ale keď vidím nejakú dokonalú farbičku alebo vôňu, no odolajte! To sa nedá :) EOS som "nutne potrebovala" pretože je jarná limitovaná edícia a vonia ako melónové žuvačky. Ale keby som nevedela že to má byť melón, asi by som to neuhádla :D Pastelka na pery bola taktiež nutnosť, pretože jar vyžaduje farby a radšej mám výraznejšie pery ako oči. Rúž od essence sa ku mne dostal náhodne, ale som tomu rada a milujem túto farbičku. Vhodná do školy alebo do práce a nevzbudí žiadny rozruch, ale pár ľudí si ju všimlo a pochválilo.


O eos a sprej Victoria secret môžete súťažiť v aktuálnej GA a môžete si vybrať čo len chcete, tak ak chcete zapojte sa :)

 Vľavo essence v odtieni 07 a vpravo pastelka rimmel v odtieni 120 All you need is pink.


Akých obľúbencov máte vy ? :) Vyskúšali ste niečo z mojich? :)

Prajem krásny zvyšok dňa a krásny začiatok týždňa, ktorý je skrátený ! ♥


23 komentárov:

  1. Tú riasenku som mala tiež :) Je fakt parádna ...

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 4 dny nemusíš nic dělat s vlasy? :-o Ten šampon a kondicionér od Dove musí být skvělá dvojka. Ještě jsem nikde nečetla na ně negativní recenzi. Kromě této sady na vlasy bych ještě ráda vyzkoušela balzám EOS, ale na ten jsem už negativní recenze četla, ale stejně asi vyhraje zvědavost a vlastní zkušenost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sama som sa čudovala že som si nemusela umývať tak dlho vlasy :) Cez víkend si robievam také očistné dni, že si vlasy neumývam aj keď už by sa patrilo a teraz som sa čudovala že po mastnote ani stopy a umyla som si ich po 4 dňoch len kvôli pocitu čistých vlasov :) ,... eos je individuálny, pretože niekto čaká za cca 6€ zázrak, no ja ten zázrak vidím aj v zložení, keďže to nie je chémia a za to sa musí priplatiť + nejaká doprava z USA, kde tam to je za nejaké 3 doláre :) sama nemám pery v zlom stave keďže si ich natieram kade chodím a užívam si to :) neviem či by to zabralo na nejaký herpes alebo moc popraskané pery :)

      Odstrániť
    2. Tak já popraskané rty moc nemívám. Potřebuju balzám jen pro ten pocit, že si na rty něco dávám. :-D Dneska jsem se dívala na Dova v obchodě, ale odolala jsem. Napřed musím spotřebovat zásobu doma a potom vyzkouším. :-)

      Odstrániť
    3. tak na ten pocit by mal byť eos super, ale to môže byť hocijaký balzám aj za 1€ z DMka :) najprv minúť zásoby, nech sa nič nepokazí :)

      Odstrániť
    4. No, zase hocijaký ne. :-D Chci aby mi na rtech chvíli vydržel. :-)

      Odstrániť
    5. napr. aj Balea je super a stoji niečo okolo 1€ :)

      Odstrániť
  3. Chystám sa na tú maskaru z tvojich obľúbencov a EOS samozrejme tiež stále nutne potrebujem nejaký nový :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potom daj vedieť či aj tebe sedí :) eos je super aj pomegranate raspberry :) sladučká vôňa aj pocit po obliznutí :D

      Odstrániť
  4. No teda, asi budu muset vyzkouset i tuto Dove radu, mam tu druhou Oxygen & Moisture a taky jsem s ni moc spokojena, i kdyz intervaly mezi mytim vlasu mi bohuzel neprodlouzil. A sprej VS a nejaky balzamek EOS bych uz dlouho rada vyzkousela :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak šampóny sú individuálne a čo pomôže mne nemusí iným, ako som sa sama na sebe xkrát presvedčila :) ak chceš sprej, viac sú chválené diamont colection či ako sa to volá, sú na elnine a stoja okolo 2€ , čiže nejak 3-4x lacnejšie ako VS :)

      Odstrániť
  5. Jejich řasenky mám moc ráda a tahle mě taky láká má super kartáček tak až nějakou vypotřebuji určitě koupím tuhle. Na pastelku si taky brousím zuby :D Jinak Eos balzámy mě nechávají celkem chladnou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne osobne viac vyhovovali kefky s tými umelými štetinkami ako plastovými, ale táto riasenka sa "pochlapila" :D

      Odstrániť
    2. Tak to já mám ráda přesně tyhle jen jsem neměla takhle zahnutou :D

      Odstrániť
    3. Tak to já mám ráda přesně tyhle jen jsem neměla takhle zahnutou :D

      Odstrániť
    4. vyskúšaj a snáď ti bude vyhovovať ako nám :)

      Odstrániť
  6. Pekný článok! Tú riasenku si už dlhšie obzerám, nabudúce ju určite vyskúšam. Čo sa týka rúžu od Essence mám ho tiež veľmi rada, je taký menej nápadný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej je menej nápadný :) moje pery ale krajšie :)

      Odstrániť
  7. S tou vůni Victoria Secret musím naprosto souhlasit :) .Dnes jsem zjistila,že ji má kamarádka a ona tak úžasně voní!Hned jsem se musela zamilovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já jsem pro změnu závislá na rtěnkách. Mám jich asi 30 a pořád chci další:( takže tvoji posedlost naprosto chápu...
    Dove šampon s kondicionerem jsem už taky zkoušela a řekla bych, že jsou srovnatelné s dražšíma značkama:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na rúžoch začínam byť aj ja, hoci ich mám zatiaľ asi 10 :D ale chcem ďalšie ! :D ... hej sú naozaj bomba :) ešte chcem vyskúšať tú modrú oxygen a fialovú :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks