piatok, 27. marca 2015

Novinky N°3

To už zase ubehol ďalší mesiac? Neuveriteľne to letí. Na jednej strane ma to teší a na druhej nie. Schválne mi dajte vedieť dole v komentári, či ste radi/ rady že čas tak rýchlo letí alebo nie. No dnes to nebude o polemizovaní ale o novinkách, ktoré odľahčili moju peňaženku.



Po veľmi dlhej dobe som kupovala šampón s kondicionérom pretože sa mi posledné minuli a nemala som v zásobe ( tliekam si).  Chodila som na xkrát do drogérie a pendlovala okolo dove, garnier fructis, pantene a balea. Nakoniec som siahla po dove, pretože som chcela vyskúšať niečo nové a toľko ospevované novinky a poviem Vám, že som spravila veľmi dobre ! Cena za každý kus je 4,09 v DM drogérii. Viac už čoskoro :)


Nezaobišla som sa ani bez rúžov. Tri krásky z avonu som dostala prostredníctvom blogerky.cz a článok bol o nich tu. Cena v akcii je cca okolo 3€ a bez akcie tuším 6,90€. Jeden na fotke chýba a ten skončila u maminky.  Essence rúž v odtieni 07 Natural beauty je nádherný prirodzene staroružový odtieň, ktorý som hľadala. Je nádherne krémový, odtieň mi svedčí ( podľa mňa ☺ ) a proste láska na prvý pohľad. Pôvodne mal byť do ga, lenže až doma som zistila že si ho niekto skúšal a bolo by mi to trápne poslať použitý rúž, tak ja som si ho vyutierala, vydezinfikovala a používam.  A som rada ! Cena niečo málo pod 3€.


 Ďalšiu pastelku rimmel som si neodpustila, keďže pre mňa sú top a pomaly ich začínam zbierať ( chcem ich všetky! ).. tento odtieň je 120 All you need is pink, ale je to taká jemná skoro až do červena. Cena na Elnine niečo málo cez 2€. Riasenku som si kúpila na základe článku u Markétky tu. A je to bomba. Konečne riasenka, ktorá spraví niečo s mojimi riasami. Kúpila som si ju s 30% zľavou v tescu a tak ma vyšla na cca 6,30€.

Sprchový gél bola nutnosť, keďže som nemala u mňa doma v zásobe žiaden, ale u maminky ich mám asi 5. Krémový nivea som chcela skúsiť, pretože sú ospevované a nádherne jemno vonia a nevysušuje. Cena cca 2€. Telový krém mango mambo bola moja srdcovka minulé leto a keď som ho zbadala teraz v DM drogérii a neváhala som. Cena bola tuším 1,39€ a zatiaľ to je najlepší telový krém na leto. O toaletnej vode ste si mohli prečítať tu. Cena veľmi nízka.

Tyčinky do uší ja používam aj na odlíčenie otlačenej riasenky a skvele sa dostanú všade. Cena bola 27 centov za 200ks. Penové mydlá ma naučila používať maminka a ja už iné ani nechcem. Toto dettol ma stálo 2,79€ v akcii v tescu a ďalšie dve som kúpila rodičom, pretože je veľmi ťažké zohnať práve takéto mydlá. Vonia nádherne, ruky umyje. Cena vyššia ako nejaká balea napr. , ale keď vám vyjde pena je to lepšie :D



Prírastkov bolo omnoho viac, no nejaké veci poputovali aj do GA :) Janke už výhra prišla a Markérke ešte neviem, nedala mi vedieť tak ešte neodhalím čo ona dostala, aby to bolo naozaj prekvapenie :)

Ak ste sa ešte nezapojili do GA, tak sa zapojte :) a bola by som vďačná keby ste ma podporili hlasom v blogerke roka, keďže mi ich pár ubudlo ☻

Čo pekného ste si Vy kúpili? :) Vyskúšali ste niečo z mojich prírastkov? :) 

Prajem krásny zvyšok piatku ♥

27 komentárov:

  1. Já miluju rtěnky od Essence <3 Sama vlastním 3, jednu sytě červenou a dvě růžové (bohužel jsem v práci, takže ti odstíny nenapíšu =( ). Jinak ten sprcháč od Baley si chci taky časem pořídit, jenže DMka je zatím u nás v Rakovníku zavřená (rekonstrukce). Jinak závidím tu toaletní vodu od Adidas :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nie je sprcháč od Balei ale telové mlieko / telový krém :) nemáš čo závidieť, objednaj si ju aj ty za tie peniaze :)

      Odstrániť
  2. Tu řasenku a pastelku potřebuji má tak krásnou barvu <3 !! :D

    KlarissAddell

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na pastelky odporúčam elnino a na riasenku tiež, len tá tam teraz nie je dostupná :) ale dá sa nájsť za dobru cenu aj v drogérii, len treba hľadať :) ale tá pastelka je naozaj bomba :)

      Odstrániť
    2. Kdybych to četla dřív no !!! Dnes jsem tam dělala objednávku :-/ :D

      Odstrániť
    3. skús im tam zavolať nech to prihodia alebo ju vystornuj :) tuším máš na to právo :) skús zavolať a uvidíš :)

      Odstrániť
    4. Už mi došel email že mi to odeslaly takže to už nejspíš nepůjde

      Odstrániť
    5. Oj škoda. Tak niekedy nabudúce :) veď to sú ešte len novinky, takže sa tu udržia dlhšie :)

      Odstrániť
    6. to jo .. :) snad na ně příště nezapomenu :D

      Odstrániť
    7. Hádam nie, keďže si ich už aj Markétka pochvaľuje, tak naozaj na nich niečo bude :)

      Odstrániť
  3. Ten šampon a kondicioner od dove bych taky ráda vyzkoušela. :-) A pěnové mýdla jsou super. Jednou jsem ho taky měla a byla jsem spokojená. :-)

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len treba počkať na akciu, aby to bolo lacnejšie :)

      Odstrániť
  4. Tak koukám, že mě čeká nálet do DMka, ten šampon a kondicionér Dove hrozně potřebuju :D :D Ta pastelka je úplně nejlepší, božská, skvělá, úžasná!!! Hodně mě překvapila její výdrž. Na ty od Astoru hodně nadávají, že nevydrží, ale já si tuhle Rimmelku dala před snídaní (a to když jsem sama, nejím jako slušná dáma :D), pak jsem si umyla obličej a pořád mám na rtech náznak, že tam byla. Ale tu snídani zvládla na jedničku. A ta barva? OOOOOOOOOOOh, takové barvy teď kupuju ve velkém :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada že ti sedí a svedčí :) presne som vedela že ty budeš na ňu vhodná kandidátka :) tiež ma prekvapila tá výdrž :) ja koľkokrát na druhý deň mám stále náznak že tam bola :D

      Odstrániť
  5. Penové mydlo musím vyskúšať!
    Rada by som videla ten Essence rúž v akcii :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bude v akcii, len treba najprv riadne vyskúšať ako sa zachová po papaní a pití, keďže ho zatiaľ nosím len tak do školy a tam moc nesledujem ako sa správa :)

      Odstrániť
  6. Moc pěkné nákupy, hlavně mne zaujaly rtěnky a ta pastelka na rty. Na tu musím v drogérce kouknout, ještě jsem jí naživo neviděla.

    Maru Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tá pastelka je naozaj božská a hlavne tento odtieň :) V drogérii som ich ešte nevidela, zatiaľ len na nete :)

      Odstrániť
  7. Super nakupy :-) Essence rtenky mam moc rada, sama mam doma uz 3 odstiny :-) A vlasovou peci od Dove mam taky, akorat z te druhe (modre) rady Oxygen & Moisture a je super :-) A hlas v blogerovi roku ode me mas, tvuj blog jsem sice objevila teprve pred par dny, ale moc se mi tu libi! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár a ďakujem za podporu ♥ tú modrú radu by som chcela vyskúšať aj ja a uvidíme ktorá bude lepšia :) ja automaticky siaham na poškodené vlasy, pretože sa mi rýchlo štiepia bohužiaľ :) a ako sa ja poznám, isto si dokúpim ďalšie odtiene essence rúžov :) za tú cenu sú super :)

      Odstrániť
  8. Krásne vecičky, tie Rimmel ceruzky už musím konečne vyskúšať a Dettol mydielko ma tiež zaujalo ;) Tiež mám pocit, že to tento mesiac ubehlo neskutočne rýchlo a za normálnych okolnosti by mi to ani nevadilo a teším sa, že sa konečne otepľuje, no neteším sa na štátnice, ktoré sa nezadržateľne blížia :(
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha s tými štátnicami s tebou súhlasím, ja ich mám už o 2 a pol mesiaca :D + ešte odovzdať + napísať záverečnú prácu a skúšky porobiť :D

      Odstrániť
  9. Hm, pravdepodobne zbehnem v najbližšej dobe do drogérky aj ja a pohľadám tam tú špirálu :) Vyzerá naozaj dobre. Aj ostatné veci sú krásne, najmä ten sprcháč od Balley, mydielko a sada od Dove ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To nie je sprcháč ale telové mliečko od balei :) teraz v tescu bola 30% akcia na maybelline, tak tam vyšla za nejakých 6€ čo je slušná cena :) ale v drogériach bude isto v akcii si myslím, keďže je to novinka :)

      Odstrániť
  10. Jsem asi divná,ale já miluju rtěnky i když je vůbec a nikam nenosím :D.A tyhle barvičky jsou super!Jinak ta tělová mléka vypadají vážně dobře :o

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tam je iba jedno telové mlieko :) jedno mydlo na ruky a jeden sprcháč :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks