pondelok, 16. marca 2015

miss sporty riasenky


Občas dokážu lacné riasenky viac, ako nejaké high-end. Ja sa skôr prikláňam k tým lacnejším, hoci by som rada vyskúšala napr. Estee Lauder / Chanel a podobne. U miss sporty som mala aj žltú, zelenú tie boli tiež super a momentálne vlastním tieto dve.


Oranžovú som mala skôr a na začiatku som ju hodnotila veľmi zle. Zlepovala, nerozčesala, ale keď už nebola taká mokrá a naučila som sa s ňou pracovať sme sa skamarátili. Kefku má nezvyčajnú, no zaujímavú :) Farba je čiernočierna, nedrolí sa, neopadáva, drží kde má a ľahko sa večer odličuje.




Ružová má o niečo klasickejšiu kefku, niekedy naberie viac farby ako by som chcela, ale ľahko sa dá obtrieť. Ľahko sa s ňou pracuje, nezlepuje, rozčeše, neopadáva a taktiež sa dobre odličuje.


mihalnice nalíčené s oranžovou

mihalnice nalíčené s ružovou
O niečo viac sa mi páči efekt s ružovou, menej zlepuje a trošku viac zhustí. No žeby som bola nejaká odvarená z tých efektov to sa nedá povedať. Najnovšie buď skúsim zase zelenú / žltú alebo vyskúšam novú od Maybelline, kde si ju Markétka tu písala :)

Riasenky kúpite buď v DMku alebo na rôznych eshopoch ( napr. elnino kde je cena okolo 1€)

Skúšali ste nejakú riasenku od Miss sporty? Ktorá je vaša obľúbená ?

14 komentárov:

  1. Já se akorát chystám na nějakou do drogerky. Zatím používám černou voděodolnou z oriflamu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oriflame vie riasenky :) veľa z nich mi vyhovuje :)

      Odstrániť
  2. Ja tiež do riaseniek veľa neinvestujem, postačím si v pohode s tými za pár eur. Moje riasy nie sú náročné, tak nepotrebujem nejaké extra výsledky. Od Miss Sporty som mala raz jednu riasenku, ale to už bolo strašne dávno, no myslím, že som s ňou bola spokojná...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podľa mňa drahé riasenky sú zbytočné, pretože to všetko závisí od kefky :)

      Odstrániť
  3. Řasenku od Miss Sporty jsem asi ještě neměla. Řekla bych, že je to tím, že na Miss Sporty nebývají v televizi reklamy, na které se vždycky hrozně chytnu. Teď když kdokoliv z rodiny vidí reklamu na řasenku, otočí se na mě a zeptá se: ,,Už jí máš? Ale koupit jí musíš viď?" :D Jinak se také přikláním k té růžové, řasy jsou hezky napumpnuté a nejsou slepené :). A také děkuji za zmínku o mém blogu, přeposlalo mi to pár návštěv :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. reklamy sú riadne lákavé :D len bohužiaľ to čo je v reklame za to si aj platíme na výslednej cene produktu :) a neni zač :) tých pár návštev čo bolo aj u mňa šlo k tebe :) aspoň takto pomôžem :)

      Odstrániť
  4. Ach tá nostalgia - riasenky Miss Sporty som používala už ako 14 ročná :D
    Momentálne však siaham skôr po niečom drahšom, hoci nie vždy to zaručuje kvalitu a niekedy fakt spraví aj lacnejšia vec veľa muziky ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala som už aj drahšie, no nevyhovovali mi :) tak hľadám už medzi tými lacnejšími :)

      Odstrániť
  5. Já ještě žádnou nemám, vlastně je nepoužívám. Mám extrémně dlouhé řasy sama od sebe :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aj mne sa páči efekt tej rúžovej :)máš krásne riasy a asi skočím do DMka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj ja mám jednu -vodeodolnú- riasenku od Miss Sporty. Čo sa týka jej prvoradej funkcie, pri kontakte z vodou sa nezmýva a vydrží naozaj dlho (dokonca sa ťažko odličuje aj s prípravkami na vodeodolné líčidlá). Okrem toho ma však nijako neohúrila, či už ide o výsledný objem alebo dĺžku. Ako však vidím, tebe dokázala tá ružová vytvoriť nádherné riasy, takže možno najbližšie vyskúšam klasiku a ľahšie zloženie sa postará o viditeľnejší rozdiel, než moja súčasna špirála.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tejto dobe je bohužiaľ ťažké nájsť vodeodolnú riasenku ktorá by niečo vydržala. Môžem vedieť ktorá je tak silno vodeodolná? Mne by sa šikla na tie moje slziace oči :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks