piatok, 6. marca 2015

Avon rúže ultra color indulgence

Máte rady rúže? Milujete hydratačné rúže? Chcete rúže, ktoré dodajú vaším perám šťavu? Ak áno, tak isto siahnete po týchto rúžoch. V tejto dobe sú to snáď najdiskutovanejšie rúže a sú na ne rozporuplné názory. Jedny ich milujú a druhé nenávidia. Ja sa radím k tej prvej skupine a nechápem, prečo som si ich doteraz neobstarala.


Dostala som sa k nim výhrou cez portál blogerky.cz ako 1 z 30 blogeriek. Nesmierne ma potešil mail, kde mi oznámili že ma vybrali a čakala som na tieto lásky. Článok mal byť napísaný do 28.2 ( čo je sobota) a mne boli len v 27.2. ( v piatok) poslané, čiže som to nemala ako stihnúť. No teraz sú rúže u mňa a ja Vám niečo o nich porozprávam.



Dostala som k testovaniu 3 odtiene a úprimne prvotne som sa ich zľakla. Otvárala som obálku s nimi v aute a prvý som vytiahla petal pink, čo je taká barbinovská ružová a mne bohužiaľ také odtiene nesvedčia a ani nepáčia. Druhý som vytiahla poppy pink, čo je taktiež ružová, ale už tmavšia a sýtejšia. Krásne podtrhne líčenie a na mne sa mi páči a isto ju využijem. Tretí odtieň ma potešil najviac. Krásna červená, studený podtón a jediná červená, ktorá mi svedčí. Ten som si najviac zamilovala.



všetko len 1 vrstva :)


Aj poppy pink má studený podtón čo mne veľmi vyhovuje. Nemám dokonalo biele zuby, no s týmito ich mám opticky belšie, čo ja len vrelo privítam. Po pusinkovaní mi stále ostane farba na perách, no už nie taká intenzívna. Červená drží najlepšie a tá najbledšia petal pink najhoršie. Samozrejmosťou sú obtisky na pohároch keď sa napijete alebo ak kúšete chleba, tak aj tam sa prejaví farba.


Tým že majú gélové zloženie ich nemôžeme považovať za dlhotrvajúce. Najlepšiu pigmentáciu má práve táto červená, kde mi stačí jedna vrstva a pery sú výrazné. Na ich vykreslenie som použila aj kontúrku, pretože mám dosť vykrojené pery a s oválnym tvarom rúžu sa mi trošku horšie vykreslovali. A pri nanášaní výrazných rúžov musíme byť zvlášť opatrné.




Naozaj mi pery nevysušujú a dokonca aj po pár hodinách od nanesenia ich nemám vysušené. Nemám za potreby použiť balzam, čo len privítam. Ešte sa vyjadrím k baleniu, ktoré je úzke a vyššie. Tým že je obal lesklejší, tak je na ňom vidieť otlačky prstov. Tieto krásky boli zabalené v krabičkách a veľmi sa mi páči, že už na krabičke vidíte názov odtieňu.

Čo sa týka zvýrazňovania suchých miest Vám neviem povedať, pretože o pery sa starám a pravidelne pílingujem. Do vrások sa mi dostáva iba tá najbledšia petal pink a to až po nejakej dobe. Darujem ju maminke a na jej úzkych perách ten odtieň moc nevynikne a jej to vyhovuje. Veľkým plusom je to, že na spodnej časti vidíte presný odtieň ( tak ako názov aj odtieň, no ten odtieň moc nesedí, tak aspoň približne viete na aký odtieň siahate). Vôňu majú krásne sladučkú, niekomu pripomína melón, no mne skôr brusnicový krém :D

Momentálne ich zoženiete za 3,90€ tu zo 6,90€ alebo u svojej Avon lady.

Už teraz viem, že keď raz miniem krásnu red tulip, tak isto siahnem po nej ešte raz ak budú k dispozícii. Tak krásny odtieň mne svedčiaci som ešte nenašla a za takú super cenu neváham.

Vyskúšali ste tieto rúže ? Aký odtieň sa Vám najviac páči?

Prajem krásny zvyšok dňa ♥

25 komentárov:

  1. Vypadají dobře, ale já mám k Avonu takovou averzi, že si žádnou prostě pořídit nemůžu :D

    http://my-makeupstore.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak každému je sympatické niečo iné, ale isto nebudem zavrhovať celú značku :)

      Odstrániť
  2. Ten odstín red tulip nejhezčí a moc ti sluší. Všechno jsou opravdu pěkné fotky a závidím dokonalý tvar a plnost rtů :) Nevadí ti u nich parfemace? Mě to trošku zklamalo, protože jakmile se mi to dostane do pusy, tak cítím takovou pachuť, jako kdybych olízla mýdlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ! :) mne sa práveže tá vôňa páči :) veľmi mi pripomína práve ten brusinkový balzám od Balei také sladučké a chuťovo som to zatiaľ neskúšala :D :) keď idem doma papať radšej si to zotriem z pier, nechcem to mať na chlebe a šunke :D

      Odstrániť
    2. já čuchám zase meloun :D, nevím, jestli to má každý odstín jinak, ale cítím jasný meloun :D

      Odstrániť
    3. teraz som všetky ovoňala a neviem či je to melón, ale jednoznačne sladučká vôňa :)

      Odstrániť
  3. Recenze je velmi hezky napsaná. :-) Jen já z Avonu taky moc nenakupuju. Ale jeden sprchový gel od nich byl fajn. :-)
    vmemzivote

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nevyhovuje ti Avon ? :) či nemáš blízko avon lady? :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. keď sa ti páči tá farba tak mrkni na pastelku od rimmel :) http://www.parfemy-elnino.sk/kozmetika-rimmel-london-lasting-finish-colour-rush-balm a odtieň 120 all you need is pink je skoro totožná :)

      Odstrániť
  5. Krásne farbičky a veľmi ti pristanú, hlavne ten Red Tulip. Čo by som dala za tvoje pekne krojené pery :)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nakoniec som vďačná za všetky 3, hoc tú jednu nevyužijem :) a ďakujem, za pery a pigment vďačím bulharskej babičke :)

      Odstrániť
  6. Petal pink je totálně boží:3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá sa mne páči najmenej :D keď sa podarí tak skúsim jeden rúž objednať a prihodím do ga :)

      Odstrániť
  7. vypadají moc pěkně a hlavně k tobě se skvěle hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne odtiene :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej sú :) som rada za to, aké mi prišli :)

      Odstrániť
  9. Odpovede
    1. hej hej trafili sa :) žiadne nude, ale riadne to roztočili :D

      Odstrániť
  10. Skvěle zpracovaná recenze. Těším se až tuhle novinku vyzkouším. :)
    Byla bych ráda, kdybychom se staly vzájemně čtenáři, pokud máš zájem :)
    http://gatetoneverland.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já tě bohužel u sebe ve sledovaných nevidím. A tvůj blog mi nejde přidat, ukazuje mi to => Ľutujeme...

      Nebolo možné spracovať vašu požiadavku. Skúste znova alebo sa vráťte neskôr.

      Zkusím to znovu zítra, a za tvé sledování budu ráda. :)

      Odstrániť
  11. máš krásne pery :) závisť a rúže vyzerajú veľmi dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks