utorok, 17. februára 2015

Tip: Ako si pridať do sledovania blog ak Vám to blogger nedovoľuje

Dnešný tip bude užitočný pre všetkých, ktorí by sa radi stali pravidelnými čitateľmi a blogger im vypisuje že to nejde. Stáva sa to hlavne u giveaways keď mnohé z Vás píšu, že im blogger nedovoľuje pridať sa. Je to primitívne a stačí len pár kliknutí.




Skopírujete si daný link blogu, ktorý chcete začať sledovať  napr. " www.notes-personnelles.blogspot.sk " ( budem skromná že chcete sledovať môj :D ) a normálne na stránke bloggera ( www.blogger.com ) máte nad Vami sledovanými blogmi tlačítko " Pridať " ako vidíte nižšie na fotke.


Už len naň kliknete, pridáte webovú adresu blogu a kliknete na "sledovať " ... a je hotovo :). To je celá veda ako začať sledovať blog, keď Vám to nejde priamo na blogu.


Takže hádam už nikde na GA neuvidím u nikoho že mu to nejde.
Prajem krásny zvyšok dňa ♥

7 komentárov:

  1. Ja si takto pridávam vždy všetky blogy, pretože klasicky priamo z blogu mi to takmer nikdy nefungovalo, takže kopírovanie adresy je jediné možné riešenie.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. blogger občas blbne a takto to ide vždy :) ale nie každý to poznal :)

      Odstrániť
  2. jeeej no super článok toto sa zíde lebo presne u teba mi to zblblo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, tak tohle mě nikdy nenapadlo a občas se mi stává, že to nejde. :) Díky za tip.
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jéééé, no na tento článok by som mala pridávať permanentne link aj ja, moje GFC väčšinu času štrajkuje a čitateľky mi na to frflú... Dík za tip!
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks