utorok, 3. februára 2015

tangle teezer

Toľko omielaná kefa, či už na blogoch alebo v reáli. No keď som sa opýtala niekoho z mojich blízkych, nik ju nepoznal a dokonca si mysleli že ide o kefu pre koňa (ehm .. :D )
Ja som si ju vybrala z parfumérie Elnino, kde je za 6,02€. Lepšiu cenu nenájdete! Majú ju v rôznych farbách alebo variantách ( kompaktná na cestovanie s krytom, aqua do vody alebo pre malé princezné ).

Ide o kefu, ktorá je vyrobená zo špeciálneho plastu, krátkych a dlhých štetiniek, ktoré sa ohnú nad zamochlaninou vlasov a následne ju rozčesú. Sama nechápem ako to je možné, ale toto je jediná kefa s ktorou je rozčesávanie mojich vlasov takmer bezproblémové! Takmer preto, lebo to trvá trošku dlhšie ako s klasickým kartáčom a občas ( raz za 100rokov) ma to trošku potiahne za vlasy ( najmä ak ma češe niekto iný :) )... Každopádne toto je už moja druhá kefa, prvú mám v kompaktnej verzii a nemôžem si vynachváliť ! Odkedy máme doma 2 kefy ( teda táto je u mňa a druhá doma u rodičov) nepoužívam ja a ani maminka inú kefu.



Jemne masíruje pokožku vlasov, čo je moc príjemné a zároveň ju prekrvuje. Nijak sa nezničila, štetinky sa neohli ani nezlomili. Drží sa mi perfektne, ešte sa mi nestalo že by mi vypadla z rúk a tvar skvelo kopíruje moju ruku.

Čistenie je bezproblémové, dá sa pod tečúcu vodu alebo prstami sa to dá vytiahnuť a kefa je opäť čistá. Btw tiež neznášate zapatlanú kefu od vlasov? Fuj...

Používate tangle teezer či vyhli ste sa tomuto boomu?

Prajem krásny zvyšok dňa ♥

11 komentárov:

  1. joooj som rada že sa ti pači :D ja som zavisla na tej mojej ,a tak isto cela trieda sa ňou češe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to by som ja nedávala :D som dosť háklivá na to :)

      Odstrániť
  2. Už dlho nad touto "kefou" rozmýšľam. Tiež som si všimla jej obľúbenosť u známych blogeriek. Ak sa smiem spýtať, ako by pôsobila na vlasy, ktorým viac vyhovuje hrebeň? :)
    Budem rada ak navštíviš môj a zanecháš komentár: www.adolescenters.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mne vcelku vyhovoval hrebeň len ma trošku ťahal / mám kučeravé vlasy/ a tangle teezer mi vyhovuje :) ale existujú aj ľudia čo im nevyhovujú a nevidia na ňom nič špeciálne, takže ti neviem povedať :) skús si to u nejakej kamarátky vyskúšať ak má, alebo si z ebaya objednať fakeovú a češe skvelo rovnako :) len nie je to také kvalitné ten plast :)

      Odstrániť
  3. Ja ho miluji!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na Tangle Teezer slyším jen chválu, ale já s ním moc spokojena nejsem. Vlasy mám od přírody dost husté a trochu vlnité tento hřeben mi je nerozčeše úplně. Jedině kdy, tak když jsou vlasy mokré a nebo mastné.
    Takže já už bych ho znovu nevolila... Ale jestli u tebe plní to, co má tak jen dobře. :-)

    Máš moc krásný blog :-)

    (www.jennysworldcz.blogspot.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je veľmi individuálna vec. Ja mám práve že málo vlasov, ale za to dlhé a kučeravé a mne ich rozčese ale trvá mi to dlhšie ako klasickou kefou. No aspoň mi neťahá vlasy a nemám ich toľko polámaných a popadaných po zemi :)
      ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  5. samé dobré počujem o tomto a strašne moc to chcem takže v budúcnosti si ju určite kúpim <3
    inak pekná farba ja sa tiež rozhodujem medzi touto farbou alebo zeleno ružovou :D neviem si vybrať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak si ju chceš objednať, tak isto z Elnina :) tam vyjde najlacnejšie :) a ja by som sa asi rozhodla pre túto zase a nie tú zeleno ružovú :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks