streda, 11. februára 2015

spotrebované N°1

Konečne sa mi nahromadilo pár prázdnych obalov a bolo na čase ich vyhodiť a nie skladovať. Dala som si za úlohu ich spotrebovať čo najviac a nakúpiť čo najmenej, pretože mám do zásoby aj pre celú Afriku ( hlavne krémy a sprchové gély).

Sprchový krém Palmolive je u mňa klasika. Je to jeden z mála sprchových krémov/ gélov ktoré ma nevysušujú a majú hromadu krásnych vôní. Toto bola mandľová a naozaj krásne voňala. V tomto balení bolo až 750ml a veľmi mi vyhovovala pumpička. Stál 3€ a už teraz mám rozpoužívaný ďalší Palmolive. Kúpim ďalšie balenia.

Ďalší sprchový gél Palmolive. Tento bol z toho lacnejšieho radu a stál ma 0,79€ v Samoške. Tento bol valnilkový a bol ešte Aloe vera. Umyl, nevysušoval a krásne voňal. Isto kúpim ďalšie balenia, len možno z iných radov a iné vône.

Pivný šampón z Manufaktúry bol taký priemer. Vlasy umyl, prevoňal krásnou vôňou hoci pivo nemusím, ale vlasy sa mi začali tak tradične po 2 dňoch mastiť. Keby som nepoužila následne kondicionér alebo aspoň olejíček, ťažko by sa rozčesávali vlasy a neboli by také jemné. Za cenu skoro 6€ by som si vedela predstaviť lepší šampón. Už nekúpim.


Toto jahodové mydlo na ruky od Balei bolo super. Príjemne voňalo, objem bol 500ml a za cenu 1,19€ super. Každopádne už som ďalšie nekúpila a kúpeľňu nám zdobí mydlo od Palmolive také s tým akvariom vnútri, ak viete čo myslím. No ale naspäť k tomu od Balei. Umyť umylo, jemne aj prevoňalo ruky, ale nič naviac. Boli trošku vysušené, ale nič čo by sa nedalo vyriešiť krémom na ruky. V budúcnosti sa nejakému nebránim, no skôr už len náhradným náplniam. Možno kúpim.


Odličovacie tampóniky z Lidlu sú pre mňa taká klasika. Je ich tam 120 a za 0,60€ som zatiaľ nenašla lepšie. Veľmi mi vyhovuje že sú po krajoch zošité a tým pádom sa nerozdeľujú a držia pekne. Odličujem sa s nimi a aj odlakovávam nechty. Mám kúpené ďalšie a isto kúpim aj ďalšie balenia. Trošku mínus má len to, že nie sú zo 100% bavlny, no pleť mi nedráždia.


Pasta na zuby Colgate bola taká klasika. Stoji pár korún a urobí takú službu ako aj iné drahšie. Aspoň ja mám teda ten pocit. Trošku štipkala, no ja mám potom ten pocit že sú zuby čistejšie a je lepší dych z úst, ako z neštiplavej napríklad Elmex.  Máme v zásobe ďalšie pasty a možno sa k nej v budúcnosti vrátim ( záleží podľa ceny a balenia, ktoré ma upútajú viac :D )


Rimmel make up je jeden z mojich naj. Krásne sa prispôsobia odtieňu mojej pleti, nezvýrazňuje nedokonalosti, neoxiduje a drží až do odlíčenia. Pumpička a cena cca 7-8€ je len plus. Pre mňa teda Rimmel make upy sú najlepšie z drogérie. Mám teraz match perfection v najbledšom odtieni na zimu a isto kúpim ďalšie. Kupujem pravidelne 6 rokov ( úúf ako starnem ).


Telový krém od Oriflame som konečne spotrebovala. Mala som ho neskutočne dlho, bol asi pred 2 rokmi kupovaný na Vianoce tuším maminke. Mal byť medový a z tej luxusnejšej kolekcie. Musím povedať že mne smrdel a som rada že už ho nemám. Balenie je však krásne a využijem ho ako stojan na štetce. Mám doma ešte niekoľko balení iných takýchto krémov ( enigma, ďalší medový , ...  bohužiaľ) a nové balenie už isto nekúpim. Prišlo mi to len napratané samou chémiou a takmer ani nehydratoval. Sú aj lacnejšie krémy, ktoré si plnia svoju úlohu omnoho lepšie.


To máme 8 kusov kozmetiky a ja sa už teraz teším na spotrebované ďalší mesiac :)
Vyskúšali ste niečo? :)
Krásny zvyšok večera ♥

6 komentárov:

  1. Pivný šampón nesadol ani mne a nielen kvôli masteniu vlasov, s tým si ako tak poradil, ale príšerne ma z neho svrbela vlasová pokožka, asi bol pre moje vlasy príliš agresívny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som čakala že bude mať nejaké lepšie prírodnejšie zloženie, no zdanie klame a nie je na ňom nič výnimočné. Kto vie ktorá zložka spôsobovala to svrbenie pokožky :/

      Odstrániť
  2. mýdla na ruce od Balei úplně božsky voní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej :) aj sprchové gély :) len mňa vysušujú takže sa im trošku musím brániť :)

      Odstrániť
  3. palmolive som nemala dlho asi sa po nich pozriem zas :D tie vatové tampóny mám rada aj ja :) a tuším ešte na strednej som mala to match perfection a to mi sedelo možno aj tomu sa vrátim. ja mám od nich rúž a je dokonalý <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. match perfection mám teraz a hej je super :) len jak mám teraz suchšiu pleť tak mi trošku šupinky zvýrazňuje :/ musím použiť krém ako základ :) ktorý rúž ? daj tip :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks