štvrtok, 12. februára 2015

novinky N°1

Dnes si dáme pár noviniek, ktoré sa mi nakopili v januári. Išlo prevažne o kozmetiku, pretože sa mi podarilo vyhrať u Petronelky 20€ poukaz do parfumérie Elnino a ja som si teda vybrala ! Niektoré produkty ste mali možnosť už vidieť zrecenzované, no napriek tomu sa objavia aj tu :)



Túto špirálku ste už mohli vidieť v článku makeup bag. Som vo fáze skúšania a zoznamovania sa, tak čoskoro čakajte pár slovíčok o nej :)


Masku na vlasy od Kallos- latte som si vybrala na základe recenzií a hlavne ceny. Nikde za takú cenu masku nezoženiem a už za nejaký čas bude k nej článoček, len treba riadne otestovať a uvidíme ako sa budú správať moje vlásky.


Aussie som chcela už dlhšie vyskúšať, no dať 6€ za šampón a 6€ za masku sa mi zdá dosť, keď  by som vyberala na slepo. Preto som si kúpila Elle kde boli práve tieto 75ml "miniatúry". Tie by mi mali vydržať nejakú dobu a podľa toho usúdim ako mi vyhovujú. Majú sladkú žuvačkovú vôňu, no miestami mi pripomína vôňu šampónu proti všiam ( nech žije zážitok zo škôlky, keď nám museli ním preventívne vlásky umývať :D )


Milujem svetre! Čím väčšie a hrubšie, tým lepšie. A keď som tento zbadala v Tescu za 6,50€ z 26€ no nekúp ho. Je teplučký, no jediné čo mi na ňom nevyhovuje je dĺžka, brala by som ho trošku dlhší na kríže.


O púdry bude zmienka tiež. Taktiež ste mali možnosť ho vidieť v článku kde som ukazovala kozmetickú tašku. Tá vôňa ♥


 O tomto masielku ste mali možnosť si už prečítať v tomto článku.

Mám ešte druhé masielko od Rimmel, no to si uchmatla mamča. Je ale lepšie ako toto astorácke. A ešte druhý tangle teezer, ale ten ste už videli (možno) v článku ktorý bol. Plus ďalšie drobnosti ako sviečka a sprcháč od svokry, pero s mojím menom pre šťastie od prateľa,...


Čo pekného ste si zaobstarali Vy ? Určite mi dajte vedieť :)
Krásny zvyšok dňa Vám prajem ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks