pondelok, 2. februára 2015

My makeup bag


V dnešnom článku Vám ukážem, čo so sebou ťahám v mojej kozmetickej taštičke. Tento typ článkov ja zbožňujem, tak hádam sa bude aj tento páčiť. Moju makeup bag mám v DMka ešte hádam od septembra (?? ) kde sa dala zobrať za 50bodov. Veľmi sa mi páči kombinácia farieb a ľahko čistiteľný materiál. Zips drží, ľahko sa otvára a nezasekáva sa.


Zväčša ju prenášam z internátu domov a na líčenie mi postačí naozaj len toto + teda niekedy očné tiene.

Make up od Rimmel je taká moja stálica. Či už tento alebo ten červený 25hodinový. Stredné až vyššie krytie, krásne mi splynie s pleťou a nerobí masku a mapy. Moje neviem koľkaté balenie.
Riasenka Miss Sporty je u mňa novinkou, teda táto ružová verzia. Mám ju ešte v oranžovom, no tú som nechala maminke. Má kratšie a dlhšie štetinky, plastovú kefku a treba sa s ňou trošku vyhrať aby som mala pekné mihalničky. No čo by som chcela za tú cenu však? ( cca okolo 1€ v eshope Elnino)
Kefka na prečesanie či už obočia alebo trošku zlepených mihalníc. Dostala som ju zadarmo ku štetcom.
Catrice kit na obočie je už moja stálica. Obsahuje svetlejší a tmavší tieň, no je tam absencia vosku...škoda toho. Štetček v sade pribalený mi postačuje a dá sa jemne naniesť tieň a následne kefkou, ktorá je k tomu pribalená tiež prečesať.
Catrice camouflage cream je stará klasika. Cenovo dostupný, vo viacerých odtieňoch a krytie je božské! Mám ho už 7 mesiacov a skoro z neho nič neubudlo. Pozor, nie pod oči!
Masielko od Astor mám vo výraznej plum farbe, ktorú mnoho ľudí nechápe ak si ju dám. Len zazerajú a mne to neprekáža. Slovensko je ešte v tomto veľmi pozadu. Masielko krásne vonia, farbí ako ďábel a skoro nič z neho neubudlo. Len tá cena sa mi zdá vysoká v DMke ... 7€ a v eshope elnino cca 4,50€
Bioderma balzám na pery je taká záchrana ak nemám nič iné po ruke alebo mám suché pery. Občas nemám náladu na výrazné pery, tak si len doprajem trošku lesku na perách a krásnu sviežu malinovú vôňu ♥
Max factor creme puff je srdcovka. Odkedy som ho prvýkrát vyskúšala na svadbe keď ma líčila kozmetička, odvtedy som vedela že bude môj ! Dokonalá púdrová vôňa, hoci nie každému musí sadnúť, dokonalý finiš ! Tak jemnú, hebkú, zamatovú a prirodzene matnú pleť som nemala nikdy a hlavne nie cca 20hodín ! V zime síce netrpím moc na mastnú pleť, ale vydržala celú svadbu bez lesku. Cena 3,83€ na eshope Elnino...neni o čom :)
Lícenka MUR je lacná, pigmentovaná a dokonalá farbička pre mňa na zimu. Stačí jemné ťuknutie, nanesenie štetcom na tvár a ako keby som ožila ! Zamilovala sa do nej aj kamarátka a už ju má na svojom wishliste :)

Čo nosíte v kozmetickej taške Vy ?? :) Čo vravíte na nový vzhľad blogu? Trápila som sa s ním cca 8 hodín ! Tak snáď ho oceníte :)

10 komentárov:

  1. Istý čas som aj ja jasala nad Max Factor Creme Puf, pretože robí pleť dokonalou a úžasne kryje, ale na moju mastnú pleť to nie je úplne ono, pretože mastná som po pár hodinách a navyše na mojej pleti jeho farba po čase zoxiduje, takže mieste hnedej som oranžová, používam ho už len ako brozner na líčka a do vlasov miesto suchého šampónu aby som ho konečne minula.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jooj to ma mrzí :/ Ja mám pleť zmiešanú, cez zimu suchšiu a mne teda sadol. Presný príklad toho ako niekomu môže niečo vyhovovať a druhému nie. Mne teda nezoxiduje ani nemení farbu.

      Odstrániť
  2. Moc pěkný článek! :)) Taštička je velice pěkná.

    Co nosím v taštičce já? ... sleduj můj blog, snad bude podobný článek na blogu ;-)
    Vzhled je moc pěkný!

    bookofallpossible.blogspot.cz
    *M*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak nový vzhľad blogu je wauuuu!! :)
    Obsah mojej kozmetickej taštičky si videla na mojom blogu :) Akurát nastala zmena, že som svoj labello balzam vymenila za ten od Biodermy :)

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, trošku sa naučiť HTML kódy nezaškodí :D ten od Biodermy je super, tak snáď budeš spokojná :)

      Odstrániť
  4. miss sporty veci nemám rada, možno preto lebo v mladosti som tú značku používala a vtedy mi to stačilo no teraz to už beriem ako kozmetiku pre mladé baby, neviem možno sa nájdu dobré veci za takú cenu ale skôr uprednostňujem essence i keď aj to je len taká dievčenská značka .. :)
    korektor od caterice milujem <3 je najlepší od catrice mám aj podkladovú bázu na oči a tú milujem tiež ale som smutná že už sa nepredáva :( ja neviem čo kúpim ak sa mi to minie a už veľa toho nemám a vydržalo mi to dlho
    makeup revolution milujem <3 úžasná značka a dobré ceny mám 2 rúže a som s nimi spokojná určite si objednám nejaké veci od nich
    ten púder od maxfactoru je transparentný alebo normálny ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od miss sporty jedine riasenky :) mám aj linky ale to do 5 minút vyzerám ako panda :/
      vieš čo odtieň píšu transparent, ale je taký bledučký :) na mne vyzerá fajn a neoxiduje mi na pleti :)

      Odstrániť
    2. to je super lebo hľadám transparetný púder ale keďže sa do nich nevyznám tak neviem ktoré by sa oplatilo kúpiť za normálnu cenu ...takže vidím to tak že skúsim tento :)

      Odstrániť
    3. dosť dievčat si chváli aj NYC púder ( čierny obal a on je biely - stojí pár korún a dá sa zohnať v 101 drogérii ) alebo catrice púder :) rimmel stay matte :) tento v drogérii je až za 10€ nepochopím tú vysokú cenu že prečo !

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks