streda, 4. februára 2015

Astor lipcolor butter

Toľko omielané masielka na pery od Astoru, Bourjois, Clinique, Rimmel, Catrice, ...a mnoho iných. Sú až také super? Moja zbierka pozostáva z pastelky Rimmel a tejto Astor. Dnes sa bližšie pozrieme na tú od Astor, ktorú mám v odtieni Plump it.


 Začnem mínusmi. Prvým mínusom vidím v kvalite balenia, respektíve potlače. Po pár dňoch sa mi to začalo všetko šúpať a jednoducho to nevyzerá pekne. Trošku lezie do vrások pier, čo sa mi moc nepáči a tretie mínus vidím v cene. Dať za toto masielko 7€ sa mi zdá prehnané, to už si radšej kúpim nejaký rúž od Maybelline / Rimmel / Dermacol. Každopádne na eshope Elnino sa dajú objednať za 4,58€ no majú tam k dispozícii len 4 odtiene. Ja som si vybrala takú výraznú slivkovú.


Plus vidím v tom, že sa nemusí orezávať, ale stačí dole otočiť a masielko sa vysunie. Pomaly sa míňa a mám pocit, že to nikdy neminiem. Odtieň je dosť výrazný a masielko je mega pigmentované, že stačí raz prejsť po perách a farba je nanesená. No zároveň si treba dať pozor aby ste šli len v línii pier a nestačí len tak naniesť bez zrkadielka. Farba sa nerozpíja a drží na mieste. Konzistencia nie je vosková, ale taká ako rúže a vôňa je krásna sladká, niečo ako vanilka, no na perách ju už necítim.



Ale hydratácia je priemerná, dokonca mám trošku aj šupinky po pár hodinách. Farba sa klasicky otláča na pohár / na pečivo. Farba postupne mizne a aj po pití a jedení je stále mierne viditeľná. Nie som z tejto pastelky odvarená, nevidím v nej nič výnimočné a neviem či si nejakú od Astor ešte kúpim.

Máte astor pastelku? Vám vyhovuje? Ktorú by ste mi odporučili? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks