piatok, 20. februára 2015

Ako si upravujem obočie

Dnešný článok bude o obočí, pretože tento typ článkov mám rada, kde sa koľkokrát dozviem aký výrobok je lepší, aký horší a podobne. Ja moc úpravu obočia nesilím a vystačím si s minimom, pretože u mňa vedie prirodzenosť a nie tenké čiarky alebo čierne dokreslené obočie.

Vždy začínam vytrhaním nežiadúcich chĺpkov. Ja mám nešťastné obočie, pretože mi rastú chĺpky kade tade. Niektoré mám krátke, niektoré dlhé, niektoré svetlé, niektoré tmavé. Dokonca niekde v obočí mám aj medzery, kde nemám žiadne obočie. No proste buďte rady za také, aké máte.

Následne jemne vykreslím tvar touto ceruzkou od Essence, ktorú mám v najbledšom odtieni "blonde". Je to taká bledučká hnedá a mne vyhovuje. Na vrchnáčiku má aj kefku, s ktorou si obočie prečešem a zjemním farbu.

Tieňmi od catrice jemne vyplním obočie, no naozaj len jemne a zase raz prečešem. Gél ani fixátor na obočie nemám, vystačím si len s lakom na vlasy, ktorý jemne nastriekam na kefku, ktorá bola pribalená k štetcom z Ebay a wualá obočie mi vydrží až do večera.

a takto to nejak vypadá celkovo ak idem niekam večer von ;) sorry za fotku na rýchlo a super kvalitu telefónu :)
1. nápoveda - v balíčku giveaway sa bude nachádzať niečo na obočie ;)

Aké produkty používate vy na úpravu obočia ? Krásny zvyšok piatku ♥

6 komentárov:

  1. Ja si tiež upravujem obočie čo možno najprirodzenejšie, zvyčajne si vystačím s hnedou ceruzkou od Essence, ktorá je vynikajúca, mám ju už pár rokov, ale intenzívnejšie som ju začala používať asi od minulého roka. Niekedy si obočie upravujem aj pomocou klasických hnedých tieňov na oči, tie ja veľmi nepoužívam, pretože napriek tomu, že hnedá ide vraj každe žene, mne veľmi nie, robí ma to starou, takže aspoň ich nejako využijem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá essence je super, súhlasím :) ... hnedé tiene by som aj ja rada nosila a preto som si kúpila od MUR iconic 3 a moc sa mi tie zemité farbičky nehodia, škoda :(

      Odstrániť
  2. Moc krásné obočí máš, takové akorát :) Já si obočí upravuju tužkou od essence, ale pro změnu tou tmavou. :) A pak zafixuju tím gelem od essence, i když to nedělám pokaždé. Někde mám takovou duo sadu na obočí od elfu, ale moc ji nepoužívám, od té doby, co mám tu tužku. Tu už mám pro změnu třetí, moc mi vyhovuje. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) som rada že nás je viac, ktoré obľubujú tie ceruzky od essence ;)

      Odstrániť
  3. Doporučujem vyskúšať aj paletku od essence, tú mám odskúšanú a už asi 3. Má dobrú výdrž aj pigmentáciu :)
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za tip, ale ja si vystačím s touto paletkou :) ak sa mi minie uvidím po akej siahnem, ale teraz nemám nutnosť kupovať ďalšiu ak jednu mám :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks