utorok, 10. februára 2015

1. narodeniny blogu : pár faktov o mne :)

Bolo 7.2. a to znamená že už je to rok čo aj ja prispievam príspevkami do blogového sveta. Pamätám si to akoby to bolo včera, keď som sedela za bratovým stolom, sledovala blogy a rozhodla som sa založiť si svoj. Začiatky boli všelijaké, nevedela som o čom písať, ako písať, ako zviditeľniť blog. Tak som prispievala len pár príspevkov ( ktoré som radšej zmazala pretože vyzerali otrasne tie fotky :D )
http://veu.sk/images/torta-kit-kat1.jpg

Čiže ideme na nejaké zhrnutie:

BLOG
- za 365 dní som napísala vyše 100 článkov, z čoho som ich x vymazala a ostalo mi 97 ( publikovaných 90 ).
- blog si prešieľ veľakrát zmenou dizajnu, no vždy som zostala verná minimalistickému vzhľadu, prečačkané výrazné pozadia sa mi nepáčia.
- dokonca si prešiel aj zmenou názvu
- získala som 38 pravidelných čitateľov ♥
- vyše 7000 videní blogu, ďakujem za každé jedno ♥
- 337 komentárov k príspevkom


JA
- volám sa Monika ( aké prekvapivé že ? :D ) a mám 21 rokov
- som v znamení blížencov a všetky tie opisy na mňa totálne ale sedia, až sa toho desím!
- momentálne žijem spolu s priateľom v Bratislave kým doštudujeme
- skoro nikto z mojich blízkych nevedia že mám blog
- vďaka blogu som začala míňať viac na kozmetiku, ale začala som viac skúmať zloženia a či mi daný produkt vyhovuje
- snažím sa spotrebovať moje načaté produkty a nekupovať zatiaľ žiadne do zásoby
- milujem mačky ( asi viac ako psov ) a s priateľom si plánujeme zaobstarať anglického kocúra a dať mu meno Krígeľ ( aby bol on a jeho maminka spokojní :D )
- som dosť lenivá, ale snažím sa to meniť
- milujem varenie, pečenie, skúšanie nových príchutí no zároveň som dosť vybieravá a nezjem hocičo :)
- milujem ovocie ♥ a zo zeleniny len málo čo ( paradajky, uhorky, melón, cesnak ♥ )
- snažím sa byť čo najviac úprimná, no niekedy mi je ľúto niekomu povedať niečo zlé
- prechádzam si xkrát rôzne eshopy, snívam o tom aké by to bolo mať to všetko doma ( aby sa malo čo kaziť :D ) nahádžem veci do košíka a následne všetko vymažem so slovami - veď to nepotrebujem
-
- meriam 165cm ( vraj, ale mávala som aj 169 - zcvrkávam sa :D )
-som chuďunkááá


Toto bolo také menšie zhrnutie o blogu a o mne :) Ak by vás čokoľvek zaujímalo napíšte do komentára a zase nabiehame na režim blogu. Čakajú Vás nákupy, spotrebované atď :) ♥

6 komentárov:

  1. Gratulujem k 1. rôčku :) Nech sa ti s blogom len a len darí :))

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem v prvom rade a pridavam, ze ma tento post velmi potesil, sama som sa doposial poriadne na blogu nepredstavila, ale vsetko casom. Tiez sa snazim nehromadit si doma zasoby ale Vianoce sposobili svoje. Ja si vdaka blogu kozmetiku lepsie vyberam tym ze to soedujem viac ako kedysi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) určite je lepšie sledovať čo si na seba dávame a koľkokrát zistíme čo to všeličo zlé obsahuje :(

      Odstrániť
  3. Gratuluju :) a ten dort bych si dala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) podľa mňa to nebude ťažké :) obyčajné piškótové cesto ( vnútri nejaká plnka, džem, ovocie ), vonkajšok sa natrie maslovým krémom / plnkou a pooblepuje sa to kit katmi a hore sa vysypú lentilky :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks