piatok, 2. januára 2015

Žeby top micelárka?

Ako som si tak prechádzala obchodíkom a v ňom uvidela slovenský časopis Evu a v ňom pribalenú túto micelárnu vodu neváhala som a zobrala som. V tú dobu som šla k priateľovi na svadbu jeho bratranca a potrebovala som niečo na odličovanie a nechcela sa mi vtedy brať veľká 0,5 litrová Biodermácka. Neverila som že niečo môže Biodermu prekonať, nakoľko som mala Loreal a hoci nebola zlá, no po čase ma na pleti štípala a odličovanie bolo nepríjemné.





Po prvom použití som normálne neverila. Neuveriteľne rýchlo odlíčená, pleť neštípala, nelepila, nesťahovala. Dokonca odlíčila na šupu aj vodeodolný make up zo svadby, pretože o 4.30 ráno som nemala moc sily na odličovanie a neverila som, ale ona to dala ! A ráno ma nečakali žiadne čierne žmolky pod očami, ani fľaky nič. Toto na mojej pleti nedokázala ani micelárka sensibio ( ktorá mi ehm ani moc nevyhovuje :) )...




Ak výhodu vidím v tom, že je 250ml, čiže ľahšie sa prenáša ako veľká pollitrovka. Obsahuje kyselinu hyalurónovú, ktorá spevňuje pleť. Hoci som si nevšimla vypnutejšiu pleť,ale za to hydratovanú a tak krásnu čistú pleť bez vyrážok som nemala ani s použitím zelenej micky. Zohnať ju môžete za cenu 4,99€ na eshope dermacolu, ale v obchode počas akcie výhodnejšie. Keď to porovnám s Biodermou, tak 1l zelenej som kúpila za 16,80€....hm čiže keď si kúpim dermacol v akcii, výjde ma to na cca rovnako. Jedinou nevýhodou vidím spôsob dávkovania, pretože má len taký otvor a ľahko sa môže stať, že vám vytečie viac ako si prajete. Treba chytiť cvik a pevnú ruku a všetko pôjde krásne :)


Neviem ako vy, ale našla som si super náhradu za Biodermácku, hoci jej mám doma ešte na litre a bude mi dlho trvať kým ju spotrebujem. Každopádne je pre niekoho lepšie si kúpiť micku za cca 4€ ako jednorázovo vyhodiť skoro 20€. Za mňa jednoznačne odporúčam, hoci je možné, že nie každému bude vyhovovať. A aby som nezabudla, pre niekoho dosť podstatná informácia, je bez parfumácie.


Ktorá micka je Vaša top? Vyskúšali ste niekto túto? :)

4 komentáre:

  1. Tuto som zatial este neskusala ale momentalne pouzivam micelarku od garnieru s ktorou som veeelmi spokojna :)
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tú som ešte nemala hoci som na ňu čítala veľmi veľa pozitívnych reakcií :) každopádne teraz mám vecí na odličovanie habadej :D ale díky za tip ;)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. To je škoda :/ ...ale tak každému vyhovuje niečo iné :) Možno ti vyhovuje ešte lacnejšia ( to by bol ten lepší prípad :) )

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks