nedeľa, 4. januára 2015

Top 14 produktov za rok 2014 + prepadák...

Tak a som tu opäť s ďalším článkom a to konkrétnejšie top produkty za minulý rok. Dostalo sa mi pod ruky nespočetné množstvo super výrobkov, ničím výnimočných produktov a aj dosť prepadákov. Tu je ukážka 14 produktov, za ktoré môžem dať ruku do ohňa že mi sedia a boli top :)

PERY-  EOS


Táto eosmánia sa mi nevyhla a ja svoj prvý vlastním od augusta. Už som majiteľkou 3 ( pomegranate raspberry, vanilla a wildberry) a rozhodne nie sú moje posledné. Vôňa, chuť, hydratácia, zloženie, všetko dokonalé a nemám chuť skúšať nové balzámy na pery! Písala som o ňom tu

ODLIČOVANIE - micelárka Dermacol


Pôvodne som si myslela že tu bude práve od Biodermy, no táto mi príde ešte lepšia. Top micelárka a písala som o nej prednedávnom v tomto článku. Kto chcete, rozklinite si link :)

ŠAMPÓN - Garnier Fructis fruity passion

keďže tento šampón je minutý, nemám inú fotku už bohužiaľ ako túto z článku starostlivosť po opaľovaní :)

Žltý, voňavý a najlepší. Takto by som opísala tento šampón. Hoci nemám problém so šampónmi, ale už dlho mi žiaden šampón tak nesadol ako práve tento. Aj naň som písala recenziu ktorú nájdete tu.

KONDICIONÉR - Garnier fructis


Kondicionéry od garnier mi veľmi vyhovujú, momentálne vlastním druhý a fantázia! Vlasy mám neuveriteľne hebké, ľahko sa rozčesávajú a tá vôňa ♥ Goodbye damage kondicionér mal samostatný článok klik pre prečítanie

OLEJ NA VLASY - garnier fructis


Pomer cena so všetkým ostatným ho robia top. Krásna vôňa, nezaťažuje mi vlasy, nemastí + ochrana pred teplom. Hoci ho nemám dlho, pri tomto veľkom balení ho dlho mať budem a som rada.

MAKE UP - Rimmel


Je mi jedno či ten 25 hodinový, alebo tento match perfection. Pre mňa jednička medzi drogériovými make upmi a to som ich vyskúšala už mnoho ! Vždy som sa vrátila k týmto a myslím, že som našla svoje stálice :)

RIASENKA - hmmmm...


Doteraz som nenašla ešte svoju naj naj riasenku, no táto sa k nej priblížila. Zo začiatku som si nevedela k nej nájsť vzťah, no nejako sa mi poslednú dobu osvedčila. Patrí medzi najlacnejšie špirály z drogérie a plní si úlohu na 1000% lepšie ako Dermacol riasenky.

OBOČIE - Catrice


Túto sadu vlastním už cca 2 roky a stále som sa nepozrela na dno. Používam teda ten bledší tieň, ten tmavý je na mňa moc. Stačí ho naozaj málinko a veľa ľudí si ani nevšimne že mám dokreslené obočie, taký je prirodzený !

LÍCENKA - Makeup revolution


Lacná, extra mega najviac pigmentovaná a dostupná. Naozaj stačí len jemné ťuknutie štetcom a nanesie sa niekedy aj viac farby akoby som chcela. Za tú cenu som nevyskúšala lepšiu lícenku a asi ani nemám potrebu skúšať. Či? :D

KOREKTOR - Catrice


Toľko ospevovaný slávny Catrice camouflage cream. Nič nekryje lepšie ako tento. Používam ho pol roka a akoby z neho ani neubúdalo. Zakryje vyrážky, začervenané miesta, no neodporúčam pod oči, to skôr nejaký tekutejší. Tento je z tých hutnejších.

ŠTETCE - Jessup


Mám sadu 8 štetcov, no tieto sú dva najpoužívanejšie. Tak krásne hutné, jemné, pevné štetce a za tú cenu netuším kde zohnať! Ja ich mám z ebaya, došli mi asi po týždni a pol ( rekord! ) a láska na prvé vyskúšanie. Nepoužívam už žiadne iné. Ten prvý je multifunkčný či už na make up, lícenku,... tuším si dokúpim samostatne ešte jeden. Ten druhý na oči je jemný, krásne nanesie a zapracuje očné tiene na viečko. Proste top topov!

KRÉM NA NOHY - Balea

Je k tomu potreba viac slov? Ja si myslím že nie. Už je prešatený a nájdete ho znova na pultoch DM drogérii. Odporúčam všetkými desiatimi! :)

KRÉM NA PLEŤ - Biodermácke


Tu asi nemám absolútneho víťaza, skôr víťaza značku. Či už Atoderm nutritive, Hydrabio riche, Hydrabio sérum - s týmito krémami si moja pleť rozumie ! :) V článku som viac vychválila atoderm nutritive, pleť si lahodí aj s hydrabiom :) ( musí keď ho mám doma habadej :D ) článok tu

HYDRATÁCIA TELA - kokosový olej


Myslím že o tomto oleji už bolo povedané a napísané dosť. Je to záchranca vo všetkých smeroch.


a prepadák roka je ...


Linka vo fixe od miss sporty. Lacná. nevýrazná, nie je schopná uschnúť. Hneď sa otlačí a zmizne z viečka. O cca pol hodinu ani neviem, že som nejaké linky mala. Hold nemám tento rok dobré skúsenosti s linkami.

a Baby lips ..


..nemôžem o nich povedať že by boli prepadákmi. Sú tu skôr z toho dôvodu, že o nich bolo toľko rečí a neviem čo, že až nechápem prečo. Sú to obyčajné balzámy, niektoré trošku farbia a pekne voňajú. Intense care je totálny prepadák a zase top z nich sú cherry me a mint fresh. Ostatné by mi ani nevadilo, keby som ich nemala.


Aké sú vaše topy za minulý rok? Tromfol by niektorý váš ten môj? :)

Krásny zvyšok dňa ♥

7 komentárov:

  1. Makeup mam nejradsi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. EOS som dostala len nedávno, takže neviem, ale vraj je dobrý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snáď sa teda osvedčí :) pre mňa je to top zo všetkých topov :)

      Odstrániť
  3. Oblíbenců máme hodně stejných - začnu kokosovým olejem, pak Catrice kamufláží, krémem na nohy Balea a hlavně skvělými štětci Jessup.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie štetce sú brutal :) ušetrila som pár desiatok eur a kvalita je famózna :)

      Odstrániť
  4. Takúto sadu na obočie používam tiež, no eos balzamy ma nejako nelákajú. Ako sa poznám, určite by sa mi len niekde povaľoval. Linku od Miss sporty taktiež považujem za prepadák, hoci mne uschne celkom dosť rýchlo, len to, že je taká nevýrazná. Jej farba je taká divná skôr tmavá sivá ako čierna.
    Pekný článok :))

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tú sadu som dnes videla u teba v článku :D u mňa sa teraz povalujú ostatné, EOSíky majú svoje čestné miesto :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks