utorok, 13. januára 2015

šmyk sem, šmyk tam :)

Ako tak občas blúdim drogériou a hľadám čo by som si kúpila aby som neodišla na prázdno, vždy zájdem aj do regálov kde by som normálne nešla. Nikdy som neriešila aký mám žiletku, či vonia nevonia, či má 2,3 alebo 4 britvy. Tieto mi skončili v košíku kvôli vôni, 3+1 a cene tuším 4€.





Čo vidím ako veľké plus je v otočnej hlavici. Krásne sa prispôsobí pokožke a vďaka prúžkom s aloe a jojobou ani neviem že si holím nohy. Žiadne porezanie nič, len dokonalo hladké nohy. Poznáte to, keď si oholíte nohy a vzápätí ten napustený prúžok odpadne ? Pri týchto teda nie ! Mám ju v sprche kde na ňu neustále fŕka voda a ani po x použitiach ( nie nevyhadzujem ju po 1 použití, ale ani ju nemám x mesiacov :D ) neodpadol ani jeden pásik. Oba sú na mieste, len ako keby trošku sa z nich míňalo.




Vôňa je krásna, trošku umelá a potom ju ani necítiť. Iba ak čerstvo otvoríte to balenie a privoniate si. Nepripomína mi to síce kokos, ale vonia pekne :)

Ako plus hodnotím aj ochranný kryt, ktorý chráni pred porezaním sa nechceným. Ja ich odporúčam na 100% a za tú cenu nepoznám lepšie.

Aké sú Vaše top žiletky? Alebo si nohy epilujete?  Prajem krásny zvyšok dňa ♥

3 komentáre:

  1. Ja si kupujem take tie modre od Gillette s troma cepielkami a som s nimi spokojna. Mam aj epilator ale strasne ma to boli, cize kym si vyepilujem jednu nohu od bolesti nevladzem druhu :D ale tak vraj si na to treba len zvyknut a aj tie chlpky potom budu rast take tensie a slabsie, ale ja si na to nejako neviem zvyknut :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja mám epilátor Philips dokonca aj takým chladiacim nástavcom aby to nebolelo ( aj tak to bolí! :D ) a vždy som si to holila na 2x :D jeden deň jednu a druhý deň druhú :D prvých pár použití bolo super, nohy hladké 3 týždne, no potom akoby si nohy a chĺpky na to zvykli a už 2-3 dni po epilovaní mi začali rásť už, normálne nechápem :( tak sa nebudem trýzniť bolesťou a radšej si ich oholím a mám to rovnaký efekt :)

      Odstrániť
  2. Já poslední dobou jenom epiluju, na začátku se mi chtělo brečet, ale teď po třech měsících to ani necítím, štve mě ale, že nohy nejsou tak hladké jako po oholení žiletkou :/
    Jinak bych tě ráda pozvala na svojí giveaway s řasenkou Astor :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks