streda, 28. januára 2015

radosti v januári

 Tak a dnes tu máme ďalší príspevok a ukážem vám pár vecičiek, ktoré mi spríjemňovali studený január.  Ide viac menej o bižutku, ktorú som objednávala ešte v decembri k Vianociam ( sebe samej J )



Po hodinkách som túžila už veľmi dlho. Hoci som doma mala, ale len také malinké a mne sa poslednú dobu páčili trošku mohutnejšie zlaté. Pred pár mesiacmi sa mi veľmi nepáčilo žlté zlato a nosila som len striebro. A teraz? Striebro šlo zo mňa dole a nahradilo ho žlté zlato a na hodinkách fakeové žlté, ktoré bohužiaľ po krátkej dobe začalo schádzať a černúť. ( Áno viem, čo som mala čakať za cca 3€, ale keď podľa mňa sú také krásne ! ). Problém bol aj v zmenšení na moju pidi ruku, pretože tie ihličky boli zalisované a hodinár musel tie hodinky doslova rozbúchať a rozobrať. Teraz už ich smelo nosím a cítim sa v nich skvelo ! Krásne doplnia každý outfit.



Potom sa ku mne dostali tieto dva náhrdelníky. Biely som si vydražila za pár centov, tuším za 30 a čierny ma stál niečo okolo 2 dolárov tuším. Prišli naozaj dosť rýchlo, poctivo zabalené a žiadna vada nebola. Ani len oškrenie nič, takže palec hore. Nosím ich k jednoduchým jednofarebným tričkám a ihneď ho doplnia a rožiaria. Nie sú to žiadne výrazné, ale také decentné a dostala som na ne už toľko pochváľ. Možno sa pre Vás ujde jeden aj do giveaway ( samozrejme iný, nový ). Čo poviete na ne ?




Ktorá žena nechce pekne voňať? Samozrejme sú aj také, ktoré si na tom nezakladajú, no ja rada príjemne jemno voniam. Všeobecne mám rada sladké ovocné, kvetinové vône. Naopak korenisté nemusím. Vždy ma z nich rozbolí hlava. Málokrát som sa vrátila k tej istej voňavke a to len pri Bruno Bannani ( tej červenej, už si nespomeniem ako sa volala J ). Momentálne nosím túto, čo som si našla pod Vianočným stromčekom( je z Lidlu J ). Má naozaj krásny flakónik už sa viacero kamarátov na návšteve čudovali že čo to je. Vôňa je príjemná, trošku v nej cítim citrusy a nie je žiadny bolehlav. Decentná vôňa kľudne aj do práce, školy a nebudete s ňou robiť rozruch. Výdrž má úctihodnú teda.



A teda konečne som videla Babovřesky a musím teda povedať, že tak dobrý film som už dávno nevidela. Typická česká komédia a fakt chválim. Hneď som si musela pozrieť aj dvojku a už teraz sa teším na trojku.
Ktoré veci spravili Vám radosť za január? J Určite mi dajte vedieť.


Prajem krásny zvyšok dňa

14 komentárov:

  1. Wau tak tie hodinky vyzeraju uzasne :-) a nahrdelniky samozrejme tiez. Hodinky si objednavala z ebay? A ja som si za januar spravila radost novym mobilom tak sa z neho tesim :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej hodinky sú z ebay :) cena aj dodanie super :) len ma zarazilo že tam neboli tie ihličky na to vybratie tak sa museli celé rozobrať a teraz už černajú :/ wau ! tak ten mobil ti závidím ( hoc by sa to nemalo :D )

      Odstrániť
  2. Veľmi pekné hodinky ♥ A aj teen náhrdelník ♥
    ( bola by som rada ak by si si pozrela moj blog) :) http://teenfashion69.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne, hlavne ten čierny náhrdelník :)

    Pozývam ťa do GIVEAWAY na mojom blogu:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/01/buy-or-win-2-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasné hodinky ♥

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY :)
    http://janesworldblog.blogspot.sk/2015/01/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezké věci, ty hodinky jsou boží : ))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hodinky som na dlhý čas úplne prestala nosiť (veď načo, mám predsa mobil). Ale zabudla som, že sú aj krásnym doplnkom, nielen na určenie presného času. Tvoje sú veľmi pekné. A výrazné náhrdelníky milujem, krásne oživia outfit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite nie sú hodinky len estetickým doplnkom, ale aj praktickým :) v plnej MHD alebo v škole vyťahovať mobil by sa mi fakt nechcelo. Takto len vyhrniem rukáv a vidím koľko je hodín. Ďakujem :) Sleduj naďalej blog a ujde sa aj do GA :)

      Odstrániť
  7. Och, mám slabosť na masívnejšie náhrdelníky a celkovo na šperky. Sú krásne! :) ♥

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. krásne doplnia každý outfit a na ebay sa dajú zohnať za malý peniaz :)) ďakujem :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks