utorok, 6. januára 2015

Moje kozmetické hriechy

Veď kto je dokonalý? Každý máme svoje hriechy a ja sa s Vami dnes podelím o tie moje. Možno sa budete čudovať že prečo a ako to je možné, no veď uvidíte :)

ZDROJ
1. Češem si mokré vlasy. Hold, keby ste mali moje vlasy pochopíte. Suché nerozčešem, boli by zauzlované, zachlpatené a objem ako Boney M.

2. Bohužiaľ veľmi veľký hriech...olúpaný lak na nechtoch. Na nohách mi to až tak nevadí ( samozrejme v zime, v lete si dávam záležať), ale na rukách no keď sa stane čo už. Nie som taká že hneď všetko odlakujem. Samozrejme nemyslím to tak, že polka nechtu je už moja a polka lak, ale keď trošku zo špičky nerobím z toho tragédiu a odlakujem+prelakujem keď je čas.

3. Nie vždy mávam dokonalo upravené obočie ako by sa patrilo. Nie som veľmi expert na vytrhávanie, ale keď vytrhám už, tak ma to baví :D 

4. Hydratácia pokožky nôh. Lúpe sa, šúpe sa, svrbí... a ja som lenivá si ju natrieť. Hoci sa posledné dni zlepšujem ! Ale doteraz bieda. Poctivo som sa natierala jedine s limitkovým krémom Balea mango mambo, ktorý bol super a minula som ho za rekordne krátku dobu.

5. Nepoužívam masky na vlasy. Vždy čakám že si kúpim masku s celou sadou na vlasy a akosi si vždy vyberiem sadu ku ktorej neni maska a tak ostanem bez nej :D

6. Dosť často sa nelíčim a radšej si pospím. No poslednú dobu ako mám štetce sa líčim. Potlesk :D

7. Ako som už spomínala vyššie hydratáciu. prijímam veľmi málo tekutín ( občas .. a keď už pijem tak sladené vody - fuj Monika! )

8. Občas zaspím s vlasmi v drdole/ v cope....zlé zlé zlé...

9. Vytláčam vyrážky a to by sa nemalo ! ale v tomto nie som jediná :D

10. Po nalíčení sa špirálou si občas neodmalujem tie otlačené miesta od nej... veď načo :D

11. Vlasy si idem dať podstrihnúť raz za čas...ale chvalabohu mne vlasy rastú neuveriteľne rýchlo, až neviem či je to chvalabohu :)

12. Hlavne v zime, načo si umyť vlasy ak existuje čapica :D

a teraz pár historických omylov ....

- čím viac orámované oči, tým viac in ! samozrejme som vyzerala, ako keby som nemala oči :D

- čím viac výraznejšie líčenie, tým lepšie :D....zelené očné tiene som normálne nosila a pripadala som si najkrajšia ( mala som asi 13 a kradla som ich mamine a potajme sa líčila a odličovala )

- nezaujímal ma odtieň make upu, hlavne že nejaký som mala a zakryl to čo mal... 

- aj ja som zachytila éru "punk" ..všetko červeno-čierne :D

- ako asi 11 ročná som si vždy sama strihala vlasy :D hlavne ofinu, alebo len tak som chytila pramienik a cvakla na krátko :D tak som potom skončila úplne s vlasmi nakrátko ako chlapec :( :D


A ktoré hriechy sú tie vaše?? Pochváľte sa :) :D

15 komentárov:

  1. veľmi ale že fakt veľmi sa stotožňujem s 2,4,5, 7 a 11 :D a ešte som sa úplne videla s tými orámovanými očamia zelenými tieňmi :D

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takých nás bude viac :D isto som ešte na kopu zabudla, tak hádam pospomínam a dopíšem :D

      Odstrániť
  2. Som na tom dosť podobne, tiež si češem mokré vlasy, inak by som s nimi už nič nespravila. Zvyšky riasenky pod očami sa mi tiež nechce odmaľovať načo ved make-up to predsa zakryje no nie? A vlasy si dávam podstrihávať veľmi výnimočne asi tak 3 krát do roka pretože moje rastú rýchlosťou slimáka, takže sa mi to ani neoplatí a aj 1 cm kým mi narastie trvá to veky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. príde mi to menej drastické česať zľahka mokré vlasy, ako surovo suché a vytrhať si polku vlasov :)

      Odstrániť
  3. ja som na tom úplne rovnako :D :D :D

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já bohužel taky málo piju, někdy skoro vůbec, což asi není úplně dobře :D
    thrillofme.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. samozrejme že to nie je dobré :) aspoň 1,5l denne :)

      Odstrániť
  5. Dost jsem se u článku pobavila, protože spoustu věcí dělám taky / dělala jsem :D. Na česání mokrých vlasů je opravdu dobrý kartáč Tangle teezer, alespoň pak nemám pocit, že vlasům tolik ubližuju :). S tím pitím to mám taky úplně stejně. Na vodu si vůbec nevzpomenu, ale když mám sladkou limonádu, tak to do sebe liju po litrech

    HairOCD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám práveže TT a s ním mi ide česanie jedna radosť :) ja pitný režim nedodržujem, ale keď z rodiny niekto málo pije už ho buzerujem aký je pitný režím dôležitý a nech veľa pije :D :D

      Odstrániť
  6. Ach bože :D Tak toto je aký skvelý článok :D Pekné spomínanie do minulosti aká som bývala podľa seba IN no moje terajšia ja by tomu povedalo, že som sa správala čisto trápne. :D S tými čiernymi očami sa úplne stotožňujem, lebo ja som to nosila asi od 12 do 14 a potom som objavila čaro klasickej linky, ktorú nosím doteraz. Nosiť make-up to znamenalo byť cool a hlavne nadžgať si na celú tvár aknecolor a vyraziť ako čajka :D
    Musím si niekedy prečítať staré denníky, aby som si spomenula aká som bývala trendy a IN :D
    Skvelý článok! :)

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moja milá, keď sme už pri tej trápnosti, tuším spravím článok o mojom denníku :D kde je len ..och ako ja milujem Jakuba Petraníka a Barbora Balúchová mi ho preberie... my sa budeme milovať a vezmeme sa :D a ako si taký chalan spravil srandu že je Petraník a ja som s ním volávala a bola zamilovaná a aj s ním "chodila" :D :D :D ten aknecolor mi zas pripomenul spolužiačku, ktorá to nosila neustále a hlavne taký oranžový a v noci si na seba patlala niečo zelené, pretože mala veľmi aknóznu pleť chudera....

      Odstrániť
    2. V mojom denníku sa v tom čase omieľalo meno Robert Pattinson :D Dokonca mám niekde uložené aj svoje poviedky o tom ako sa my dvaja stretneme čisto náhodne v Londýne a on sa do mňa zamiluje :D :D
      Aj moja spolužiačka nosila ten oranžový a aj veľmi dlho a prestala ho nosiť asi keď som jej povedala že sa farba jej tváre príliš odlišuje od jej krku :D

      Odstrániť
    3. mne sa ten Robert nepáči, nechápem čo na ňom všetci vidia :D ......ou to si bola dosť krutá ku spolužiačke :D doteraz nemám odvahu povedať spolužiačke že má oranžový odtieň make upu, alebo jej spravil mapy na tvári ( nechcem byť zlá :D )

      Odstrániť
    4. Veď ona mi za to doteraz ďakuje! :D To nebolo kruté ani som sa jej neposmievala. To všetko len v dobrom. :D
      A Robert bol miláčikom všetkých pubertálnych dievčat za éry Twilightu. No ták, no ták. Priznaj sa, že aj tebe sa páčil! :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks