piatok, 26. decembra 2014

What I love about Christmas...

Tak sa zase Vás všetky vítam u ďalšieho článku. Tento bude skôr taký random a to konkrétne čo milujem na Vianociach. Pre každého je to rôzne, no myslím, že sa vo veľa veciach zhodneme ( aspoň dúfam ! ).



Veľa veľa dobrôt, chlebíčky, obložené misy, čipsy ♥


Samozrejme tá nedočkavosť ako zbadáme darčeky pod stromčekom. Nevieme ktorý patrí nám a ktorý rodinke. Ja si vždy nechávam svoje na poslednú chvíľu a najprv sledujem rodinku ako rozbaľujú oni a všetko si dokumentujem, aby som mala pamiatku :)




Kto by nemiloval jedlo a samé Vianočné dobroty však? Kapustnicu milujem najviac ako viem, tá jej chuť je proste božská. Škoda že ju robievame len na Vianoce, ale o to väčšie má čaro. Nakladané mäsko v páci so zemiakovým šalátom tradícia, hoci toto jedlo papáme celoročne, ale tá chuť, mňam ! Oblátky s medom by som mohla jesť na kilá, škoda že sa nedajú zohnať oblátky celoročne v obchodoch. Čo poviete? Tiež by ste ich papali stále? A ten med, to je nostalgia na detstvo ( a nielen moje ale maminkine ). A banánky v piškótach. Mňamka a k nej sa nemusí nič viac písať :)


Taktiež ligotavé laky na nechtoch, trblietky, flitre. A nielen na nechtoch, ale kľudne aj na očiach, na tele, vo vlasoch, všade kde len chcete


Sviečky ♥ ...milujem a mohla by som ich páliť na kilá. Cez Vianoce u nás prevláda vôňa brusníc, vianočného korenia a pečené gaštany s makrónkami.


Všade tma a len stromček svieti. Pôsobí to na mňa veľmi upokojujúco.


Sviečka horí, vyložené nohy, filmíky s vianočnou tematikou a sviečka dotvára super atmosféru !


A nesmieme zabudnúť na to najhrubšie ponožky, všelijaké pyžamá, vyvaľovanie sa ( naberanie kíl, hoci mne by neuškodili ba naopak pomohli) a legendárny Sám doma ! Či už jednotka, dvojka, dokonca ani trojka mi nevadí, ale tam už chýba Kevin McCallister ( či ako sa to píše :D ) a nezabudnúť na prázdny tanier.


Tak samozrejme že je toho viac, ako napríklad sneh. Snáď sa ho v blízkej dobe dočkáme, keď vidím aké hlásia počasie. Korčuľovanie sa na lade, stavanie snehuliaka, sánkovačka, guľovačka.... hádam sa o pár dní vidíme a ja Vás zasypem fotkami kde je sniežik :)

Prajem krásny zvyšok druhého sviatka Vianočného ! ♥

8 komentárov:

  1. Ahoj, jmenuji se Klára.
    Momentálně studuju na Univerzitě v Hradci Králové obor Sociální pedagogika.
    V rámci diplomové práce se soustředím na trávení volného času dívek a žen, které píšou internetový blog nebo natáčejí videa na youtube.

    Moc tě prosím o vyplnění dotazníku, který tě doufám bude i bavit.
    Pokud je to možné, prosím i o rozšíření dotazníku mezi další blogerky a youtuberky, celkem bych potřebovala získat alespoň 100 vyplněných dotazníků.

    Pro vyplňování klikni na odkaz.
    http://youtube-a-internetovy-blog.vyplnto.cz/

    Moc děkuji a přeji hezké svátky
    Klára

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sám doma je úžasný! nejradši mám spíš 2 :) pěkný článek i blog, odebírám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne !!! :) ani nevieš ako si ma potešila :)

      Odstrániť
  3. Ja kapustnicu neznášam :D Asi som jedna z mála.
    Inak ponožky sú super ;D

    Dany Čuks

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kapustnicu neznášať? Veď to je nebíčko v papuľke :) ..ale tak každý ma iné chute :)

      Odstrániť
  4. :D haha ja mam vzdy vegetarianske vianoce
    (ako cely zivot)
    inak pekne ponozky :D aj ja som dostala podobne na vianoce :) a pekne fotky moc sa mi pacili :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fajnovo zahrejú nohy keď je chladno :) a ďakujem Niki :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks