nedeľa, 21. decembra 2014

Vianočný TAG :)

Tak nastal pomaly ale isto čas Vianoc a na blogoch to "zaváňa" Vianočnými TAGmi a ja nebudem výnimkou :) Na blogu teraz nebol chvíľu článok, tak hneď si to okoreníme TAGom, zajtra a pozajtra ďalšími článkami. Ak by sa nejaká z Vás rozhodla spraviť taktiež tento TAG, kľudne mi dajte do komentu vedieť, rada si prečítam :)

zdroj


Aký film je v období Vianoc tvojim obľúbeným?
Asi sa budem opakovať ako viacerí, ale samozrejme nesmie chýbať legendárny Sám doma, Popoluška, Prežiť Vianoce, Soľ nad zlato a potom také klasické americké romantické komédie. Ak máte tip na super film, sem s ním do komentáru :)

Akú vianočnú pesničku máš najradšej?
Hmmm, nemám vyložene nejakú naj, ale už pár dní si hmmkám Last Christmas, alebo ÓÓ christmas tree ....Tichá noc, zvončeky a podobne typické vianočné :)

Aká je tvoja obľúbená vianočná farba?
Červená, zlatá, zelená, škoricová :) a v neposlednej rade biela, na ktorej som poslednou dobou závislá! :)

Je Štedrý večer. Zostaneš vo svojom pyžame/domácom oblečení alebo sa pekne a spoločensky oblečieš a upravíš?
Ako kedy. Celý deň behám v mojom pyžamku, pretože mám ich s vianočnými motívmi alebo s kravičkami (♥). Na večer som sa zvykla prezliekať ako menšia, ale už to nepraktikujeme.

Otváraš svoje darčeky ráno alebo večer a o koľkej?
Hneď po večeri. Poslednou dobou ma nejako nebrali Vianoce, pretože vždy som si skôr vybrala čo som práve chcela a nemalo to svoje čaro. Na tieto sa teším, pretože som si nič nevypýtala od ježiška a nevie po čom túžim, tak som napínavá či sa tam niečo objaví a keď nie, teším sa ako si moja rodinka rozbalí darčeky :) A aj tak si najviac prajem zdravie, tak toho tam bude snáď najviac !! :) A to si tam snáď nájdu všetci :)

Upiekla si niekedy chalúpku z perníkov?
Nie ...nikdy ma to ani nenapadlo. U nás sa perníky posledné roky ani nerobili, pretože to nikto ani nejedol, hoci tradične patria k Vianociam. Tento rok budú, ale chalúpka nie :)

Čo robíš cez vianočné prázdniny?
Pár dní oddychujem v rámci možností, čiže vianočné upratovanie, pečenie, filmové večery a podobne. Po novom roku nastáva učenie na skúšky, čiže moc volníčka si neužijem. Ale snáď o rok už budem mať kľudné Vianoce bez učenia a stresu.

Máš nejaké vianočné prianie?
Zdravie,lásku, štastie, rodinnú pohodu a teplo pre všetkých ♥

Už vieš, čo by si chcela nájsť pod stromčekom?
To som spomínala už vyššie.

Aká je tvoja obľúbená vianočná vôňa?
To viem úplne presne ! Sviečky od Glade a to konkrétne pečené gaštany, vôňa vianočného korenia a brusnicová ♥ Top topov a nádherne prevoňajú bytík :)

Aké je tvoje obľúbené vianočné jedlo/pochúťka?
Šniclééééé :) Zemiakový šalát a najviac asi kapustnica ! Taká poriadne kyselá s klobáskou, mňam :) nech už je Štedrý večer :)


No čo ? Zhodujete sa v niečom so mnou? Ak hej budem rada ak mi napíšete do komentára :)
Krásny zvyšok poslednej adventnej nedele :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks