štvrtok, 25. decembra 2014

Vianočné darčeky :)

Tak a je to tu. Štedrý večer je za nami a nám neostáva nič iné, len sa radovať z darčekov. Dostala som krásne darčeky, som spokojná a čo mi chýba to si kúpim sama ( nový telefón, notebook a foťák - len musím skončiť školu a začať pracovať a to je za pol roka :) ) Takže dnes to bude len také krátke a o to viac fotiek. Nech sa páči :)




Iconic 3- už som do nej šahala a skúšala ju, keďže som si ju sama zaobstarala ešte počas decembra :)



top top top ♥ krásna sladučká vôňa :) obe :)




najjemnejší župan na svete ♥



+ teda ešte nejaké tie peniažky a hlavne to, že sme všetci zdraví a stretli sme sa zase pokope ♥ ♥ 

Čo hovoríte na darčeky? :) Čo krásne ste dostali vy?? :)

6 komentárov:

  1. Tak tá kabelka a župan sú super :) Ja som zase dostala najjemnejšie ponožky na svete! :D
    DanyČuks

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám dokonca také aj návlečky a plachtu :) ráno sa mi ani nechce vstať z postele :D milujem ten materiál ! :D

      Odstrániť
    2. Uuu plachtu by som brala :D to by som už asi nikdy nevyšla z postele :D

      Odstrániť
    3. neviem teda kde bývaš, ale takéto fasa veci majú v Jysku a v Asku :) a občas v Lidli :) my sme to dávali aj ako vianočné darčeky a aj chlapi si to zamilovali :D

      Odstrániť
  2. Kabelka vypada dobre.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne darčeky :D a nad paletkou slintam !

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks