pondelok, 22. decembra 2014

nechtíky :)

Prajem krásny deň všetkým,

vonku to hoci nevyzerá na blížiace sa Vianoce, čo ma trošku mrzí, ale tak ľudstvo si za to môže samo. No nejde debata o globálnom otepľovaní, ale o tom, ako si lakujem nechtíky a akú mam rutinu. Nie je to moc vianočné , no trošku si to spríjemníme farbami lakov. Takže poďme na to. 


Na úvod  nanesiem gél na zmäkčenie kože okolo nechtov. Tento gélik mám z Oriflamu a na zatláčanie používam drievko, ktoré som mala v sade na gélové nechty. Naozaj je poznať kvalita nalakovania po zatlačení ako pred.




Potom vypilníkujem do požadovaného tvaru. Tieto pilníky sú skvelé, nemusím ani silno tlačiť a jednoducho sa s nimi tvaruje necht. Opäť boli k sade na gélové nechty. 



Leštičkou a jemným pilníkom prejdem po povrchu nechtov, nech sa povrch zjednotí.




Odmastím necht ( napr. Alpou) a nanesiem podkladový lak, momentálne tento od Eveline, ktorý sľubuje kvalitnejšie pevnejšie nechty. Mám ho už cca 4 mesiace a môžem potvrdiť, že po nalakovaní mám naozaj tvrdšie nechty, ale sám o sebe mi s nechtami asi nič nespravil. Skôr mi pomohol zinok, ktorý som brala celé leto :)



Následne už len nalakujem farebným lakom, zvyčajne dve vrstvy. U mňa mám rada, ak mám prstenníček iný a na to použijem tento pieskový od Rimmelu :). Potom niekedy (naozaj len niekedy) použijem zase nejaký vrchný lak na nechty ( teda zase ten od Eveline). 



Už len všetko nechať dostatočne uschúť všetky vrstvy laku, odlakovať nejaké nehody, ktoré sa nepodarili a na záver použiť olejček na okolie nechtov. Buď vitamínovú bombu od Oriflame, vanilkový olejček ( zase k sade na gélové nechty) alebo preslávený kokosák.


Samozrejme niekedy nemám čas a len friško odlakujem nalakujem a neriešim, no zväčša sa snažím si na lakovanie vyhradiť dostatok času. Niekedy nalakujem nechty a už musím niečo robiť, čo samozrejme zanechá otlačky a ryhy na nechte :)


Aký postup máte Vy pri lakovaní? :)
Prajem krásny zvyšok dňa ♥

2 komentáre:

  1. postup pri lakovani mam :D kozticku prec , potom podlak lak 2 vrstvy a nadlak a hotovo :D ale inak pekne nechty :) raz za cas si daky vitamin na ne strelim

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks