pondelok, 24. novembra 2014

nechtíkový krém Weleda

Ahojte krásky :) ,

tak dnes Vám predstavím nechtíkový krém od Weledy. Nepoznám nikoho, kto by nepoznal túto značku. Ich cieľom je výroba kozmetiky ( krémov, šampónov a mnoho iných výrobkov) bez použitia parabénov, konzervačných látok, syntetických farbív, ropy,... za veľmi prijateľné ceny.

No ale späť k tomuto krému. Na testovanie tohto krému som bola vybratá ako skautka DM drogérie, kde sa mi konečne podarilo niečo získať. Veľmi som sa potešila že vyšiel na mňa práve tento. Ide o Nechtíkový pleťový krém primárne určený pre bábätká, no je určený aj pre dospelých s citlivou pokožkou a neuškodí ani ľudom s atopickým ekzémom. Obsahuje samé "mňam" zložky, ako mandľový olej, ktorý udržuje pokožku vláčnu, včelí vosk a ovčiu vlnu, ktoré udržujú vlahu. Hoci mám krémov na pleť mnoho a sama by som si ho momentálne nekúpila, predsa len mi nedalo a používala ho.






Obal je hliníkový, čo pôsobí trochu vintage a naozaj je to peknučké :) 50ml obsahu mi príde akurát, ako málo, ani veľa.



Stači ho naniesť naozaj len minimum, pretože sa krásne roztrie a mal ako keby olejový základ ( čo aj má ) a potom sa trošku lesknem. Ihneď sa vstrebe a vyživuje pokožku. No ja ako som zvyknutá si pleť s krémom masírovať, trošku sa žmolkuje. Nič čo by sa nedalo zvládnuť. No bola som zvedavá, ako si poradí s mojim atopickým ekzémom na kolenách. Suché miesta, ktoré svrbia moc moc a až do krvi to mávam poškrábané. Keď ma to najviac svrbelo, natrela som si na kolená a po chvíľke svrbenie prešlo ( na to mi ani len Bioderma Atoderm nepomohla! ...asi príroda je len príroda) ...Cez zimu mávam ruky vysušené, hlavne hánky. Natrela som si na ruky, rozotrela, ihneď sa vsiakol a ruky ostali vyživené, hydratované, no nie mastné. 

Takže čo z toho vyplýva? Našla som ideálny kabelkový krém na ruky a SOS pri ekzéme, ktorý sa mi občas vyskytuje aj na dlaniach.

Tento krém sa u mňa zaradil do výrobkov " must have" a určite ďalej odporúčam, hoci 100 ľudí 100 chutí a nemusí každému vyhovovať. No za cenu cez 7€ na eshope Weleda nebudem dlho rozmýšľať a isto si zaobstarám ďalší.

A čo vy ? Máte radi Weledu?? :) Ktoré výrobky máte odskúšané?

2 komentáre:

  1. Ako krém na ruky by som to určite vyskúšala, aj tie moje v zime trpia, sú suché, vo veľkej zime mi až praskajú.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks