piatok, 31. októbra 2014

jemne tónované balzámy

Ahojte,

tento článok mám už od augusta a nechápem prečo som ho nezverejnila. Mám ich rozpísaných viac, no buď mi chýbajú fotky alebo k iným text a nemôžem sa akosi k tomu dokopať. Zvyčajne na poličke/v kabelke/ v bunde mávam kade tade balzámy. Či EOS, baleácke, biodermu, oriflame,... Babylips mi stoja v stojane pri pc a nikde necestujú( sú skôr takou okrasou, keď sú spolu, no samozrejme sa nimi natieram ;) ). Ešte cez prázdniny sa mi nakopili spolu tieto tri balzámy a mňa napadlo, že o nich napíšem článok, keďže majú niečo spoločné a to, že jemne farbia.








Prvý od Oriflame v jabĺčkom mám už cca 2roky. Mala som ho zapatrošený, že som ho našla až prednedávnom. Jeho veľkou nevýhodou aspoň pre mňa je, že je v kelímku. Nemám rada také naberanie, nie vždy máme predsa čisté tip top ruky. Kým je plný dá sa jakš takš naberať aj pomocou pier, že si ho pošmudlám no som natretá potom všade aj mimo pier a nie je na to pekný pohľad :D Výhodou je vôňa, ktorá je krásna, sladučká. Na pery nanesie jemný červený tón, ktorý si ani nik nevšimne len môj spolužiak ktorý vždy " zas máš farebný "lipstik"? :D " Na perách sa dlho neudrží, ale veď to každý balzám okrem môjho EOSíku.



Love lips od Dermacolu som si kúpila pred rokom, keď boli ako novinka. Baby lips u nás nebolo a veľmi som ho chcela. Toto má byť akože ten melónový, no žiaden melón som z neho necítila, farbí až až. Balenie nie je veľmi kvalitné, pretože asi po týždni sa mi balzám hneď zlomil a tak som ho používala len na také dni na internáte, keď ma nikto nevidel :D Dopoužívam a už nekúpim. Ovšem hydratačne nebol až na tom celkom zle, ale neláka ma znova kúpa.



Nepoznám nikoho, kto by nepoznal legendárne Labellá. Ja mám Fruity shine, ktorý obsahuje shimmer a zafarbí pery naozaj len jemne, ale zafarbí. Tento má už asi 4 roky, našla som ho v starej školskej taške, takže som ho už moc nepoužívala, len naniesla na pery odfotila a už v ňom skoro nič nebolo. Už ste ho mohli vidieť aj v spotrebovaných produktoch sa mi zdá. Cena týchto balzámov nie je nejak závratná, ale už nekúpim. Plánujem zbierku EOSov, pretože to sú balzámy, ktoré stoja za všetky drobné ♥

No najlepší z týchto troch je ten jablkový z oriflame, potom labello a posledný je love lips od dermacolu.

Máte nejaké skúsenosti aspoň s jedným z týchto balzámov? :)

krásny zvyšok dňa, školákom pekné prázdniny a pracujúcim krásny víkend :)

9 komentárov:

  1. Love Lips mám tiež ten istý a ešte aj v odtieni 06 :). Podľa mňa sú fajn,mám ich už pár mesiacov a nezlomili sa mi :) :D Ale tiež by som si ich už asi nekúpila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja teda poznám viacero dievčat, ktorým sa zlomil :) má to balenie nestabilné :) akože sú pekné, aj ten srdiečkový tvar, hoci sa rýchlo zdeformoval, ale nič čo by ma lákalo na ďalšiu kúpu :) preferujem EOS :)

      Odstrániť
  2. Ja som na ten balzam od dermacolu pozerala už veľmi dávno.. no,podľa mňa strašne smrdí,to je jedno aká príchuť, a keď som vyskúšala tester,nepáčila sa mi ani tá jeho konzistencia. Ja momentálne používam balzam od AVONu,tiež niečo takéto ako máš ty z oriflame, tiež mi veľmi nevyhovuje to,že je to v takej nádobke,keďže ako si písala,ruky nie sú stále čisté :)
    Pripájam sa k pravidelným čitateľom !!! :)

    http://buckovapa3cia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne teda nesmrdí, ale nie je z neho cítiť tá daná vôňa ( a necítim ju ani z baby lips :D )... kelímok je vhodný tak pri nočný stolík na večer, keď si človek umyje ruky a nanesie :) no tento nie je vhodný na nočné patlanie :)

      Odstrániť
  3. Jé tak takové balzámy já můžu je to super když si netroufnete na rtěnku což já si taky často nedávám tak se načmárám zrovna takovými balzámky . Mám taky labello to samé co ty pak jeden od NYC ten mám moc ráda a od essence ten je taky super ! Pak mám ještě od miss sporty dr blam myslím nevím jak se to píše ten se mnou hraje na schovávanou takže ho hledám :D :D

    KlarissAddell

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ja by som aj rada nosila rúže, no čo keď zvýrazňujú žlté zúbky :/

      Odstrániť
  4. Vypadají dobře, ale já jsem teď čerstve zamilovaná do baby lips. :D
    -CrazyJull

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks