streda, 8. októbra 2014

ďakujem neprosím!

Ahojte :),

dnes si dáme trošku článok o veci, ktorá mi xy krát vyhovovala, no zrovna vtedy, keď som Vám ju šla fotiť mi spravila na pleti galibu. Ide o avokádovej maske Freeman. Zakúpila som ju v Tescu na Kamennom námestí v BA, kde mali veľmi veľa na výber masiek ( jedna sa Vám možno ujde aj do GA, keď vás bude aspoň 50 odberateľov ☺ no už radšej nie táto avokádová). Zakúpila som ju za 3,39€.











Tuba obsahuje 150ml jemne hustej masky, ktorá sa pomerne ľahko vytláča. Na pleti sa ľahko rozotiera a nevytvára žmolky. Schne pomerne rýchlo a sťahuje pleť. Odporúča sa ju zmyť hneď ako stvrdne a používať ju tak 2-3x do týždňa. Maska je jemne zelená a má príjemnú parfumáciu, ktorá mne nevadí. Mám ju už zakúpenú cca 2-3 týždne a pravidelne si ju nanášam a vždy som bola unesená! Pleť zostala jemná, čistá, vôbec nie vysušená. Milovala som túto masku a šla som na ňu písať ódy, no spomenula som si, že ju nemám odfotenú ako na tvári vyzerá ( áno, je to dôležité ! :D ). Ako som si ju naniesla, začala som fotiť iné produkty do recenzií, medzi tým hrala hru na fb a po pár minútach som si ju šla dať dole. Po umytí ma čakal nepríjemný šok. To čo mi spravila maska na tvári, môžete vidieť na fotke.


Áno vidíte dobre. Takúto mi zanechala pleť táto maska! Spomenula som si, že takúto reakciu zanechala freeman maska aj Mii z Kissbooku. Hneď som si pretrela pleť ružovou micelárkou a nastriekala Hydrabio brume pre upokojenie pokožky. Pleť sa dala do normálu asi po 40tich minútach. Nedajbože by som si ju robila ráno pred odchodom do školy.


Čo vy ? Máte skúsenosť s freeman maskou? Stalo sa Vám niečo podobné?

Prajem krásny deň ♥

6 komentárov:

  1. Plánuju si nějakou jejich masku koupit ale tenhle týden 2 negativní zkušenost tak nevím no :D :-/
    KlarissAddell

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skús tie v menších baleniach a nekupuj hneď túto velkú a uvidíš :)

      Odstrániť
  2. Já si taky myslím, že ta alergická reakce byla způsobena tím, že jsi ji měla na tváři moc dlouho.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bohužiaľ nie :/ mala som ju potom aj 4 minúty a tak či tak bola alergická reakcia :(

      Odstrániť
  3. Tuhle jsem měla - malé balení - a maximálně mi vyhovovala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks