pondelok, 6. októbra 2014

Balea limitovaná edícia obrúskov

Ahojte ♥,

keďže mi začala škola, tak mám menej času na blog. No pondelky mám voľné, tak sa budem snažiť vždy čo najviac príspevkov napísať v pondelok a postupne ich zverejňovať cez týždeň. Ako som sa tak prechádzala DMkou, konečne som našla tieto navlhčené obrúsky. Keďže som túžila po krabičke ( najlepšie fialovej ) tak som pozerala len po malinových alebo čeresňových. Nakoniec som sa rozhodla pre malinové kvôli žltej krabičke. Tradične sú tam 2 balenia po 25ks. Cenovo ma to vyšlo na 2,99€.







Obrúsky sú určené pre normálnu pleť. Ja som majiteľkou zmiešanej až mastnej pleti a mne taktiež vyhovujú. Používam ich len na pretretie tváre po maske ( zlupovacej / gumovacej). U mnohých blogeriek som čítala, že sú málo vlhké. Po ich slovách som čakala, že budú úplne také suchšie, no na môj pomer mne totálne vystačí také aké sú. Plus má aj veľkosť, čiže krásne mi vystačí 1ks na celú pleť a nie je to taký malinký obrúsok ako pri iných značkách. Sú na ňom ako keby také výstupky, no tie nie sú na pleti cítiť ( aspoň ja necítim :) ). Vôňa môže niekomu pripadať silná a otravná, no mne nevadí a maximálne mi vyhovuje. Krabička sa otvára ľahko, nehrozí žiadne zlomenie nechtu, ale zase drží pekne a vďaka nemu obrúsky nevyschnú.

Za mňa určite odporúčam a už sa teším na ďalšie limitky ( snáď bude biela, čierna alebo fialová krabička ♥ )


Vyskúšali ste niektorá Balea obrúsky? Ako Vám vyhovujú? :)
Prajem krásny zvyšok dňa :)

5 komentárov:

  1. Nezkoušel jsem .. už kolikrát jsem po nich sáhla ale vždy jsem je vrátila :D

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som uvažovala či zobrať alebo nie :) ale ako nebanujem :)

      Odstrániť
  2. Vypadají celkem dobře :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks