pondelok, 8. septembra 2014

stop vyrážkam?

Ahojte ♥,

nie je to tak dávno, čo som bojovala s akné. Nebolo to až tak kritické, ale mávala som vyhádzané líca ( tie sa mi držia doteraz), nos a bradu. Vyskúšala som nespočetne mnoho výrobkov na boj proti nim. Zaujal ma tento "korektor" od Oriflamu. Cena bola tuším 3€, tak som si povedala prečo nie ?




V bielej tube sa nachádza 15ml liečivého korektoru. Vyrážku má zakryť, odstrániť začervenanie a vyliečiť. Obsahuje kyselinu salicylovú, ktorá je známym pomocníkom pri kožných ochoreniach. Čistí póry, odstraňuje zápal a pleť sa dobre po nej hojí. Neviem v akom množstve je použitá, ale asi vo veľmi malom.


Tohto korektoru sa dá vytlačiť aj málo, aj veľa. Je to len na Vás, akou silou stlačíte tubu. Na zdesenie vyjde oranžová divná hmota, ktorá sa nedá použiť na denné nosenie, pretože to až kričí.

Vyskúšala som test na ruke a v ľavo je to rozotreté a vpravotak, ako to vyšlo z tuby. Tu sa môže zdať, že je to akurát odtieň a rozotreto vyzerá fajn, no v skutočnosti to svietilo oranžovo.

Vyskúšala som aj test na vyrážke, ako ju zakryje. Ako " funguje" môžete vidieť. Používala som ho na noc, no absolútne nič mi to s vyrážkou nespravilo. Nevyliečilo nič. Škoda peňazí. Opäť ďalší výrobok z Oriflamu, ktorý ma presvedčil, že nepotrebujem od tejto značky nič ( česť vajíčkam a jednej špirále ☺ )


Vyskúšali ste niekedy tento "korektor"? Čo sa Vám osvedčilo v boji proti vyrážkam?

Krásny zvyšok dňa ♥

4 komentáre:

  1. Ja mam tento korektor doma a mne sa docela osvedcil. Farba mi ide k pokozke a ked si das vacsiu vrstvu toho cez noc tak by ti to malo pomoct. Ale aj tak podla mna najlepsia je mesacnikova mast. Ja ju mam z chorvatska a je uplne skvela. ;)
    P.s.: Pozyvam ta na svoju Giveaway: http://myownblog14.blogspot.sk/2014/09/giveaway-time.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne teda ani v noci nič nespravil :/ maximálne zašpinil podušku :D

      Odstrániť
  2. Tento výrobok konkrétne som neskúšala ale z ich rady mám píling na pleť a ten je úžasný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skôr mi už teda vyhovuje rada s čajovníkom :) ale to nebudem dopredu prezrádzať, bude recenzia :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks