nedeľa, 7. septembra 2014

SPOTREBOVANÉ - júl + august 2014

Ahojte kočky :),

tak opäť po dlhšom čase tu mám niečo spotrebované, bol by toho o niečo viac, keby maminka hneď nevyhadzovala prázdne obaly. Aspoň niečo som stihla zobrať ja a skovať. Takže celkovo ide o 4 výrobky na vlasy a zvyšok na telo + jeden balzám na pery ( na fotke nie je )





Ako prvé dva sú šampón a kondicionér Milk & Honey z Oriflame. Kúpila som si ich, lebo ma vyšli na cca 1€. Boli fajn, mne vyhovovali, vlasy krásne voňali a ľahko sa rozčesávali. Keďže sa málokedy k niečomu vraciam na vlasy, už nekúpim.


Balea šampón nie je o čom, bol super, krásne voňal. Určite ešte niekedy kúpim, ale v inej vôni. Cena okolo 1,19€.

Gliss Kur Oil nutritive je asi jediný šampón, ktorý som mala viac ako 2x ( asi 8 balení). Bol mojou stálicou od mojich 12 rokov ( čiže 9 rokov už- úf). Bol super, ale vlasy si naň zvykli, čiže tak skoro nekúpim a budem skúšať iné. Cena okolo 4€ v akcii za 400ml.

Sprchový gél Palmolive Warm Vanilla bol úžasný! Tak nádherná vôňa, niečo z detstva mi pripomínala. Palmolive je jeden z mála, ktorý mi nevysušuje pokožku. Určite sa niekedy vrátim ešte k tejto vôni.

Telový píling od Oriflame patril k trošku vyššej cenovej kategórii, no mne sa ho podarilo zohnať v dobrej cene. Píling bol úžasný, pekne obrúsil pokožku, prevoňal takou mierne korenistou vôňou a zanechal pokožku tak vyživenú, naolejovanú. Človek sa nemusel následne natierať.
O tomto telovom mlieku som už písala, keď som ho porovnávala s inými. Nádherná vôňa, super cena, dostačujúca hydratácia a krásne balenie. Keby som nemala doma zásobu iných telových mliek, nakúpila by som si do zásoby. Cena cca 1,70€.


Labello je klasika už niekoľko rokov. Tento som našla v školskej taške už istý čas nepoužívaný, ešte že v ňom veľa neostalo. Voňal krásne, jemne zafarbil pery, ale nič svetaborné.

Mali ste niečo z mojich spotrebovaných ?

Prajem krásny deň ♥

1 komentár:

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks