utorok, 30. septembra 2014

new in za September 2014 :)

Ahojte ♥,

dlho sme tu nemali článok o nových veciach, ktoré som si kúpila. Neviem prečo, ale som si istá, že v októbrovom new in bude toho taktiež veľa! :) Snáď máte deň krajší ako ja, pretože už od 8.00 trčím  škole a som tu už až do 20.30 bez akejkoľvek prestávky na raňajky/obed/večeru....len pár minút na presun z auly do auly a večer ešte hodinu budem mrznúť, kým budem merať hore na hviezdičky. Tak prajem skôr pekné prezeranie fotiek, možno aj trošku čítania :)


 Aj tak som na kopec vecí zabudla, takže to prihodím do "new in" za október :)

 Žiletky jednorázové, nič zaujímavé až na to , že sú to najlepšie žiletky aké som kedy mala! Hlavica sa otáča až o 30° a ešte sú s vôňou kokosu. Absolútne sa nedá s nimi pozerať, každý chĺpok zoberú na prvý krát a nôžky sú opäť hladké.

O tejto maske som písala v tomto článku, takže neviem čo iného by som k tou povedala :)

Počas akcií v MY tescu na Kamennom v BA som ukoristila tieto dve Freeman masky, kde mám zatiaľ odskúšanú len tú zelenú avokádovú a teda bomba ! Čoskoro bude recenzia a bude sa niesť v pozitívnom duchu. O tú fialovú Acai si možno zasúťažíte vo veľkej GA, keď bude 50 odberateľov ( čo si myslím že bude dlllho, no je to na vás či ju chcete :) )

Keďže môj make up od Rimmel ( ten červený ) sa mi minul, siahla som po tomto a teda nebanujem ! tiež čoskoro recenzia v pozitívnom duchu :)
 O farebných balzámikoch som písala presne tu, takže viac sa dočítate v tom článku.

Otrasná linka, ale tak čo by som chcela za ten peniaz ! Taktiež bude recenzia, no žiaľ nie v pozitívnom duchu.

Moje najviac milované zbožňované EOS ! :) Písala som naň recenziu tu. Vanilkový nie je na fotke, je u maminky v kabelke.

Lak som si kúpila na odporúčanie niektorých blogeriek a zatiaľ som si naň nespravila dostatočný názor, tak niekedy v blízkej dobe hádam o ňom napíšem.
 Viac o dermálnej vode v tomto článku. :)

Treba vyskúšať aj inú micelárku ako zelenú, no zelenú asi nič nepredbehne. Táto nie je zlá, no najviac mi vyhovuje zelená a tej sa už nevzdám :)


Sérum sa mi podarilo vyhrať pri točení kolieskom. Maminka vyhrala tiež, takže máme doma hneď 3! Takže keď poriadne vyskúšam, taktiež bude recenzia :)

 Zabudla som samostatne odfotiť Dermacol špirálu, ale na tú bude tiež recenzia ;)

Viac menej toto sú moje nákupy aj keď toto je fotené skôr, ako som ešte bola nakupovať, čiže tie ďalšie veci sa objavia v októbri, ako som už spomínala :)

Čo pekného ste si vy kúpili? :)

Prajem krásny deň ♥

4 komentáre:

  1. Hezké nákupy. Můj EOS balzámek je téměř na dně :D, ale nový zatím neplánuji. Balzámů mám až až.

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja mám balzámov až až na moje pomery :) cca 30 :D ale keď sa mi minie EOS, kupujem ďalší :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks