piatok, 12. septembra 2014

hydrabio brume - pomocník nielen v lete

Ahojte :)

aj Vám sa podarilo si vytočiť niečo na kolese Hydrabio v auguste ? Keď áno tak gratulujem a keď nie nezúfajte, doteraz nám ešte neprišlo nejakých 5 produktov. Majú v tom asi zmätok, nezávidím im. Možno si o nejaké výrobky aj zasúťažíte u mňa na blogu, ak tu bude 50 odberateľov.








Na čo vlastne slúži dermálna voda ?

  • Pomáha pri oslabení pokožky po opaľovaní, popáleninách
  • Upokojuje pokožku pri začervenaní, pocitoch tepla, svrbení, reaktívnych prejavoch (po dermatologickom zákroku, epilácii, holení, opaľovaní)
  • Vhodná k osvieženiu po fyzickej námahe, počas cestovania
  • Fixuje make-up
  • Odstraňuje zvyšky pleťovej masky
  • Ideálny pomer minerálnych solí a stopových prvkov
  • Obohatená o upokojujúce látky, rešpektuje všetky biologické vlastnosti pokožky a tým zabraňuje jej dehydratácii
  • Bez parfumácie, hypoalergénna, nekomedogénna

-pri svrbení môžem potvrdiť : štípance od komárov a neuveriteľne to svrbelo, že som z núdze strekla a po chvíľke som ani nevedela po štípancoch (teraz pri písaní opäť svrbí)
- pri pocitoch tepla : konečne je tu krásne babie leto a naplno sa môžem striekať, keď mi horí pleť 
-fixuje make up: keďže ja dlho nebývam namaľovaná a už vôbec nie v lete, tak neviem posúdiť, ale ak nezabudnem tak sa prestreknem :)
- na pleťovú masku : ak občas prešvihnem dobu pôsobenia miesto 5 minút na 20, tak prestreknem, aby sa mi ľahšie zgumovala dole z tváre :)
- popáleniny : tak to je bomba ! pri vysmážaní rezňov na mňa vyprsklo veľa oleja a na ruke som mala ihneď červenú popálenú plochu asi 2x2cm a neuveriteľne to pálilo a bolelo...tak som ihneď utekala si nastriekať si Brume a o pár sekúnd totálna úľava :) ani som nevedela, že mám popálenú ruku ... žiadna bolesť a červené miesto zbledlo :)

-okrem iných si občas prestreknem aj vlasy, veď keby náhodou to pomohlo :)
-a každý večer si prestreknem aj tvár, veď obsahuje zinok a ten sa priatelí s pokožkou :)


Vytočili ste si nejaký produkt ? Prišiel Vám do 21 dní? Vyskúšali ste Brume ?

2 komentáre:

  1. Točila jsem asi 10x a štěstí jsem neměla :/ je pravda, že jsem četla, že to spoustě lidem ani nedorazilo :/ Tak snad :-)

    Skills of Art
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ani sa nečudujem, veď toľko ľudí a ešte im to aj vypadlo, že ukazovalo ľutujeme aj keď daný človek vyhral....

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks