pondelok, 1. septembra 2014

Black Head pore strip

Pred nejakým časom sa na mňa usmialo šťastie a vyhrala som v giveaway tieto čierne kórejské masky a konkrétne 7ks. Nebola by som to ja, keby som neutekala ju hneď vyskúšať. Na začiatok chcem povedať, že moja pleť je zmiešaná. Čierne bodky nemám ( vďaka ti ) ,ale za to mám bradu takú všelijakú. 





Na maske sa nedá dočítať nič špeciálneho, jedine že by ste poznali tie haki baki :D. Má 6 gramov, čo je na jedno použitie habadej ( ja som polku sáčku vyhodila lebo som to už nemala kam dať a roztrhla som ju celú). Je čierno čierna a taká krémová, lepkavá konzistenciou ako ( kondenzované mlieko- salko ♥ ). Dobre sa nanáša na pleť, trošku v hrubšej vrstve odporúčam, pretože to je zlupovacia a ťažko by sa zlupovala v malej ( au au au!) Schne tak 20-30minút a zlupnúť ide ľahko, len si dovtedy dávajte pozor aby ste sa nikde neopreli a neostali čierny ( mne dokonca kvapkala z nosa a brady ). Po zlupnutí nosa som nič nenašla ( veď čoby aj, keď tam nič nemám ) a po zlupnutí brady sem tam niečo. No sranda bola na druhý deň. Tá maska mi vytiahla z pórov všetko zanesené a samé biele hlavičky. Tak som si tuším 3 masky nechala, nech mi vytiahne všetkú háveď z pleti a zvyšné som dala do GIVEAWAY :)

Skúšali ste už tieto masky ? Ak nie, šup do GIVEAWAY a možno sa šťastie usmeje na Vás ♥

Prajem krásny zvyšok večera a školákom veľa sily do školy :)

2 komentáre:

  1. Ja som ich mala z ebaya, boli fajn ale žiaden zázrak sa nekonal, viackrát som ich neobjednávala :)
    http://mackacierna.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks