nedeľa, 28. septembra 2014

Baby lips

Ahojte kočeny,

trošku po dlhšej odmlke sa opäť hlásim. To je tak keď ste po mesiaci so svojou láskou, tak som si užívala každú minútu ♥. Ale našla som si chvíľku, aby som napísala pár slov o preslávnych balzámoch na pery baby lips. Ja som vyhrala všetkých 6ks v GA u Skodulky a tešila som sa ako malé dieťa. Bohužiaľ ostalo mi ich len 5, jeden má kamarátka a som rada, že mi jej frajer nezobral nejaké, lebo mal na ne zálusk :D Osobne som sa najviac tešila na Cherry me a Mint fresh. Pôvodne som chcela dať do GA ružový Pink Punch a žltý Intense care. No som rada že som vyskúšala všetky ( okrem Hydrate ) a Intense care neodporúčam! Ale pekne po poriadku,




zľava : Cherry me, Pink punch, Intense care, Peach kiss, Mint fresh
Boli zabalené ešte, takže som vedela, že neboli použité a na zadnej strane sa nachádzali percentá, že o koľko percent boli pery jemnejšie, lepšie vyzerajúce,...
percentá pri bezfarebných ( Hydrate, Intense care, Mint Fresh )

Percentá pri jemne tónovaných ( Peach kiss, Cherry me a Pink Punch)

Mojimi najväčšími obľúbencami sú Peach kiss ( tá vôňa ♥ ), Cherry me ( krásna sladká žuvačková vôňa a jemne tónuje do červena ), Mint fresh ( milujem mätu ! a jemne štipká a chladí na perách, čiže ho odkladám na leto ) a Pink Punch slovami môjho priateľa ( daj si to dole, tá farba sa ti nehodí :D ...ale vonia tiež prekrásne )
A intense care je hrôza podľa mňa...absolútne z neho necítim vôňu, na perách mi vydrží asi dve minúty a žiaden pocit natretých pier. A to som doň vkladala toľko nádeje, no nevadí .. :)

Hore Cherry me ( len jemne pretretý), dole naľavo Pink punch a napravo Peach kiss, čo vlastne ani nezafarbí :) ) a tie bezfarebné som asi nemusela fotiť na perách :)
Pery naozaj viditeľne vyzerajú krajšie, jemnejšie a zdravšie. Mám ich vedľa notebooku a pravidelne si s nimi natieram pery a môžem povedať, že aj ja som podľahla ich čaru!


Vraj by mali byť už v každej DM drogérii na Slovensku za 2,99€, no včera som obehala 2 DMky v Trenčíne kvôli vám do GIVEAWAY a nenašla som ani v jednej, tak snáď čoskoro :)

Aké príchute vyberiem je prekvapko, sama ešte neviem uvidíme :)

Vyskúšali ste niektorá Baby Lips ? :) Aká príchuť Vás láka?? :)

Prajem krásny zvyšok dňa ♥

4 komentáre:

  1. Baby lips som vyskusala a mam doma takmer vsetky...najradsej mam Cherry Me, Peach Kiss a Grapevine...vcera som bola v DM a videla som ich tam mam pocit, ze za 3,29 eur...ale neboli priamo v stojane Maybellinu, ale mimo na stole s dekorativkou Bourjois

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som teda prehľadala celú DM ( ako to ja viem :D ) a nenašla som nikde, ani mimo stojanu :( popozerám v Bratislave :)

      Odstrániť
  2. Popravdě nevím ale nějak mě nelákají :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dnes jsem si koupila Cherry me.. zatím na to názor nemám ale miluju tu vůni :3 :D
    nico-chan.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks