streda, 10. septembra 2014

autumn wishlist

Ahojte kočky ♥,

taktiež si občas spravíte wishlist ? Ja som si už musela spraviť, po čom naozaj túžim. Musím šetriť a šetriť, pretože toto nie sú až také lacné záležitosti ( dobre niektoré viac menej áno ). Zväčša prídem do drogérie a nakúpim totálne kraviny, ktoré nepotrebujem, ale radosť si robiť musíme :)





1. v prvom rade REALASH ! pretože moje riasy je jeden veľký otras a nedajú sa poriadne namaľovať  ( ale som rada aj za ne :) )
2. nejaký lak na nechty od Sally Hansen, najlepšie v nejakej jesennej farbičke :) táto ma veľmi  zaujala :)
3. rúž od Essence :) za dobrý peniaz a niektoré si ho toľko chvália, že musím vyskúšať :) a najlepšie nejaký vínový odtieň 
4. NUTNE potrebujem nejaký lepší foťák a čo je lepšie ako zrkadlovka ? :) len to chce veľmi veľa peňazí, pretože potrebujem aj do školy kvalitný nb :/
5. očné linky :) a zaujali ma tieto od Loreal :) nevyzerajú krásne ??
6. UD Naked 3... myslím, že tu netreba slová :) toľko vychvaľované a niekedy chcem isto vyskúšať ! :) 


Čo by ste si priali Vy ? Tiež si tvoríte svoj wishlist? :)

Krásny deň ♥

3 komentáre:

  1. No taky bych potřebovala nový foťák ale těch peněz :-(

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež uvažujem o gélovkách od L'Oréalu, ale páčia sa mi aj Rimmelky, takže stále váham... Navyše som ešte neminula moje gélové linky od Catrice, takže ozaj neviem čo robiť.. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som si splnila jesenný wishlist,objednala som si vecičky na nechty-štetce,pásiky,nálepky z eBay,tak už sa teším,keď dorazia ^_^
    Aj na mojom blogu prebieha recenzia,tak by som bola veeeľmi rada,ak by si sa zapojila..:)

    http://buckovapa3cia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks