sobota, 16. augusta 2014

TAG: Liebster Award Discover New Blogs!

Tak už aj tento TAG sa dostal ku mne, hoci som bola nominovaná ešte pod starým názvom blogu. Bola som nominovaná dvoma blogerkami a to Nikolkou a Terezkou, začo im ďakujem.


Tento TAG má aj určité pravidlá, ktoré sú


1. Poďakuj blogerovi, ktorý ťa nominoval

2. Napíš 11 faktov o sebe
3. Odpovedz na 11 otázok, ktoré si od blogera, ktorý Ťa nominoval dostal/a
4. Nominuj 11 blogerov s menej než 200 odberateľmi, ktorý odpovedia na tvoje otázky

Takže 1. je splnená a ideme na 11 faktov o mne :)


1. študujem už 7 rokov niečo, čo ma nebaví a nechcem sa tomu v budúcnosti venovať ( geodézia, kartografia a kataster - hoci kataster ma asi baví najviac z nich)

2. mám 21 rokov no výzorovo mi hádajú na 15 rokov
3. milujem cesnak najviac na svete ♥
4. som závislá na slanom a naopak nemusím moc sladké
5. som neuveriteľne lenivá
6. milujem varenie a vymýšľanie nových vecí v kuchyni
7. bojím sa mravcov, múch, no každého hmyzu :D
8. som seriálová maniačka a dokážem ich pozerať od rána do večera :)
9. nikdy som nepodviedla môjho priateľa a som na to hrdá! :) ♥
10. naozaj vážny vzťah mám až s terajším priateľom, pred tým to boli také nič ( a to som si myslela že veľká láska )
11. som chudá ako vyžla


11 otázok od Nikolky
1.Podľa čoho si pomenovala svoj blog ? 
Ten prvý názov bol taký skrat :D a tento už je skôr ako môj denník ( osobné zápisky - po francúzsky)
2.Aký je tvoj obľúbený seriál ?
No tak tých je veľa, určite Pretty Little Liars, The Carrie diaries, The lying game, Dva a pol chlapa, Upírske denníky, Jane by design, Beverly Hills 902 10 nová generácia
3.Obľúbený rúž ?
Ja moc rúže nenosím pretože tie, čo som si kúpila sa mi postrácali a moc na ne niesom. Ale keď už tak z Oriflamu nejaké, alebo Rimmelácke.
4.Čo by si chcela v budúcnosti robiť ?
Ako maličká to bola predavačka, speváčka :D potom pár rokov doktorka kardiologička ( čo by ma možno aj teraz bavilo ) , ale čo sa najviac blíži k realite je asi niečo s tou geodéziou - možno ju učiť :)
5.Otrepaná otázka , ale prečo bloguješ ? Dosť ma to zaujíma :)
Zväčša ak si idem niečo kúpiť, tak si najprv vyhľadám či sa to oplatí alebo či nie je niečo lepšie. Preto mám vlastne blog, aby som tiež mohla niekomu odporučiť čo je fajn a čo zase mne nevyhovuje, aj keď je to dosť indivinduálne.
6.Obľúbený obchod ? A obľúbená kozmetická značka ?Vyžívam sa v drogériách, najmä DM. Potom asi Gate-pretože sa tam občas dajú kúpiť super veci za super ceny! to isté aj v New Yorkeri. A moja obľúbená kozmetická značka - hm asi Catrice, Rimmel, Maybelline ; tie klasické drogérkové.
7.Obľúbená bloggerka/blogger (daj max. 3 )
Milujem fotky Mii, fotky a články druhe Mii, a celkovo blog Jitušky
8.Dala by si si niekde piercing alebo tetovanie ? Ak hej tak povedz čo kde
Piercing som chcela ešte asi ako 15 ročná z boku do nosa, ale som rada, že som z toho vyrástla a už sa mi to ani nepáči. Tetovanie tiež moc neuznávam, ale keď už, tak len niekde malé srdiečko alebo zozadu na krk čínske znaky ( láska, rodina, zdravie, šťastie).
9.Ako by si sa opísala 5 slovami
Nesebavedomá, priateľská, lenivá, tvrdohlavá, hanblivá.
10.Máš radšej sa líčiť farebne alebo skôr hnedé až nude farby ?
Skôr nude. Tu u nás na dedine / meste by to nepochopili, máloktorá sa výrazne maľuje a keď už, tak je len vysmiata.
11.Hrávaš hry ? Ak áno , aká/é je tvoja obľúbená ? 
Milujem hry ako Freecel, Sudoku ♥ a z tých inak zaradených Mária :D Bombermana, Angry Birds a Simsa- hra môjho mládí.


11 otázok od Terezky

1.Ako dlho sa venuješ blogu?
Od februára, kokrétne 7.2.2014 :)
2.Tvoja vysnená práca? 
Niečo s kozmetikou, nejaké poradenstvo.
3.Čo hovorí na tvôj blog rodina,priatelia a okolie?
Nič, nevedia o ňom :D
4.Tvôj názor na ľudí čo sa absolútne nerozumejú do kozmetiky ale aj tak sa maľujú ? (zle nalíčenie)
Tak každý raz začínal a nevedel to hneď dokonale. Hoci radšej nech trénujú doma, akoby mali strašiť okolie.
5.Tvôj žáner hudby ? Skupina, spevák/čka ? 
Nemám presne nejaký žáner, že len to počúvam. Z každého niečo. Ak som veselá tak nejaké tanečné, keď smutná tak nejaké pomalé, čo majú pointu.
6. Obľúbený seriál ? 
Tie som vymenovala už vyššie.
7.Obľúbený produkt z dekoratívnej kozmetiky? Môže byť aj značka aj tak podrobne :)
Asi make up Rimmel :) 
8.Obľúbený produkt z pleťovej kozmetiky? Môže byť aj značka aj tak podrobne :)
Bioderma určite, pretože len tá mi pomáha na moju pleť, ktorá občas riadne neposlúcha.
9. Dokážeš výjsť von bez make-upu? 
Dokážem, ale len v určitých obdobiach, kedy sa moja pleť nespráva na 13 rokov.
10.Kedy si začala s make-upom?
Fúú nejako skoro nie, najprv tuším len špirálou na horné mihalnice, ale von na klzisko ako 13 ročná som nosila zelené tiene a skovávala sa pred maminkou, aby to nevidela. Veď predsa aká som bola kočka! :D
11. Trápia ťa momentálne nejaké problémy s pleťou? 
Trápi ma akné jeden týždeň do mesiaca. Asi rok dozadu ma ešte trápilo stále akné s nejakými občasnými výpadkami, kedy sa dala. Poriadne mi zabrala až Bioderma Sebium.


Nominovať nebudem nikoho, kto chce, nech spraví. Ak sa niekto na ten TAG dá, rada si prečítam, tak mi sem hodte link ☺

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks