sobota, 23. augusta 2014

Oriflame revelation mascara

Ahojte kočky ♥,

už je to nejaký čas, čo sa zo mňa stala poradkyňa Oriflame a nejaký čas, čo som ňou prestala byť. No za čias éry strednej školy som objednávala, no potom bol veľký boom a nikto nič odo mňa nechcel, pretože tých poradkýň bolo veľa. Tak som občas objednala pre seba alebo pre maminku. Blížili sa Vianoce a ja som práve maminke kúpila taký set, kde okrem iných vecí bola aj táto špirála, ktorá ma zaujímavý kartáčik, ktorý je pidi mini a je určený pre krátke mihalnice.




Balenie je jednoduché a typické ORIFLAME. Zelená je nezvyčajná farba, aspoň ju hneď nájdem v stojane. Farba je klasicky čierna, nič nesľubuje táto špirála, ako napr. čierno čierne riasy, pretože čierna je čierna a nevidím v tom rozdiel. Cena tejto špirály sa pohybovala okolo 3-5€ ak sa nemýlim a dobre si pamätám. Nechápem prečo ale túto špirálu stiahli z predaja, teda aspoň som ju už nenašla medzi ostatnými :/. Vždy čo je dobré sa prestane vyrábať a to zlé ostane.

Špirála ma taký zaujímavý tvar, je v tvare špirály ( špirála v tvare špirály :D ) a je tvorená naozaj z len malilinkatých umelých štetiniek. A keďže som taká aká som,vyskúšala špirálu aj ja, hoci by sa to nemalo. No na zhodnotenie je vynikajúca ! Nezlepuje, neopadáva, neotláča sa. Schne po chvíľke, ale dá sa stihnúť spraviť druhá vrstva, ktorá je niekedy zbytočná. Moje mihalnice sú krátke, rovné a máloktorá špirála mi sadne. Ale táto sadla ako *** na šerbel ako sa vraví.

Veď posúďte samé. Mne sa výsledný efekt veľmi páči, je to obrovitánsky rozdiel napr. od tejto Maybelline

Len ma mrzí že už nie je v ponuke. No je tam veľmi podobná tejto a tá je v červenom obale. Len má dlhšie a kratšie štetinky.

Ktorá špirála je Vaša naj ? Vyskúšali ste nejaké od Oriflame? :)

2 komentáre:

  1. No naozaj aj ja som velmi spokojna spirala mi zvecsila riasy je to super treba ju vratit do katalogu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No naozaj aj ja som velmi spokojna spirala mi zvecsila riasy je to super treba ju vratit do katalogu

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks