sobota, 30. augusta 2014

olivový krém Ziaja

Už to bude rok čo som podľahla poľskej značke Ziaja. Začalo to telovým maslom s kozím mliekom, ktoré som si ihneď zamilovala a po zásobe mojich telových mliek si ho utekám kúpiť. Ale veľmi ma láka sprchový krém a telové mlieko ( lebo je s pumpičkou :D ). Na Vianoce sme nakupovali v kauflande a tam mali zrovna 1+1 krémy Ziaja. Tak som zobrala tieto olivové a ešte s kozím mliekom.





Krém je určený na normálnu až suchú pleť. Moja pleť je zmiešaná, miestami suchá, miestami mastná a miestami normálna. Veľmi sa mi páči, že krém je hutný, čiže na nanášanie ho netreba veľa. Po nanesení ho moja pleť vpije a trošičku sa leskne, čiže ho nanášam len večer a ráno radšej použijem iný. Čo sa mi na ňom nepáči je, že upcháva póry, čiže po každodennom používaní sa moja pleť vyhádzala až veľmi nepekne. Preto skôr tento krém by som odporučila používať tak 2-3x do týždňa a kombinovať medzitým s inými. Krásne vyživuje, ráno sa zobudím a nemám vysušenú pleť. 



Ziaju používa aj moja maminka a veľmi si ich chváli. Ziaja môžete kúpiť buď v rôznych eshopoch na internete, kamenných obchodoch, v Kauflande, 101 drogérii, MY tesco,...

Krém sa dá kúpiť okolo 4€, no ja som dala 4,70€ za oba krémy a bola to výhodná kúpa!

Používate Ziaju? Tiež ste s ňou spokojné ako ja ? ♥

2 komentáre:

  1. Ja som mala z Ziaja čokoládové maslo, ibaže tiež bolo také hutnejšie, no prekrásne voňalo, len ja mám tak citlivú pleť, že mi to nerobilo veľmi dobre, takže používam miesto krému skôr oleje, hlavne v lete kokosový.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks