pondelok, 18. augusta 2014

MOJE LETO : starostlivosť po opaľovaní

Toto leto je totálne opačne ako minulé. Pamätáte ? Skoro žiadne dažde, samé horúčavy. Neviem ako vám, ale mne to vyhovovalo. Nestarať sa na koľko % hlásia pršať, koľko stupňov, či si nezoberiem už ráno sveter. No aj toto leto sa našlo pár teplých dní, kedy sme mohli naše telá vystaviť slnku. Hoci mne sa to podarilo asi tak 2-3x a to vždy na max hodinu, vzápätí nasledoval akýsi rituál o starostlivosti o pokožku.


Najprv samozrejme skovám lehátko, opaľovací krém a sudoku do tieňa / do domu a následne idem pod sprchu. Na osvieženie si púšťam skôr vlažnú vodu, no občas si pustím aj riadne horúcu, čo by sa nemal ( zbytočne vysúša pokožku). Vlasy si umyjem týmto novým šampónom od Garnier Fructis, na ktorom ma hnevá iba jedna vec a to otváranie. Občas sa to zasekne a musím poriadne nadávať a nervačiť kým sa to otvorí. No po otvorení krásna svieža vôňa a v kombinácii s kondicionérom ( ktorý ešte uvidíte) , sú moje vlasy na dotyk jemné, hladké a nanajvýš voňavé ♥


Aby som z tela zmyla zvyšky opaľovacieho krému, používam momentálne tento Dove, ktorý prekrásne vonia ( figy a pomarančové kvety ). Sprchový gél, no skôr by som ho nazvala mliečko sa ľahko rozotiera a na mojej pokožke vytvára akýsi ochranný film, vďaka ktorému niesom vysušená a pokožka napnutá.


Po usušení pokožky ( jemne pritláčanom uteráku na pokožku, aby som si ju nezodrela) sa natriem mliečkom / gélom. Fotky sú fotené ešte začiatkom augusta, keď sa mi podarilo uchmatnúť od Biodermy mliečko po opaľovaní. Po otvorení na vás vystrelí krásna, ale naozaj krásna vôňa a jemná krémová konzistencia. Ľahko sa šmýka po pokožke a rýchlo sa vstrebáva. Tento výrobok si obľúbila aj moja maminka a poctivo každý deň ju ním natieram ( spálila sa ). Od začiatku leta mám kúpený aj tento gél s Aloe Vera z DM drogérie. Stačí ho naozaj málo, jedno stlačenie pumpičkou a natriete s ním väčšiu plochu, preto mi skoro neubudlo a preto mám pocit, že ho tak skoro nespotrebujem ( díky leto! ). Čo mi na ňom jediné prekáža je, že lepí.


Aby som pleť okľudnila od slnečných lúčov, použijem túto masku AQUA-RHYTHM, ktorá bola uložená v chladničke. Dodáva pleti osvieženie a hydratáciu, čo môžem potvrdiť. Po 10 minútovom odpočinku s maskou si pleť vlažnou vodou zmyjem a nanesiem Hydrabio Riche na hydratáciu. Prvotne mi moc hydratácie nedodával, no čím viac sa blížim ku dnu, je lepší ( ešte že mám v zásobe dve balenia a vyhrala som už aj séra na točení kolieskom ☺ )


A na záver už len pretriem pery týmto balzámom, ktorý nádherne vonia po malinách a neverila som, keď som sa najedla, napila a stále som mala nabalzamované pery ! Za to palec hore.. Jediné, čo sa mi nepáči je krehký plast, ktorý mám už celý dopraskaný a vrchnák mi už moc nedrží.



A čo vy ? Máte nejaké spoločné výrobky so mnou? :)

Tento článok bol vytvorený, resp. publikovaný pre www.blogerky.cz
Všetky výrobky Bioderma nájdete na www.bioderma.com

1 komentár:

  1. Biodermu mlieko po opaľovaní som tiež vyskúšala toto leto a vonia krásne, tak jemnejšie, ale vonia a pekne hydratuje pokožku, celkovo to bol super krém po opaľovaní, avšak ešte lepší bol pre mňa poopaľovací krém od La Roche-Posay, tiež z lekárne, ten vonia dokonca ešte výraznejšie, ale zle sa vytláča z tuby. Masku som si po opaľovaní dávala iba málokedy, ale pravdou, že by sa zišla, lebo aj pleť je po opaľovaní riadne vysušená, tak som to vyriešila opäť poopaľovákom.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks